XXL Nutrition

nolvadex en HGH

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
nolvadex verlaagt je endogene igf-waarden, maar als je GH toedient zal nolvadex op 20 mg ED ook je exogene igf-waarden doen dalen.

Meende zelf ergens gelezen te hebben van niet, ik dacht dat Rodge dit zei.

Ik ben namelijk van plan om HGH te gaan gebruiken, maar zit momenteel in mijn nakuur van 20 mg nolvadex ED. Ik kan natuurlijk een paar weekjes wachten ..........., maar ja.

Voel me trouwens zwaaaaar k*t in mijn nakuur die nog maar een week bezig is.

nolvadex verlaagt je endogene igf-waarden, maar als je GH toedient zal nolvadex op 20 mg ED ook je exogene igf-waarden doen dalen.

Ik ben namelijk van plan om HGH te gaan gebruiken, maar zit momenteel in mijn nakuur van 20 mg nolvadex ED. Ik kan natuurlijk een paar weekjes wachten ..........., maar ja.

vervang je nolva eens voor clomid
en gooi was tribulus en wat hcg er bij.
zal je goed helpen.
sintjanskruid alsmede.
zit toch grotendeels tussen je oren bro!
nolva laten vallen, HGH starten, IGF er bij voor optimaal spierbehoud, clominifene er bij.

nolvadex verlaagt de eigen aanmaak van igf

• Topic Starter Topic Starter
@david12, hoe zien jouw kuren er ook alweer uit, ben zelf namelijk niet meer van plan om dikke hoeveelheden AS te gebruiken, maar alleen HGH, test, t4 en slin.

En neem je er ook een anti-a of zo bij, zelf heb ik namelijk veel last van bloat e.d.

@david12, hoe zien jouw kuren er ook alweer uit, ben zelf namelijk niet meer van plan om dikke hoeveelheden AS te gebruiken, maar alleen HGH, test, t4 en slin.

En neem je er ook een anti-a of zo bij, zelf heb ik namelijk veel last van bloat e.d.

:scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Nou dat dus niet ;), HGH en slin zijn vallen ook onder aas dacht ik...vandaar.
Vergeef me onwetendheid,weer wat geleerd.

dit jaar in januari ga ik weer starten, een beproefd recept
hgh 7 mnd eerste maand 7/7 dan 5/2
7 mnf t4 100 tot 300 mcg
7 mnd provi minimaal 50 mg
7 mnd testo minimaal 500 mg
en dan af en toe iets erbij , goede ervaringen met winstrol icm met masteron

als je nou zeg maar een keer per dag hgh kunt zeten wat is dan de beste tijd stip. het gaat hier om 5iu .

Hehe zat met zelfde probleem, blijf gewoon aas erbij zetten tot einde hgh dan pas start ik de nakuur, anders op clomid en ari overschakelen voor je nakuur

Terug
Naar boven