- Waardering
- 4.382
Ik had maandagavond besteld en zal deze vandaag dan binnenkrijgen denk ik.
Ik neem aan dat ik de nieuwe lading heb gekregen?![]()
yep
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had maandagavond besteld en zal deze vandaag dan binnenkrijgen denk ik.
Ik neem aan dat ik de nieuwe lading heb gekregen?![]()
de nieuwe lading nos is trouwens bijna smaakloos.. hoogstens een beetje zuur.

AANMAAK LIMONADE. probeer eens... klein laagje maar....
maar ik neem het met wat xtrargo daarmee valt het nog wel te drinken. bijna? :| nou niet echt![]()
WERKT SUPER!!!! maar smaakt echt goor,met wat xtargo smaakt het al wat beter maarja.
btw ik had me shaker met een restje Nos gelaten voor een dagje en het was al helemaal zwart verkleurd![]()
Even een vraagje: als ik NOS+DextroJuice PWO doe. Dan kan ik alvast poeder in een shaker doen en dit na de training ff aanvullen met water en opdrinken toch?![]()

Ok dankje!
Kan het kwaad als je dit een kwartier na een volledige maaltijd neemt als Pre workout shake?
Want ik train in de avond na het avondeten.
Dus
Avondeten
15 minuten later NOS Ether
45-60 minuten later training
gaat moeilijk als je het meteen na het trainen moet nemenmaar ik neem het met wat xtrargo daarmee valt het nog wel te drinken.
thuis mix ik het gewoon met sap
hoezo... ik doe altijd een beetje aanmaak limonade in mijn shakebeker. klein laagje. neem mn pot nos mee in mn tas. als ik klaar ben, laagje water in de beken, 2scheppies nos en wee wat water erbij.... deksel erop en drinken maar...
w0000ttt