Fitness Seller

Nolvadex

Virtuoso

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
sup people

Ik ben net klaar met een kuur dbol only ik ben maar 4 kg aangekomen :( en dat was pas na dat ik 50 mg per dag ging nemen. Nu is mijn vraag hoeveel mg nolvadex ik per dag moet nemen. En hoelang moet ik nu wachten om weer te kuren, omdat deze kuur een beetje zonde is ik had er testosterone bij moeten doen dbol only was dom om te doen.

gr.

D bol only is indd dom zoals alle orals only ..

Kickstart = Kickstart daar blijft het

20mg 3weken lang

ik zou een mooi 5 maandje wachten

• Topic Starter Topic Starter
D bol only is indd dom zoals alle orals only ..

Kickstart = Kickstart daar blijft het

20mg 3weken lang

ik zou een mooi 5 maandje wachten

wow echt 5 maanden lang joh ? ik dacht dat het maximaal 3 maanden was en dat als je een zware kuur doet pas 3 maanden moet wachten

wow echt 5 maanden lang joh ? ik dacht dat het maximaal 3 maanden was en dat als je een zware kuur doet pas 3 maanden moet wachten

er is geen min of max in het hersteltijd van je lichaam
wil je 100% zeker zijn Bloed laten testen, jaa zelfs met een domme D bol kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
er is geen min of max in het hersteltijd van je lichaam
wil je 100% zeker zijn Bloed laten testen, jaa zelfs met een domme D bol kuurtje

ok dus gewoon time on = time off + nakuur, daarna bloed laten testen en als dat ok is kan ik in feite weer een nieuwe beginnen ?

ok dus gewoon time on = time off + nakuur, daarna bloed laten testen en als dat ok is kan ik in feite weer een nieuwe beginnen ?

als je echt zeker wilt zijn dat je weer On kan gaan Bloed laten testen
kan ook zijn dat je lichaam weer klaar staat onder de 3 maand rust hangt van lichaam tot lichaam af
succes

zou je niet beter 10kg proberen bij te komen door op je voeding te letten ipv al aan de AS te zitten. Bekijk je stats is, dat zegt toch genoeg. Ofwel train je niet goed ofwel eet je niet goed of beide. je bent maar 5 kg bijgekomen en je hebt nog geen nakuur gedaan. Dboll is dan nog één van die middelen waar je veel verliest na je kuur en een moeilijk herstel geeft. Binnen een maand weer alles kwijt. Als je voeding niet in orde is, zal je ook niet veel winst maken tijdens een kuur.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven