MuscleMeat

Nox pump

henrikschwarz

Cool Novice
Waardering
1
Het zit dus zo, een maand of 2/3 geleden ben ik met creatine begonnen (kre-alkalyn), de eerste keer dat ik het nam had ik een ongelofelijk pump en goede training.
De keren erachter merkte ik niks van pump meer, kracht toename lichtjes. Dus alles minder dan de eerste keer.
Bon kben dan blijven doortrainen en heb me 4 weken geleden nox pump gekocht.
De eerste keer had ik wow een ongelofelijk pump beter dan de creatine en kon echt veel meer pakken tijdens benchpress o.a, daardoor ook een blessure opgelopen aan mijn schouder omdat ik wss plots te snel gestegen ben.
Ik was 3 weken out, vrijdag opnieuw begonnen, nox pump genomen. Ik voelde niks ..
Ik dacht dat lag aan het feit dat ik er terug in moest komen, dus vandaag weer nox gepakt. Weer niets van effect?
Moet je dit supplement bij een bepaalde maaltijd pakken ofzo? Nog mensen die dit hebben? Ik pak het een halfuurtje voor training.

nox pump werkt beter op een "lege" maag heb ik gemerkt.

• Topic Starter Topic Starter
Ah ok, dat zou indd wel eens kunnen. Had net voor training een goede maaltijd binnen.
Iemand die er nog zo over denkt?

merk er ook niks van.. maar dat kan idd ook komen omdat ik half 6 eet en om 7 uur ga trainen..

Nox pump op lege maag = crazy ass work out
Nox pump op niet lege maag = k*t

• Topic Starter Topic Starter
Allright, bij deze is het dus bevestigd. Volgende keer een goede tijd tussen laten dus ;-)

Allright, bij deze is het dus bevestigd. Volgende keer een goede tijd tussen laten dus ;-)
Nox pump werkt ****ing snel op een lege maag.
Wat ik dan doe is: ik neem nox pump ik wacht een kwartiertje (dan voel je wel dat nox er al een beetje in kickt)daarna eet ik een banaantje en wat chocomelk, een kwartier later begin ik me training. Ik zit meestal een half uur in de bus. Was wel heerlijk vandaag.
Maar ik train er niet elke training mee, ik wissel een beetje af. Vaak 1x pw

Nox pump op lege maag = crazy ass work out
Nox pump op niet lege maag = k*t

Werkt dit bij iedereen zo? of alleen bij jou?
Want ik merk ook weinig, training gaat wel maar de focus en opgefoktheid en pomp is niets vergeleken met de eerste keer dat ik het nam.
Ik wil me dus weer zoals de eerste keer voelen...

Werkt dit bij iedereen zo? of alleen bij jou?
Want ik merk ook weinig, training gaat wel maar de focus en opgefoktheid en pomp is niets vergeleken met de eerste keer dat ik het nam.
Ik wil me dus weer zoals de eerste keer voelen...
Sowieso alle pre's werken op lege maag beter. Denk dat je een groot verschil gaat ondervinden. En je moet het niet te vaak gebruiken, de werking neemt dan wel af natuurlijk.

Sowieso alle pre's werken op lege maag beter. Denk dat je een groot verschil gaat ondervinden. En je moet het niet te vaak gebruiken, de werking neemt dan wel af natuurlijk.

Ik gebruik het alleen voor borst+biceps training... ik doe dus borst en biceps samen in tegenstelling tot anderen. Altijd 2 dagen ertussen en dan weer voor borsttraining.

En heb je ook zo een libido effect? elke keer als ik het gebruik word ik er gek van 's nachts. Ik zit dan vol energie en tjaaaa we zijn hier vrijgezel he.. is lastig dan
Als je dat niet hebt dan zal het wel door mijn eigen komen.
Heb nu nog 12-13 zakjes liggen. Zal ik erna overschakelen naar Crack of me houden aan Nox? Verder heb ik geen vragen meer.

Nee, totaal geen last van.

Ik gebruik het alleen voor borst+biceps training... ik doe dus borst en biceps samen in tegenstelling tot anderen. Altijd 2 dagen ertussen en dan weer voor borsttraining.

En heb je ook zo een libido effect? elke keer als ik het gebruik word ik er gek van 's nachts. Ik zit dan vol energie en tjaaaa we zijn hier vrijgezel he.. is lastig dan
Als je dat niet hebt dan zal het wel door mijn eigen komen.
Heb nu nog 12-13 zakjes liggen. Zal ik erna overschakelen naar Crack of me houden aan Nox? Verder heb ik geen vragen meer.

yep, ik neem nox sávonds niet meer in, de energiestoot houdt uren aan
wel op lege maag innemen.
ik kan niet voor je spreken maar als bij jou nox ook goed werkt, zoals bij mij waarom zou je dan switchen? maar ja die keus is aan jou.
sucses;)

Terug
Naar boven