- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:

Ik zie het bijv al als ik m'n playlist laad in winamp. Nu ramt ie alle files er lekker snel door. Minuten komen er snel achter te staan. Met een aantal virusscanners die ik heb geprobeerd duurt het minstens eens zo lang.DBC01 zei:Kun je niet zeggen als je niet alle scanners hebt uitgeprobeerd.
Probeer bovenstaande eens uit, die maakt bij mij MERKBAAR geen verschil.
Als het bij jou wel verschil maakt dan zit je op een oude PC, dan kan ik het me voorstellen. Mijn laptop met P4 1,7ghz en 512MB DDR Ram voelt er niks van.
Je moet toch eens zeggen hoe jij kan voelen als je een site opent dat er 'iets' aanwezig is. Dat kun je als mens namelijk niet. Wat jij doet is het bewust vermijden van elke site die ook maar enigszins verdacht zou-kunen-zijn.
Dat kan ik niet want ik haal veel dingen van het net.
Als jij een bestand van bijv. Edonkey opent kun je ook niet voelen aan je vingers dat er iets inzit.
Bovendien maakt je opmerking de valse gedachte bij veel leden los, dat een scanner overbodige troep is. Gevaarlijk.
Ja, ik voel me weer zwaar gepasseerd.MrJ zei:

MrJ zei:
"A false sence of being secure is worse then being insecure."