Fitness Seller

NSMB website: Fotopagina

Woopy

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.869
Lengte
1m65
Massa
82kg
Beste iedereen (en dan vooral de leden van de NSMB),

Zoals sommigen al weten, ben ik bezig met een update van onze site: www.desterkstemanvanbelgie.be
Een deel is al gedaan, een deel moet nog gedaan worden.

Nu zijn we van plan om een pagina met actiefoto's op de site te zetten. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig.

Wat voor foto's zoeken we? Groepsfoto's, actiefoto's, onnozele foto's, foto's waarop iemand ligt te sterven,... Je snapt het idee wel.

Als iedereen 2-3 foto's van zichzelf kan doorsturen, zullen we al snel een mooie verzameling hebben. Maak zelf een selectie. Het is niet de bedoeling dat ik van iedereen 50 foto's krijg waar ik de beste dan maar vantussen moet zoeken :)

Foto's mogen gemailed worden naar: johandp85@gmail.com
URL naar foto's is ook goed.

De foto's zullen op deze pagina komen: [Link niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt!

leuk dat je werk maakt van de site want dat was maar een trieste bedoening!

Zie: [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de link, maar het is eigenlijk de bedoeling om foto's van de leden te hebben. Had ik misschien niet zo duidelijk verwoord :)

Bedankt voor de link, maar het is eigenlijk de bedoeling om foto's van de leden te hebben. Had ik misschien niet zo duidelijk verwoord :)

Zie: SM CL Ulft 2010 en CL NL Terborg 2009.
Daar staat onder andere deze foto van een van de leden:
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk eens op mn facebook, daar vind je misschien nog wel iets :P

Zie: SM CL Ulft 2010 en CL NL Terborg 2009.
Daar staat onder andere deze foto van een van de leden:
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Juist, dat lid wel :D

Kijk eens op mn facebook, daar vind je misschien nog wel iets :P

Waarschijnlijk wel. Maar je snapt wel dat ik niet bij een stuk of 20-30 mensen hun facebook ga uitpluizen op zoek naar geschikte foto's :p Wie enkele foto's van zichzelf heeft die hij op de site wil, mag hij me doorgeven, en dan zet ik ze er op. Maar als ik ze zelf allemaal moet gaan zoeken, ben ik er uren aan kwijt :) Dan zullen het foto's worden die ik willekeurig uit de foto's van de laatste wedstrijden pik.

Voorlopig nog niet veel foto's ontvangen. Bedankt aan degenen die wel al foto's gestuurd hebben :)
In de loop van deze week ga ik de foto's op de pagina zetten. Ik zal dan zelf wat foto's uitzoeken om de verzameling te vervolledigen (en ervoor te zorgen dat het niet steeds dezelfde mensen zijn die op de foto's staan).
Meer foto's zijn nog steeds welkom :)

Hé Woopy,

Komt er ook een verslag op de site over de voorronde met wat foto's? Er is zelfs nog geen verslag en uitslagen op realdutchpower. Een beetje jammer, terwijl er wel een verslag over Jimmy's wedstrijd op de site staat.

Ik wacht nog steeds op de uitslagen. Er is blijkbaar een beetje verwarring over wie die nu precies in zijn bezit heeft :) Van zodra ik de uitslagen heb, komen ze er op. Bij toekomstige wedstrijden ga ik proberen om de uitslagen, of toch een kopie ervan, meteen mee naar huis te krijgen. Dan kunnen dit soort situaties niet meer ontstaan.
Een verslag ga ik zelf niet schrijven (daarvoor was ik op de wedstrijd teveel met mijn eigen prestaties bezig om een mooi algemeen verslag te kunnen schrijven), maar als iemand zich geroepen voelt...

Laatst bewerkt:
Hé Woopy,

Komt er ook een verslag op de site over de voorronde met wat foto's? Er is zelfs nog geen verslag en uitslagen op realdutchpower. Een beetje jammer, terwijl er wel een verslag over Jimmy's wedstrijd op de site staat.

er zijn zelfs wedstrijden van vorig jaar waar niets over gepost staat op de site...

Nu de foto's van de finale binnen zijn, heb ik wat verder gewerkt aan de fotopagina. Er staat een mooie verzameling foto's op nu. Heb je zelf nog een foto die je er graag op wil: mail mij.
Mijn email en de link naar de fotopagina staan (nog steeds) in de openingspost.

Mooi zo,moest nu nog de leden pagina geupdate worden,zou het helemaal vet zijn :)
Er zijn er een hoop nieuwelingen bij.

Staat op de planning.

Ik zie dat mijn truckpull foto "deftig" gemaakt is, bedankt. (wel een goeie actiefoto, al zeg ik het zelf)

Terug
Naar boven