Paar vraagjes..
Ik probeer momenteel te cutten, is het verantwoord om 's avonds voor het slapen (laatste maaltijd) ongezouten noten te eten? of is dit alleen voor bulk?
Daarnaast eet ik ook Magere kwark (C1000 huismerk, 500gram) met 1 banaan en 8 aardbeien, omdat ik magere kwark gewoon niet weg krijg zonder dit fruit. Is het wel goed om 's avonds voor het slapen zoveel fruit te eten? Zijn aardbeien en bananen goed fruit voor in de cut?
Is Slankie kaas goed om af te vallen? Zit hier niet onnodige troep in? Twee maaltijden van mijn dag eet ik namelijk 2 volkoren bruin brood met slanktie 30+ kaas. Of kan ik dit beter vervangen door kipfilet?
Ook eet ik 's morgens havermout, maar het lukt me nog steeds niet om het lekker te maken, iemand nog tips?
Klopt het dat ik mijn Whey shake met magere melk + banaan niet als maaltijd mag meetellen?
Hoeveel eiwitten moet ik ongeveer per dag eten?
Mijn stats die misschien helpen bij het antwoorden van de vragen:
Leeftijd: 20 Lengte: 1.98m Gewicht: 104.5kg Vetpercentage: 20-21%
Activiteit Niveau: 5 x Sporten in de week Calorieen nodig per dag: 3493 Calorieen Calorieen voor cut: 2993 Calorieen
Voeddingsschema momenteel:
Maaltijd 1
80gram Havermout
500ml Water
16g Whey
Maaltijd 2
2x Volkoren Bruin brood
Slankie 30+ kaas
Maaltijd 3
500ml magere melk
72g Whey
1 Banaan
Maaltijd 4
Wat de pot schaft
Maaltijd 5
2x Volkoren Bruin brood
Slankie 30+ kaas
Maaltijd 6
500gram Magere kwark
8 Aardbeien
1 Banaan
beetje zoetstof
25g ongezouten noten
Ben al bezig met een wat meer gedetailleerde versie, ik hoop dat iemand hier alvast een oog op kan werpen.
Bij voorbaat dank
Ik probeer momenteel te cutten, is het verantwoord om 's avonds voor het slapen (laatste maaltijd) ongezouten noten te eten? of is dit alleen voor bulk?
Daarnaast eet ik ook Magere kwark (C1000 huismerk, 500gram) met 1 banaan en 8 aardbeien, omdat ik magere kwark gewoon niet weg krijg zonder dit fruit. Is het wel goed om 's avonds voor het slapen zoveel fruit te eten? Zijn aardbeien en bananen goed fruit voor in de cut?
Is Slankie kaas goed om af te vallen? Zit hier niet onnodige troep in? Twee maaltijden van mijn dag eet ik namelijk 2 volkoren bruin brood met slanktie 30+ kaas. Of kan ik dit beter vervangen door kipfilet?
Ook eet ik 's morgens havermout, maar het lukt me nog steeds niet om het lekker te maken, iemand nog tips?
Klopt het dat ik mijn Whey shake met magere melk + banaan niet als maaltijd mag meetellen?
Hoeveel eiwitten moet ik ongeveer per dag eten?
Mijn stats die misschien helpen bij het antwoorden van de vragen:
Leeftijd: 20 Lengte: 1.98m Gewicht: 104.5kg Vetpercentage: 20-21%
Activiteit Niveau: 5 x Sporten in de week Calorieen nodig per dag: 3493 Calorieen Calorieen voor cut: 2993 Calorieen
Voeddingsschema momenteel:
Maaltijd 1
80gram Havermout
500ml Water
16g Whey
Maaltijd 2
2x Volkoren Bruin brood
Slankie 30+ kaas
Maaltijd 3
500ml magere melk
72g Whey
1 Banaan
Maaltijd 4
Wat de pot schaft
Maaltijd 5
2x Volkoren Bruin brood
Slankie 30+ kaas
Maaltijd 6
500gram Magere kwark
8 Aardbeien
1 Banaan
beetje zoetstof
25g ongezouten noten
Ben al bezig met een wat meer gedetailleerde versie, ik hoop dat iemand hier alvast een oog op kan werpen.
Bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:

Slankie kaas maar vervangen met kipfilet ? :O Zal binnekort wel een nieuw topic maken met alle nummertjes etc erbij, momenteel even geen tijd voor. Bedankt alvast voor deze antwoorden