XXL Nutrition

Nolvadex (tamoxifen) EPL

Status
Niet open voor verdere reacties.

MonsterMaxx

Novice
Waardering
0
Graag een mening, echt of nep, ik denk echt.
Wel zijn de pilletjes zeer broos, is dit normaal?

DSCN1587.JPG

DSCN1591.JPG

DSCN1592.JPG

als ik je potje en etikette zie
lijkt het me echt

hoor je wel meer dat er een paar tabletjes broos zijn
heb het zelf nog niet voor gehad eigenlijk

niks mis mee met EPL...heb zelf wel één keer gehad dat ze een beetje korrelig waren maar verders niks aan de hand (Y)

ja , ik ga er ook van uit dat ze wel echt zijn alleen ik heb wel een stip/deukje/rondje in het midden aan 1 zijde staan, wou eigenlijk horen dat iemand anders dat ook had:rolleyes:

bedankt in iedr geval

idd, en zoals al eerder gezegd ergens, een slechte naam heb je veel makkelijker te pakken dan een goede naam. Is dat terecht, dan is dat terecht, maar dit is gewoon onzin. Daarnaast kan broosheid van pillen meer oorzaken hebben dan enkel een gebrek aan bindingsstoffen.

Zal wel kerel, neem aan dat ze weten wat ze doen.

Geen brose tabs in mijn potje iig, ik gok dat een boel mensen nog oude batch hebben als ik de reacties hier lees.

jo ben ik weer.

Nog een vraagje, omdat het de eerste keer is dat ik nolva heb.
Klopt het dat er watten inzitten in het (oude)potje, las nl ergens dat dat niet zo was bij EPL. en bij mij wel. En dat puntje wat ik op al mijn pillen heb komt denk ik door de manier waarop ze gemaakt zijn. Ik twijfel niet over EPL, misschien alleen aan de man van wie ik ze heb. zal mischien proberen een foto te maken.

bvd

Op de Proviron tabs die ik van EPL heb zit ook een deukje in het midden, dus zal wel normaal zijn..

heb ook nolvadex van EPL , werkt prima

jo ben ik weer.

Nog een vraagje, omdat het de eerste keer is dat ik nolvadex heb.
Klopt het dat er watten inzitten in het (oude)potje, las nl ergens dat dat niet zo was bij EPL. en bij mij wel. En dat puntje wat ik op al mijn pillen heb komt denk ik door de manier waarop ze gemaakt zijn. Ik twijfel niet over EPL, misschien alleen aan de man van wie ik ze heb. zal mischien proberen een foto te maken.

bvd

Maak gewoon een eigen topic met pics maat, er zijn zat gasten hier die de echte van de eventuele neppers kunnen onderscheiden.

Jongens jongens toch, het is mar omdat ik hem persoonlijk ken dat ik er een beetje mee aan het lachen was. Deze belheeft trouwens ergen horen waaien dat anabole stereoïden mensen prikkelbaar maken? haha

ik heb hier vrij weinig verstand van, maar zoals ik hier zo hoor hebben de pillen dezelfde vorm ( stanozolol dianabol en tamoxifen??) daarnaast is het etiket makkelijk te vervangen door zeg maar stanozolol op een tamoxifen potje te overzetten dus hoe kan je hier dan zekerheid over hebben? of is dit gewoonweg niet aantrekkelijk vanwege dezelfde prijsklassen?

ja , ik ga er ook van uit dat ze wel echt zijn alleen ik heb wel een stip/deukje/rondje in het midden aan 1 zijde staan, wou eigenlijk horen dat iemand anders dat ook had:rolleyes:

bedankt in iedr geval

Komt volgens mij gewoon door de druk, net of er iets te weinig poeder in de persmal zit. Heb het ook gehad, maar ze deden het prima :D was trouwens wel bij dianabol.

ik heb hier vrij weinig verstand van, maar zoals ik hier zo hoor hebben de pillen dezelfde vorm ( stanozolol dianabol en tamoxifen??) daarnaast is het etiket makkelijk te vervangen door zeg maar stanozolol op een tamoxifen potje te overzetten dus hoe kan je hier dan zekerheid over hebben? of is dit gewoonweg niet aantrekkelijk vanwege dezelfde prijsklassen?

Good point !

ik heb van dit merk de dbol gepakt 70mg per dag.het knalde niet zoals 70 moet knallen.ik hoef niks meer van ep labs.heb er toch wel van geknald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven