- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Beste iedereen (en dan vooral de leden van de NSMB),
Zoals sommigen al weten, ben ik bezig met een update van onze site: www.desterkstemanvanbelgie.be
Een deel is al gedaan, een deel moet nog gedaan worden.
Nu zijn we van plan om een pagina met actiefoto's op de site te zetten. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig.
Wat voor foto's zoeken we? Groepsfoto's, actiefoto's, onnozele foto's, foto's waarop iemand ligt te sterven,... Je snapt het idee wel.
Als iedereen 2-3 foto's van zichzelf kan doorsturen, zullen we al snel een mooie verzameling hebben. Maak zelf een selectie. Het is niet de bedoeling dat ik van iedereen 50 foto's krijg waar ik de beste dan maar vantussen moet zoeken
Foto's mogen gemailed worden naar: johandp85@gmail.com
URL naar foto's is ook goed.
De foto's zullen op deze pagina komen: [Link niet meer beschikbaar]
Alvast bedankt!
Zoals sommigen al weten, ben ik bezig met een update van onze site: www.desterkstemanvanbelgie.be
Een deel is al gedaan, een deel moet nog gedaan worden.
Nu zijn we van plan om een pagina met actiefoto's op de site te zetten. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig.
Wat voor foto's zoeken we? Groepsfoto's, actiefoto's, onnozele foto's, foto's waarop iemand ligt te sterven,... Je snapt het idee wel.
Als iedereen 2-3 foto's van zichzelf kan doorsturen, zullen we al snel een mooie verzameling hebben. Maak zelf een selectie. Het is niet de bedoeling dat ik van iedereen 50 foto's krijg waar ik de beste dan maar vantussen moet zoeken

Foto's mogen gemailed worden naar: johandp85@gmail.com
URL naar foto's is ook goed.
De foto's zullen op deze pagina komen: [Link niet meer beschikbaar]
Alvast bedankt!

Wie enkele foto's van zichzelf heeft die hij op de site wil, mag hij me doorgeven, en dan zet ik ze er op. Maar als ik ze zelf allemaal moet gaan zoeken, ben ik er uren aan kwijt