XXL Nutrition

Nos ether

de nieuwe lading nos is trouwens bijna smaakloos.. hoogstens een beetje zuur.

bijna? :| nou niet echt :P

WERKT SUPER!!!! maar smaakt echt goor,met wat xtargo smaakt het al wat beter maarja.

btw ik had me shaker met een restje Nos gelaten voor een dagje en het was al helemaal zwart verkleurd :p

AANMAAK LIMONADE. probeer eens... klein laagje maar....

schep druivensuiker erbij, mixen in een vruchtensap. En het is goed te doen, lekker is wat anders, maar overdrijven kunnen jullie ook wel een beetje..

gooi er altijd wat dextro bij, samen met water. ben er nu inmiddels wel gewend aan geraakt.

bijna? :| nou niet echt :P

WERKT SUPER!!!! maar smaakt echt goor,met wat xtargo smaakt het al wat beter maarja.

btw ik had me shaker met een restje Nos gelaten voor een dagje en het was al helemaal zwart verkleurd :p

ik neem het met wat xtargo.. en is goed te doen en veel minder zuur dan die vorige versie van de NOS.

Ik neem nog de vorige vorige versie, die potten van 600gram.
Mix het altijd met wat ananassap & water!
Gewoon iets zoets toevoegen voor tegen die zure smaak, helpt al véél!

Even een vraagje: als ik NOS+DextroJuice PWO doe. Dan kan ik alvast poeder in een shaker doen en dit na de training ff aanvullen met water en opdrinken toch? :P

Ok dankje! :)
Kan het kwaad als je dit een kwartier na een volledige maaltijd neemt als Pre workout shake?
Want ik train in de avond na het avondeten.
Dus
Avondeten
15 minuten later NOS Ether
45-60 minuten later training

ik zou het 30min na de maaltijdnemen..

gaat moeilijk als je het meteen na het trainen moet nemen:P maar ik neem het met wat xtrargo daarmee valt het nog wel te drinken.

thuis mix ik het gewoon met sap

hoezo... ik doe altijd een beetje aanmaak limonade in mijn shakebeker. klein laagje. neem mn pot nos mee in mn tas. als ik klaar ben, laagje water in de beken, 2scheppies nos en wee wat water erbij.... deksel erop en drinken maar...

wat is het verschil tussen nox pump en nos ether?

hoezo... ik doe altijd een beetje aanmaak limonade in mijn shakebeker. klein laagje. neem mn pot nos mee in mn tas. als ik klaar ben, laagje water in de beken, 2scheppies nos en wee wat water erbij.... deksel erop en drinken maar...

is mogelijk maar valt wel te zuipen met xtargo en niet al te veel water.

Vandaag weer meegemaakt de KRACHT van NOS ETHER!!!! had het 2 daagjes niet goed genomen gister weer volgends schema en vandaag giga pump in me borst en biceps :eek: w0000ttt

tjah smaak is smerig maar gewoon ff in 6slokken achter over gooien en je kan dan meteen zwaar gaan pompen :D

NOX Pump is PWO. Nos Ether gewoon stand alone...

leuk er zit geen scoop in mn pot :D staat dat 2 scoops 26 gram is. Is dat 2½ eetlepel?

Roer er even met een vork door. Die van mij zat ook onderin.

net al met een mes aan de haal gegaan.. ga zo nog wel is kijken

Is maar een klein dingetje die lepel, maar zit er wel degelijk in :)

Terug
Naar boven