XXL Nutrition

nogmaals eerste kuur

prutsert

Cool Novice
Waardering
0
ik ben nu inmiddels 5 jaar aan het trainen waarvan 3 jaar serieus.
ben van plan om binnenkort om aan me eerste kuur te beginnen maar zou graag wat advies en meningen willen horen om een verstandig besluit te nemen.
eetschema:

8:00
brinta/shake
10:00
4 broodjes+ blikje tonijn
12:30
rijst met vis/kip en groenten
14:30
rijst en shake
17:30
verschillend eiwitrijk vlees met rijst en 2 a 3 aardappelen
20:00
shake
22:00
kwark

met dit schema ongeveer aan te houden en af en toe uit te breiden heb ik het gebracht van 1.70 en 66 kg naar 1.81 en 88 kilo bf 11%

stats:
BP:110kg
SQ:120kg
DL:130kg
(alle 8 herhalingen)

train 5 maal per week. vorig jaar dronk ik 1 keer per week. nu pak ik misschien 1 glaasje in de week en is dus minimaal. ik wil het dit jaar heel serieus gaan aanpakken en hoop dat jullie mij kunnen helpen om me advies te geven.
met kuren gaat dit duidelijk geheel weg.
volgende vragen:
is het verstandig om als eerste alleen test-e te pakken, omdat ik verschillende verhalen heb gehoord dat het niet vestandig is om te stacken?
is het verstanding om nu alvast vroeg in de ochtend te gaan hardlopen om alvast iets af te vallen omdat me bf lichtelijk omhoog gaat met kuren?

ik dank u al vast voor u advies

zie dat je 20 bent en dat is eigenlijk iets te jong om te gaan kuren maar je hebt je in ieder gaval aardig ingelezen en je voeding ziet er wel ok uit.

dus kwa kuren heb je een paar opties :

500 mg test voor 10 weken.
of
250 mg test + 200mg deca voor 10 weken.
of
250 mg test + 30mg dianabol voor 8 weken.

voor de eerste keer maakt het niet zo veel uit wat je hiervan kiest want je gaat toch als een trein omdat het nieuw is voor je !

vergeet niet 2 weken na je laatste shot 20mg nolvadex te nemen voor 3 weekjes .

groeten en veel succes.

Nee. Hij is 20 en dus te jong. Punt. Hij is nog niet uitgegroeid en kan dus (lees: krijgt vrijwel zeker!) flinke gezondheidsproblemen krijgen. Sterker nog: 21 is nog aan de jonge kant omdat een aanzienlijk deel van de mensen doorgroeit tot 23 en sommigen zelfs tot 25 jaar.

Tja, voeding en stats zien er goed uit, misschien wat jong, maar dat hoeft niet iedereen telkens te herhalen ;)

Zoals ik vaker zeg: begin gewoon met 500mg Test E voor 10 weken.. Geen kickstart, niet stacken, gewoon rustig aan..

Je zal genoeg gains pakken, zeker de eerste kuur, en het belangrijkste vind ik dat je erachter komt wat test voor je doet.. Wat zijn de sides, waar ben je blijkbaar gevoelig voor.. Dit is gunstig om te weten, zeker omdat test de basis zal zijn voor al je andere kuren die nog zullen komen..

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 12:27 ----------

Ik zie trouwens dat de boardregels omtrent AASgebruik aangepast is? Leeftijd is terug geschroefd van 21 naar 20? ???

Als je dat voedingsschema gaat aanhouden tijdens je kuur, zie ik niet waarom je bf omhoog zal gaan.

Snap trouwens niet eens waarom er een leeftijd wordt opgeplakt, dit is toch verschillend van persoon tot persoon. Iemand kan op 19 al helemaal volgroeid zijn, terwijl iemand van 23 nog steeds bezig is.

Kan je zo niet zeggen vind ik, is de gebruiker zijn eigen risico.

• Topic Starter Topic Starter
Zal vanavond eens even overleggen met mijn trainingsbuddy over het gebruiken van TEST E. het leek mij al het meest voor de hand liggende produckt.
en op de reactie over mijn leeftijd terug te komen. ik weet dat er risico's aan verbonden zijn en ik kies er zelf voor maar daarom wil ik ook informatie opdoen, positief of negatief, alles is welkom. ik heb zelf het gevoel dat ik er klaar voor ben maar ik ga eerst meer informatie opdoen voor ik me keuze maak

indien mogelijk 1 van de shake-maaltijden vervangen door vast voedsel

20 jaar is conform de regels. Adviezen geven vanaf 21 jaar.

Snap trouwens niet eens waarom er een leeftijd wordt opgeplakt, dit is toch verschillend van persoon tot persoon. Iemand kan op 19 al helemaal volgroeid zijn, terwijl iemand van 23 nog steeds bezig is.

Kan je zo niet zeggen vind ik, is de gebruiker zijn eigen risico.

Denk ook dat het zeer goed mogelijk is om op je 20 al volgroeid te zijn.

Denk ook dat het zeer goed mogelijk is om op je 20 al volgroeid te zijn.

Niet al je groeischijven zijn op je 20ste al dicht. Die in de lange pijpbeenderen doorgaans wel, dus lengte zal je niet verliezen. Andere groeischijven in je wervels kunnen bijvoorbeeld nog open blijven tot je 25ste. Op de achterkant van je schedel zitten zelfs groeischijven die tot je 34ste open kunnen blijven.
;)

Terug
Naar boven