- Waardering
- 1
ik heb vandaag een 'aangetekend schrijven' in de bus gekregen van de douane
Dat ik wordt uitgenodigd op een gesprek in Zaventem op het einde van de maand, om verhoord te worden over een zending met 'hormonen, anabolica, niet geregistreerde geneesmiddelen'
ik heb tijdje geleden nolvadex besteld op het net..
der staat verder in de brief ook dat als ik de afspraak niet haal, ik ook schriftelijk een aangetekend schrijven mag sturen, maar dan wel met de volgende info:
-waar ik goederen gekocht heb
-hoeveel ik betaald heb
-of ik op de hoogte was dat het illegaal was
-of ik afstand doe van de zending (indien ik afstand doe, bestaat de kans dat de zaak geseponeerd wordt, maar wordt beslist door Procureur des Konings)
fff iemand dit al nog tegen gekomen? ervaring hiermee??
Dat ik wordt uitgenodigd op een gesprek in Zaventem op het einde van de maand, om verhoord te worden over een zending met 'hormonen, anabolica, niet geregistreerde geneesmiddelen'
ik heb tijdje geleden nolvadex besteld op het net..
der staat verder in de brief ook dat als ik de afspraak niet haal, ik ook schriftelijk een aangetekend schrijven mag sturen, maar dan wel met de volgende info:
-waar ik goederen gekocht heb
-hoeveel ik betaald heb
-of ik op de hoogte was dat het illegaal was
-of ik afstand doe van de zending (indien ik afstand doe, bestaat de kans dat de zaak geseponeerd wordt, maar wordt beslist door Procureur des Konings)
fff iemand dit al nog tegen gekomen? ervaring hiermee??

net of je niet groot kan worden zonder AS 
neen, ben van plan Havoc pulse te doen.. en wou nolvadex achter de hand hebben.. (PCT gaat 'Post Cycle Therapy' van AI zijn)
cut douane