Endobulk
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik weet het alweer 

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is t vet? Of deels ook vocht? Hoe kom je aan je vetpercentage?
Hoe kom je aan je onderhoud? Via een site/rekenmodule? Want dan is het hooguit een richtlijn, grote kans dat je daadwerkelijke onderhoud lager ligt.Ik eet nu 3389 Caloriën dus dat is gewoon precies 500 boven onderhoud.
Vet heb je gewoon nodig. En hoe serieus neem jij je schema, als je zelf niet weet wat erin zit?Schema is bijna zonder fat (Geen idee waar goede vetten inzitten ik eet veel vis en vlees)
Is t vet? Of deels ook vocht? Hoe kom je aan je vetpercentage?
Hoe kom je aan je onderhoud? Via een site/rekenmodule? Want dan is het hooguit een richtlijn, grote kans dat je daadwerkelijke onderhoud lager ligt.
Vet heb je gewoon nodig. En hoe serieus neem jij je schema, als je zelf niet weet wat erin zit?
Hoi ik ben nu echt ff de weg kwijt omdat ik toch weer extreem vet aan het aanzetten ben.
Nou ik kom dus van de categorie obesitas dus te weinig eten heb ik nog nooit over gehoord. Ik ben gek op eten nu ik dus lekker aan het trainen ben eet ik nog steeds lekker door. Alleen nu zo aan het einde van mijn 'bulk' zet ik zo hoppa 2% vet aan binnen 2 weken. Nou dat is niet zo heel erg, kan ik mee leven. Maar ben ff de weg kwijt:
Ik weeg 80 Kilogram, met een vet percentage van 15%. Ik eet nu 3389 Caloriën dus dat is gewoon precies 500 boven onderhoud. Schema is bijna zonder fat (Geen idee waar goede vetten inzitten ik eet veel vis en vlees)
Hier is een foto van mij met 15% fat, ik heb niet echt top gens en die buik krijg ik tot nog toe niet weg:
nou ja ik heb gekozen om door te bulken voor de komende jaren het liefst als het financieel mogelijk is tegen de herfst het dubbele. Die pens interesseert me geen ene moer meer ik heb toch nog nooit een six pack gehad dus dat kan ik ook niet missen. En ik heb nog nooit een mager iemand dikke gewichten rond zien sjouwen dus de keuze is snel gemaakt. Ik ben ook geen beach boy of aestetic ripped dude dus dan maar voor een no-neck stier look xD
groeten!