AndroidHealthClinic

nolva: busted door de douane :(

evolution4you

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
1
ik heb vandaag een 'aangetekend schrijven' in de bus gekregen van de douane :( Dat ik wordt uitgenodigd op een gesprek in Zaventem op het einde van de maand, om verhoord te worden over een zending met 'hormonen, anabolica, niet geregistreerde geneesmiddelen'
:( :(

ik heb tijdje geleden nolvadex besteld op het net.. :(

der staat verder in de brief ook dat als ik de afspraak niet haal, ik ook schriftelijk een aangetekend schrijven mag sturen, maar dan wel met de volgende info:
-waar ik goederen gekocht heb
-hoeveel ik betaald heb
-of ik op de hoogte was dat het illegaal was
-of ik afstand doe van de zending (indien ik afstand doe, bestaat de kans dat de zaak geseponeerd wordt, maar wordt beslist door Procureur des Konings)

fff iemand dit al nog tegen gekomen? ervaring hiermee?? :(

Damn dat is klote. Uit welk land is de zending afkomstig?

Damn man, klote.

Zelf nog nooit miserie gehad met bestellen.

Je moet ook nooit een naam gebruiken man.. dan kan je altijd zeggen dat je er niks van af wist en niks besteld had.

Nu zou ik gewoon zeggen dat je niet wist dat het illegaal was en dat je had vernomen op de sportschool (doen alsof je dom bent) dat het goed was voor je borst (supplement) en je er van uit ging dat je gewoon legaal bezig was, anders had je wel een fake adres gebruikt toch, ofzoiets.

succes jongen, hoop voor je dat je nog niet al te breed en te groot bent, dan kan je nog een beetje dom over die dingen voor doen,,

ben je al echt groot enzo, dan zullen ze daar denk ik niet in trappen,

als het alleen Nolva is dan valt de ramp nog wel mee denk ik.

inderdaad dom houden.

als je nou een halve apotheek hebt besteld online dan is de kans kleiner dat het geseponeerd wordt.

Heb ik ook eens voorgehad. Ik heb alles gewoon afgetekend, en er bijgezet dat ik van die reglementering niet op de hoogte was.... Ben niet persoonlijk gegaan, want ik had die dag geen tijd en moest werken.
Achteraf niks meer van gehoord. Het was mijn eerste keer dat ik gepakt werd.
Uw bestelling werd niet van uit een EU land verstuurd hé?

klote voor je, maar zoals "darphbobo" al gezegd heeft, gewoon afstand van doen en zeggen dat het voor eigen gebruik is.Je zal er nooit niets meer van horen dan.....
Zeker niet als het maar een kleine hoeveelheid is....

• Topic Starter Topic Starter
ik heb eens gebeld naar de nummer die op de brief stond.. en da madamke begon direct nen hoop vragen te stellen, waarom ik dat besteld had en zo..
heb mij van de domme gehouden, zo van 'ja na een avondje surfen iets over gelezen, en dan efkens gezocht op het net en bestelling gedaan om te proberen' :(

heb gezegd dat ik niet kan komen op gesprek.. en als ik afstand doe, dan wordt normaal de zaak geseponeerd..

maar nu heb ik wel nog geen nolvadex :mad:
en misschien dat ze de eerste keer gemakkelijk seponeren, nu moet ik natuurlijk zien dat ik geen 2e keer tegen de lamp loop :(

en om op de vraag van 'vanuit EU-land?' te antwoorden: neen, kwam blijkbaar van India..
is dit de reden misschien dat ze het onderschept hebben?

Zeg dat je hebt gekocht op een site als ebay ofzo ;)

Idd alles vanuit een niet EU land wordt gescand en gecontroleerd.
Als het van een EU land komt, dan wordt het gewoon behandelt als post en passeert het niet de scanner.
Nou ja, dit is mijn ervaring tot hiertoe.

ik heb eens gebeld naar de nummer die op de brief stond.. en da madamke begon direct nen hoop vragen te stellen, waarom ik dat besteld had en zo..
heb mij van de domme gehouden, zo van 'ja na een avondje surfen iets over gelezen, en dan efkens gezocht op het net en bestelling gedaan om te proberen' :(

heb gezegd dat ik niet kan komen op gesprek.. en als ik afstand doe, dan wordt normaal de zaak geseponeerd..

en misschien dat ze de eerste keer gemakkelijk seponeren, nu moet ik natuurlijk zien dat ik geen 2e keer tegen de lamp loop :(

en om op de vraag van 'vanuit EU-land?' te antwoorden: neen, kwam blijkbaar van India..
is dit de reden misschien dat ze het onderschept hebben?

is dit de reden misschien dat ze het onderschept hebben
?

Waarom uit india laten komen??als je hier in nederland genoeg mensen zijn die dat allemaal verkopen, je moet alleen wat moeten doen, omdaar in contact met de komen, schild je een hoop gezeik

Ook meegemaakt,8 jaar geleden,deca en test.
Ik moest het in Antwerpen gaan uitleggen en douane had alles doorgeschoven naar politie.
Goeie babbel gehad,"was voor eigen gebruik,en er niet bij stilgestaan dat het illegaal was ".
Als ze de bron vragen geef dan gewoon een willekeurig webadres van een online apotheek (die opereren vanuit landen waar de Belgische justitie geen invloed heeft)en zeg dat de betaling via de post gebeurde.
Zo kunnen ze bij niemand verhaal halen.
Over de werkelijke bron zwijg je in alle talen,ze kunnen je niets maken.
Politie was tevreden,nooit meer van gehoord.

• Topic Starter Topic Starter
Als ie al echt groot was had ie zen AS denk ik van dichter bij huis :D

denk het ook.. :) neen, ben van plan Havoc pulse te doen.. en wou nolvadex achter de hand hebben.. (PCT gaat 'Post Cycle Therapy' van AI zijn)
normaal Nolva niet nodig, just in case.. :cool: cut douane :(

Terug
Naar boven