Fitness Seller

Nos ether

vaineman

Cool Novice
Waardering
0
Wie gebruikt hier allemaal nos ether of heeft dit ooit gebruikt?En het belangrijkste:Wat deed je aan die afschuwelijke smaak.Ze zeggen wel dat het belangrijke is dat het product werkt maar ik krijg het zeer moeilijk binnen.:kots:

ik ben het van plan te gebruiken eind dit jaar in de bulk...hoor er goede shit over :D

Wie gebruikt hier allemaal nos ether of heeft dit ooit gebruikt?En het belangrijkste:Wat deed je aan die afschuwelijke smaak.Ze zeggen wel dat het belangrijke is dat het product werkt maar ik krijg het zeer moeilijk binnen.:kots:
Wie zeg dat??

Enne mixen met jus of appelsap doet de smaak helemaal verdwijnen!

• Topic Starter Topic Starter
Wie zeg dat??

Enne mixen met jus of appelsap doet de smaak helemaal verdwijnen!

Ik zeg dat omdat ik het al hebt geproeft.
En het krijgt zo een mooi bruin kleurtje.
maar we zullen het ens proberen met een vruchtensapje en ik heb ook gehoord dat je na de training er dextrojuice bij kunt doen.dat moeten we dan binnenkort eens bestellen.

:D: gewoon op drinken en niet teveel na denken

bij wie van de mensen waar creatine niet werkt , werkt nos wel??

Lees dit maar eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-nos-ether-diesel-nutrition-136943/

Maar ik zit er over te twijfelen deze met Nox Pump te kopen of even te wachten en dan samen met JP8 te kopen.

zeker met NOX pump samen doen, ik heb nu de NOX pump samen met size on gestackt, omdat de NOS ether uitverkocht was,

zeer goede resultaten, als ik terug kom van vakantie wil ik NOX pump ook met NOS ether stacken of idd met JP8, maar zolang die er niet is kan ik je nox pump zeker erbij aanraden! eerste product wat voor mij goed resultaat levert.

Ik drink het met water.
Geen problemen mee ;)
Denk zelf ook dat het met water eerder/beter door het lichaam wordt opgenomen dan met een vruchtensap.

Overigens, met 200ml druivensap (100%) smaakt het wel erg lekker en de rest aanvullen met 100ml water.

kleinbeetje aanmaak limonade, rest water. is in verhouding goedkoop en smaak is dan gewoon goed.

de nieuwe lading nos is trouwens bijna smaakloos.. hoogstens een beetje zuur.

nos ether smaakt egt afschuwlijk....maar met wat sinasappelsap smaakt het al wat beter.

Werkt maar smaakt goor

Terug
Naar boven