MuscleMeat

Nog niet gepost ? We vinden het dus al gewoon..

SR1985 zei:
WTF ??? :/ Eum ok in Den Haag al grote rellen geweest ook...
Klopt, bij de afzetting waren er een paar of ADO supporters of skinkeads, zo werd verteld aan het matten gegaan met Marrokaanse jongeren.
Ze waren die Marrokanen een beetje aan het uitdagen.

Maar ja, er waren maar 12 ME busjes, hondenbrigade, en weet ik hoeveel politie, dus heel erg lang heeft het niet geduurd.

Was al bang voor een 2e Spanje actie, die bliezen zichzelf op toen troepen naar binnen stormde. Maar dat viel nu wel mee geloof ik.
Zijn wel een paar doffe knallen gehoord met wat rook. Maar dat zullen wel flashbangs zijn denk ik?

duits bier en lekkere worst

Apenootje zei:
Klopt, bij de afzetting waren er een paar of ADO supporters of skinkeads, zo werd verteld aan het matten gegaan met Marrokaanse jongeren.

Maar ja, er waren maar 12 ME busjes, hondenbrigade, en weet ik hoeveel politie, dus heel erg lang heeft het niet geduurd.

Was al bang voor een 2e Spanje actie, die bliezen zichzelf op toen troepen naar binnen stormde. Maar dat viel nu wel mee geloof ik.
Zijn wel een paar doffe knallen gehoord met wat rook. Maar dat zullen wel flashbangs zijn denk ik?
Vrij veel politie ja... M'n "grote" klopt trouwens niet, beetje vlug getypt :p En idd sommige van die knallen zullen wel flashbangs zijn. Over de aanval van vannacht was er toch ook sprake van 2 knallen? 1 flashbang en dan die handgranaat denk ik :)

Voorlopig houden ze nog veel dingen geheim. Ligt heel erg gevoelig deze zaak.

Apenootje zei:

ik heb 25 busjes geteld zover ik kon zien. ;)

t*ring!

Misschien hadden ze de hele Al-Qaeda verwacht binnen :D

Hoorde dat er oa ME en RBT-ers vanuit Enschede naar Den Haag zijn gestuurd.

Maar er gebeurt nu tenminste iets, helaas heeft er eerst een moord aan vooraf moeten gaan.

de worst is voor de honger en het bier is voor de dorst

900 000 buitenlanders in Nederland heb ik gelezen. Is best wel veel ivgl met België!!!

(dacht 300 000 bij ons maar ben te lui om op te zoeken - er staat hier een lekkere kom volkorenpasta met kipfilet en tomatensaus voor me... :p )

Big Byron zei:
900 000 buitenlanders in Nederland heb ik gelezen. Is best wel veel ivgl met België!!!

(dacht 300 000 bij ons maar ben te lui om op te zoeken - er staat hier een lekkere kom volkorenpasta met kipfilet en tomatensaus voor me... :p )
Per 1 januari 2004: 3 088 152, waarvan 1 668 297 niet-westers.

CBS

dat is dus 20% van de totale nederlandse bevolking.

Al 1,2 miljoen moslims had ik laatst een keer gehoord!

Centaur zei:
dat is dus 20% van de totale nederlandse bevolking.
Ja, maar bij de 3 miljoen zitten ook Engelsen, Duitsers, Amerikanen, etc. De 1,7 miljoen zijn alle niet-blanken.

Maar goed; er zijn ook blanke moslims, dus 1,2 miljoen is goed mogelijk.

920 duizend islamieten in Nederland

Op 1 januari 2003 woonden er in totaal bijna 920 duizend islamieten in Nederland, 33 duizend meer dan een jaar eerder en 294 duizend meer dan in 1995. Dit komt overeen met 5,7 procent van de totale bevolking van Nederland tegen 4,1 in 1995.

Islamieten in Nederland, 1 januari

Het aantal is sterk toegenomen door de groei van het aantal niet-westerse allochtonen. Meer dan 95 procent van de islamieten heeft een niet-westerse herkomst. Dit betekent overigens niet dat de overgrote meerderheid van de niet-westerse allochtonen islamiet is. Zo’n 54 procent van de niet-westerse allochtonen in Nederland is islamiet.

De meeste islamieten zijn oorspronkelijk afkomstig uit Turkije (bijna 320 duizend) en Marokko (285 duizend). Samen maken zij tweederde deel uit van het totale aantal islamieten in Nederland.

CBS

Nederland is al zo groot :rolleyes:

Er was altijd sprake van vergrijzing, nu is dat omgeslagen naar 'verbruining'.

bartp zei:

nu lachen we er om boys, maar het is de treurigheid ten top, als wij later voor de geraniums zitten, foto´s te bekijken van ons eens zo goddelijke lichaam, dan is dus zeker in de randstad ong 60-75% allochtoon en de rest van NL gaat dan ook die kant op. Leuk dat NL

Terug
Naar boven