zeror
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 286
Dus mijn max bench is 70kg maar ik bedoelde dan altijd dus : 35kg aan schijven aan iedere kant maar dat klopt dan dus niet![]()
nette bench voor een beginner!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus mijn max bench is 70kg maar ik bedoelde dan altijd dus : 35kg aan schijven aan iedere kant maar dat klopt dan dus niet![]()
Nogal een geluk dat al die nederlanders alleen maar intelligente opmerkingen posten op DBBJij bent vast een pienter mannetje.
Maar het is je vergeven want ik zie dat je uit België komt..

Maar het is je vergeven want ik zie dat je uit België komt..

Je stats maken niet eens uit op dit forum, jezelf met anderen vergelijkingen is niet nodig. Vergelijk met jezelf, daar haal je veel meer voldoening en zelfvertrouwen uit imo.
Wel degelijk, genoeg gasten die amper 100 squatten en dan denken dat ze iedereen kunnen vertellen hoe ze moeten trainen.
Bij mij in de gym hebben ze 10kg bars met zon zwart plastic uiteinde. Heb ze lekker kromgetrokken met deadlifts. Moeten ze maar normale shit kopen. Je kan met 1 van die bars bijna springtouwen nu
Bij mij in de gym hebben ze 10kg bars met zon zwart plastic uiteinde. Heb ze lekker kromgetrokken met deadlifts. Moeten ze maar normale shit kopen. Je kan met 1 van die bars bijna springtouwen nu
op hoeveelste kg ging het krom? Ik train ook met zo'n bar met deadlift.

Dus als je zonder schijven en alleen de stang bencht, bench je eigenlijk niks. Logisch.
Er wordt net gezegd dat je alles meetelt, dus ook de stang. Als je stang twintig weegt en je hangt er geen schijven aan dan bench je 20, niet niks.Dus als je zonder schijven en alleen de stang bencht, bench je eigenlijk niks. Logisch.