AndroidHealthClinic

Novadex en igf

Nolvadex zou de afgifte van IGF door je lichaam verlagen maar wat het met exogeen ingebrachte IGF durf ik zo niet te zeggen. Ik denk dat het elkaar niet echt zal bijten.

huh? snap je kuurtje helemaal niet.
waarom winny en igf niet tegelijk.
bv:
week 1-4 winny en igf
week 5-6 nakuur
week 7 tot weet ik waar igf new style. omzeil je alle probs omdat nolva zon lange halfwaardetijd heeft. verder onderdrukt nolva je eigen igf afgifte, hoe dat met extern toegediende igf zit weet ik nie zeker

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
zou in 4 weken geen wonderen verwachten als ik jou was ;)

..

Laatst bewerkt:
nolvadex verlaagt je eigen igf-1 level doordat het je hgh afgifte onderdrukt. je kan dus rustig lr3 en nolva samen nemen in je nakuur (een must imo). vewacht alleen geen wonderen van 1 enkele igf cycle, het is zeker een nuttige toevoeging maar om echt resultaat te zien van de hyperplasia moet je toch echt geduld hebben en meerdere kuren doen want het is echt een subtiel iets.

-rodge

..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Waarom zou je je gains niet vast kunnen houden van een winstrol only kuurtje, daar heb je helemaal geen IGF voor nodig. Winstrol zorgt voor kwaliteitsmassa die je makkelijk vast kan houden. Dus waarom zou je dan IGF gaan gebruiken alleen maar geldverspilling.

Waarom zou je je gains niet vast kunnen houden van een winstrol only kuurtje, daar heb je helemaal geen IGF voor nodig. Winstrol zorgt voor kwaliteitsmassa die je makkelijk vast kan houden. Dus waarom zou je dan IGF gaan gebruiken alleen maar geldverspilling.

sinds wanneer is igf verspilling ???

-rodge

..

Laatst bewerkt:
is igf vindbaar dan? volgens mij in urine maar verder?

..

Laatst bewerkt:
Veel suxes iig , dat het op eind basis goede results gaat geven voor je hoef je niet aan te twijfenlen .

Terug
Naar boven