Wie gebruikt hier allemaal nos ether of heeft dit ooit gebruikt?En het belangrijkste:Wat deed je aan die afschuwelijke smaak.Ze zeggen wel dat het belangrijke is dat het product werkt maar ik krijg het zeer moeilijk binnen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben het van plan te gebruiken eind dit jaar in de bulk...hoor er goede shit over[/QUODat het product werkt weet ik maar ik heb hier 2potten staan wat ik moet binnenkrijgen maar ik zal heel hard mijn best doen.
Wie zeg dat??Wie gebruikt hier allemaal nos ether of heeft dit ooit gebruikt?En het belangrijkste:Wat deed je aan die afschuwelijke smaak.Ze zeggen wel dat het belangrijke is dat het product werkt maar ik krijg het zeer moeilijk binnen.![]()
Wie zeg dat??
Enne mixen met jus of appelsap doet de smaak helemaal verdwijnen!
Lees dit maar eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-nos-ether-diesel-nutrition-136943/
Maar ik zit er over te twijfelen deze met Nox Pump te kopen of even te wachten en dan samen met JP8 te kopen.
ik ben nu bezig met nox pump dit spul is heftig, goede pomp en veel kracht.
nos ether wil nog een keer proberen

Wie gebruikt hier allemaal nos ether of heeft dit ooit gebruikt?En het belangrijkste:Wat deed je aan die afschuwelijke smaak.Ze zeggen wel dat het belangrijke is dat het product werkt maar ik krijg het zeer moeilijk binnen.![]()
: gewoon op drinken en niet teveel na denkenIk wou ook eerst NOX bestellen maar het was uitverkocht.
![]()
Wie zeg dat??
Enne mixen met jus of appelsap doet de smaak helemaal verdwijnen!
ik ben het van plan te gebruiken eind dit jaar in de bulk...hoor er goede shit over![]()
heb jij dat idd gedaan het gemixt met jus of appelsap en was toen de hele smerige smaak weg?

Lees dit maar eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-nos-ether-diesel-nutrition-136943/
Maar ik zit er over te twijfelen deze met Nox Pump te kopen of even te wachten en dan samen met JP8 te kopen.
de nieuwe lading nos is trouwens bijna smaakloos.. hoogstens een beetje zuur.