Fitness Seller

Nolva na Letro (Femera) ?

Antisocial

Competitive Bodybuilder
Waardering
277
Beste schatjes van me,

Ik worstel al een ruime tijd datk on ben met een hardnekkig gyno probleem wat nu gelukkig minder word sinds ik 2.5mg Letrozol per dag neem. (1'5 week neem ik t nu ongeveer).

Ik ben van plan letro te nemen tot dat het helemaal weg is getrokken + 5 dagen...

Dan nu mijn grote vraag: Als ik abrupt stop met letro zou het verstandig zijn om eventueel arifixen of nolva of whatever te nemen om eventuele E-rebound verschijnselen tegen te gaan?

(Trouwens, alsk 3 weken aan de letro heb gezeten ben ik nog 5 weken ON).

Gr.

Volgens mij wordt dat ook tijdens een kuur aangeraden (nolva om rebound van letro/femara om te vangen). Heb daar op zo'n Amerikaanse site eens een stuk over gelezen.

En kijk met die Arofixen anders ook maar uit voor een rebound... ik heb bij mijn vorige kuur standaard Aromasin laten meelopen (1 cap eod) en 4 weken Arofixen als nakuur (1 cap ed).

Tijdens kuur/nakuur nergens last van gehad maar weken na mijn nakuur ineens last van heftige gyno (die nu gelukkig weer grotendeels is weggetrokken).

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat juist met Aromasin JUIST geen rebound ervaart die je met Arimidex wel hebt?

Was die gyno vanzelf weggetrokken die je na je PCT kreeg? en hoe ging dat dan?

Na een letro kuur inderdaad nolvadex nemen.

20mg voor 1 week en dan nog een week 10mg

Thanks bro. :)

gyno go away :D

Hou ons op de hoogte met je resultaten Antisocial. :)

Hou ons op de hoogte met je resultaten Antisocial. :)

Zalk zeker doen.

Totdusver geen sides gehad van de letro. Eerste paar dagen alleen momenten van hevige hoofdpijn, maar of dit daadwerkelijk door letro veroorzaakt werd durf ik niet te zeggen.
Libido is inderdaad wat minder, minder vaak geil, maar alsk ik geil ben issie nog altijd kei en keihard. :D
Gyno is denk met zo'n 50-60% minder geworden. ben benieuwd hoe het over een week is. :)

Terug
Naar boven