AndroidHealthClinic

nog te veel water

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
weet er iemand hoe men water ( het is geen vet) kan laten verdwijnen (heb er namelijk redelijk veel rond de buikstreek en de onderrug)
alvast bedankt!

el-terrible zei:
weet er iemand hoe men water ( het is geen vet) kan laten verdwijnen (heb er namelijk redelijk veel rond de buikstreek en de onderrug)
alvast bedankt!

Oh, je bedoeld vocht. laten verdwijnen weet ik niet maar ik weet wel dat mensen die veel zout eten ook veel vocht houden. mss is kijken of je 't kan voorkomen?

• Topic Starter Topic Starter
ik eet bijna nooit geen zout, ik heb gehoord dat proviron goed is?

zou niet zomaar proviron gebruiken omdat je vocht vasthoud.Ik weet niet of je momenteel aan der AS zit,zoja arimidex nemen,helpt bij mij super,als je er niet op zit zeker geen anti a nemen omdat ook bijv proviron onderdrukkend op je axe is.Zoek het in je dieet,veel drinken van water,bleekselderij en dat soort middelen helpen ook al is het weinig.

1. De oorzaak zoeken ipv direct medicatie te nemen
2. Sauna doet wonderen
3. Arts raadplegen

juist meer water drinken, hoe minder je drinkt des te meer je lichaam vast houdt.

verder kan je bleekselderij & ananas eten helpen ook veel

XLarge zei:
juist meer water drinken, hoe minder je drinkt des te meer je lichaam vast houdt.

verder kan je bleekselderij & ananas eten helpen ook veel

idd , maar wel verse ananas !

Ben je je voor een wedstrijd aan het klaarstomen?

Zoja kan je naar diuretica grijpen. Maar dit best onder begeleiding van een ervaren persoon. Diuretica zijn zowat het gevaarlijkste waar een bodybuilder mee te maken krijgt...

Vb. Lasix maar dit is dan ook wel één van de sterkste diuretica...

Meer drinken, op je zoutinname letten, carbs omlaag gooien, sauna.

Verder is het zinloos om aromatase blokkers of SERMS te gana gebruiken als het vocht niet door een cycle komt. Laat staan dat je met diuretica gaat lopen rommelen.

• Topic Starter Topic Starter
nee ik ga geen wedstrijd doen, k'ga ook niet met diuretica beginnen, lijkt me een beetje te gevaarlijk, k'zal nekeer een paar keer per week een sauna'tje doen-:)

philippe_no zei:
Ben je je voor een wedstrijd aan het klaarstomen?

Zoja kan je naar diuretica grijpen. Maar dit best onder begeleiding van een ervaren persoon. Diuretica zijn zowat het gevaarlijkste waar een bodybuilder mee te maken krijgt...

Vb. Lasix maar dit is dan ook wel één van de sterkste diuretica...

Pas op met dit zomaar op het board te gooien , dit is geen gewoon goedje he !

Diuretica op natuurlijk basis schijnt te werken....ik heb hier nog wat schimmigs staan van Ryu uit z'n kruidenkastje, iets Amerikaans, denk dat het van 1fast is.

Terug
Naar boven