AndroidHealthClinic

Nog nooit eerder fatsoenlijk gecut, alle hulp welkom.

SMiller

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
110kg
Onlangs ben ik geopereerd waardoor ik een langere tijd niet fatsoenlijk heb kunnen trainen. Ondanks dat ik denk dat ik mij redelijk heb ingehouden en mijn voeding omlaag heb geschroefd is mijn Bf inmiddels toch +- 18%(112Kg). Gezien ik dit jaar een keer "echt wil cutten" en ik inmiddels weer kan trainen ben ik mijn voeding gaan opschrijven en kwam ik erachter dat ik te weinig at voor 5xp/w KT en cardio(450Kcal). Dit heb ik inmiddels aangepast en op my-fitnesspal wat geprobeerd samen te stellen. Nou wil ik uiteraard graag jullie mening en tips indien mogelijk. Doel is om mijn BF te verlagen met 10% voor 15 juli.

Ik heb in my fitness pal niet alle maaltijden kunnen verdelen, de sectie tussendoortjes zijn 3 maaltijden in totaal. Verder slik ik ook nog multivitaminen van B&F bij.

Bijlagen

1000 kcal's te veel voor mij tenzij je een fysiek zware job hebt die je dagelijks doet.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens de Harris-benedict methode en Katch-mcardle methode kom ik op iets meer dan 3600kcal per dag. Je mag mij vertellen waarom je dit dus 1000kcal te hoog vindt.

Volgens de Harris-benedict methode en Katch-mcardle methode kom ik op iets meer dan 3600kcal per dag. Je mag mij vertellen waarom je dit dus 1000kcal te hoog vindt.

Je kunt dingen nog zo leuk berekenen met tabelletjes of appjes maar daar heb je weinig aan. Als je niet afvalt dan eet je gewoon te veel, en als je teveel afvalt eet je te weinig. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt dingen nog zo leuk berekenen met tabelletjes of appjes maar daar heb je weinig aan. Als je niet afvalt dan eet je gewoon te veel, en als je teveel afvalt eet je te weinig. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Ik heb het schema nog niet gebruikt, dat wilde ik gaan doen vandaar de vraag of het qua voeding in orde is en evt. aanpassingen kan maken. Die basale informatie lijkt me redelijk vanzelfsprekend.

Terug
Naar boven