MuscleMeat

nolva: busted door de douane :(

Je moet gewoon zeggen dat je het online besteld hebt, typp in google nolvadex in en zoek daar 1 site van uit die jij wilt opgeven stuur het naar hen toe en zeg dat je niet wist dat het illegaal was , doe afstand van goederen en je zal er niets meer van horen! En als je besteld in india laat nooit rechtstreeks na belgie sturen!

groeten

Je moet gewoon zeggen dat je het online besteld hebt, typp in google nolvadex in en zoek daar 1 site van uit die jij wilt opgeven stuur het naar hen toe en zeg dat je niet wist dat het illegaal was , doe afstand van goederen en je zal er niets meer van horen! En als je besteld in india laat nooit rechtstreeks na belgie sturen!

groeten

Beter gaan afhalen in Pakistan???

groeten

Wil je ze dan gaan afhalen in Turkije of Egypte misschien? :scratch:

ik heb het vroeger ooit ook voorgehad. gewoon brief schrijven dat je niet op de hoogte bent dat het illegaal is omdat je het zomaar op internet kan bestellen en afstand van je goederen doen en je hoort er niets meer van. het wordt dan gewoon geseponeerd. de rest zijn onnozele reacties van diegenen die het nog nooit hebben voorgehad.

wel fock op voor je man, je kan beter nooit wat bestellen van internet, weet je nooit of het echt is

• Topic Starter Topic Starter
ja ben nu wel wat wijzer geworden door de hele zaak.. dat wel.. :) was wel efkens verschieten, maar denk (hoop) dat ik ze wel kan afschudden :)
ga nen vree beleefde en excuserende brief schrijven :)

nog ne keer merci aan degene die mij gePM'ed hebben!! :thumbs:

nog ne keer merci aan degene die mij gePM'ed hebben!! :thumbs:[/QUOTE]

kikke hij is nu dus voorzien hahahaha

Gelukkig hebben ze geen huizoeking gehouden, zoals ze volgens Mistah bij hem deden voor een potje 6-Oxo.

:roflol:

jongens in bedoel niet in egypte of turkije of na pakistan gaan, mensen die info willen over verzendingen buiten eu hebben deze al via pm gehad!

groeten

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven