Fitness Seller

Nou dit word hem deel 2!!!

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
beste mede sporters na het sluiten van mijn vorige topic hier dan mijn final kuur plan heb er nog wat aan veranderd gezien ik nu voor kwaliteit ga.

Laat ik er ook gelijk ff bij zeggen dat dit GEEN beginners kuur is !!!

week 1-2 800mg EQ(deze zet ik 2*week)

week 1-6 25mg/day provion
week 1-3 100mg Test-Prop/EOD
week 1-10 EQ 400mg/week

week 1-10Test Enanthaat 500mg/week

week 10-13100mg Test-Prop/EOD
week 7-13 Trenbolone 75mg EOD
week 6-12 500iu HCG/week

Nakuur:

week 14: 40mg nolva/day
week 15: 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 16 : 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 17 : 50mg clomid,20mg nolva/day
week 18: 50 mg clomid/day

voedingsschemaben ik nog mee bezig (om aan te passen dan :D ) deze zal ik ook hier posten!

Je hoeveelste kuur is dit dan als ik vragen mag?
Al goede ervaringen gehad met equipoise?
In mijn vorige kuur heb ik van de equipoise niets gemerkt , wel denderend resultaat met de tren die ik ook in week 6 startte.

• Topic Starter Topic Starter
borninawonder zei:
Je hoeveelste kuur is dit dan als ik vragen mag?
Al goede ervaringen gehad met equipoise?
In mijn vorige kuur heb ik van de equipoise niets gemerkt , wel denderend resultaat met de tren die ik ook in week 6 startte.
word mijn 1e ervaring met EQ maar ik zet wel 400mg gezien ik bij mensen rond mij gezien heb dat 200mg toch iets aan de lage kant is.

En dit word mijn 3e kuur.

Mijn volgende kuurtje wordt tren only,eventueel met nog wat winstrol erbij.
Is dan mijn derde kuurtje ,de vorige duurde 12 weken(400mg boldenone met 200 mg tren of winstrol per week).
Ga nu voor de kortere esters in kuurtje van 6-8 weken,want de "gains" waren er af na week 6.
Bedoeling is na 8 weken off weer te kuren.
Probleem met die equipoise is dat hij pas na week 5 aanslaat,maar je lichaam is dan al zo gewend aan de anabolen dat het niet meer zo goed reageert.
Dan win je bijna niets meer ...

borninawonder zei:
.
Probleem met die equipoise is dat hij pas na week 5 aanslaat,maar je lichaam is dan al zo gewend aan de anabolen dat het niet meer zo goed reageert.
Dan win je bijna niets meer ...
daarom ook een frontload gebruiken ;)

Dit was je oorspronkelijke geplande kuur:

week 1-2 800mg EQ(deze zet ik 2*week)maandag en donderdag
week 1-12 EQ 400mg,Test Enanthaat 500mg
week 6-13 Trenbolone 75mg EOD
week 6-12 500iu HCG/week

Nakuur:

Je stopt 2 weken eerder met de lange esters en pakte in plaats daarvan in de laatse paar weken kort werkende esters. Klasse! Hierdoor wordt je nakuur in week 14 wel! goed. Als je dan toch Proviron wilt nemen ipv Femara of Arimidex (voor hele kuur is en was mijn advies) dan kun je die beter week 7 tm 13 nemen om zodoende met een lager nivo aan oestrogeen en vocht je nakuur in te gaan!

Succes Bro

ScHrOeFjE zei:
beste mede sporters na het sluiten van mijn vorige topic hier dan mijn final kuur plan heb er nog wat aan veranderd gezien ik nu voor kwaliteit ga.

Laat ik er ook gelijk ff bij zeggen dat dit GEEN beginners kuur is !!!

week 1-2 800mg EQ(deze zet ik 2*week)

week 1-6 25mg/day provion
week 1-10 EQ 400mg/week

week 1-10Test Enanthaat 500mg/week

week 10-13100mg Test-Prop/EOD
week 7-13 Trenbolone 75mg EOD
week 6-12 500iu HCG/week

Nakuur:

voedingsschemaben ik nog mee bezig (om aan te passen dan :D ) deze zal ik ook hier posten!

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Je stopt 2 weken eerder met de lange esters en pakte in plaats daarvan een paar weken korte esters. Klasse! Hierdoor wordt je nakuur in week 14 s wel! Ooo goed. Als je dan toch Proviron wilt nemen ipv Fenara of Arimex (voor hele kuur is en was mijn advies) dan kun je die btere week 7 tm 13 nemen om zodoende met een lager nivo aan oestrogeen en vocht je nakuur in te gaan!

Succes Bro
Tja ik heb je advies nagekeken en kon mijn eigen er wel in vinden! THNX bro!

Overgang van diverse middelen is prima. Je geeft je lichaam niet genoeg tijd om echt te wennen aan een bep. middel, dus gebrek aan nieuwe impulsen zal je lichaam niet hebben. Dat is mij in mn laatste kuur misgegaan, dus weten we dat ook weer :D

Eindigen met korte esters heb ik vaker gelezen/gehoord. Als je logisch nadenkt is dat ook niet onverstandig. Je start je nakuur nagenoeg vrij van lange esters.

Groei ze!! :D

Leviathan zei:
Overgang van diverse middelen is prima. Je geeft je lichaam niet genoeg tijd om echt te wennen aan een bep. middel, dus gebrek aan nieuwe impulsen zal je lichaam niet hebben. Dat is mij in mn laatste kuur misgegaan, dus weten we dat ook weer :D

Eindigen met korte esters heb ik vaker gelezen/gehoord. Als je logisch nadenkt is dat ook niet onverstandig. Je start je nakuur nagenoeg vrij van lange esters.

Groei ze!! :D
Tja een goede planning is al het halve werk nu nog mijn geest chill kunnen houden met deze MONSTER hoeveelheden:D

Elmo zei:
Je stopt 2 weken eerder met de lange esters en pakte in plaats daarvan in de laatse paar weken kort werkende esters. Klasse! Hierdoor wordt je nakuur in week 14 wel! goed. Als je dan toch Proviron wilt nemen ipv Femara of Arimidex (voor hele kuur is en was mijn advies) dan kun je die beter week 7 tm 13 nemen om zodoende met een lager nivo aan oestrogeen en vocht je nakuur in te gaan!

Succes Bro
Ik zit nog in twijfel of 25mg/day wel voldoende zal zijn? iemand tips?

heb je wel eens eerder proviron gebruikt?

als j een btje pech hebt krijg je enorme puisten en daar word je niet vrolijk van hoor.

zou net als elmo arimidex aanraden.

greetzz

ariekanarie zei:
heb je wel eens eerder proviron gebruikt?

als j een btje pech hebt krijg je enorme puisten en daar word je niet vrolijk van hoor.

zou net als elmo arimidex aanraden.

greetzz
Dat heb ik idd al eerder gebruikt en net of je van de aas geen puisten krijgt ;) van alle producten kan je puisten krijgen dat hoort er gewoon ff bij ff slikken en weer door gaan:D

je hebt iig de juiste instelling,bro! :D

succes met je kuur.

Terug
Naar boven