5 ochtend 5 avond
---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 18:14 ----------
Inderdaad alleen voor de serieuze sporters iemand die graag fietst neemt ook geen epo. Het zijn zware middelen die een doel dienen en niet door iedereen gebruikt zouden mogen worden om Ego's te strelen want daar word het voor gebruikt meer niet. Iemand die graag fietst neem ook geen epo om dan te zeggen kijk eens hoever ik nu kan fietsen. Maar mensen die trainen denken maar alles te moeten nemen om vooruitgang te boeken. En als er dan wat misgaat dan was het rommel wat ze hadden
Sorry jesse maar hier slaag je de bal toch mis hoor.
Ten eerste kun je epo niet vergelijken met hgh en wielrennen al helemaal niet met bodybuilden.
De meeste grote jongens doen het echt niet voor hun ego.En trouwens ego komt er altijd bij kijken.
Iedereen is trots op de resultaten die hij heeft geboekt en zal dan ook trots zijn als hij een stevig fysiek heeft ontwikkeld.
Het is niet omdat je aan wedstrijden doet dat je dan wel alles zou mogen gebruiken.
Beetje hypocriet vind je niet?
Het enige verschil is dat jij graag op een podium staat in een string en wil winnen.
Voor de rest blijft het hetzelfde !
Iedereen heeft een persoonlijk doel en doet wat hij zelf wilt. Jij staat op een podium voor een jury en een ander staat voor zen spiegel en is zijn eigen jury.
Veel verschil is er volgens mij niet al begrijp ik wel dat niet iedereen zomaar naar hgh moet grijpen.
Wedstrijdambities kunnen trouwens met de jaren groeien. Iemand kan zin krijgen in wedstrijden nadat hij van zichzelf vind dat hij wedstrijdwaardig is.
Ikzelf zal nooit wedstrijden doen maar zal toch elk jaar aan de AAS en peptides gaan.
Puur voor mezelf. Een ander moet me dan niet komen vertellen dat ik dit niet mag doen omdat ik niet het podium op wil. Ten slotte stellen de wedstijden nu ook niet zoveel voor.Het gaat vooral om de voldoening achteraf. Daar heb ikzelf geen wedstrijd voor nodig. (Ik heb wel veel respect voor de jongens die deelnemen en er alles voor geven)
---------- Post added 31 August 2013 at 18:42 ----------
ja ik gebruik het al 3maand bijna. op 1000test en 11 kilo bij gekomen nu. maar vraag me soms af had ik dit niet zonder de hgh gehaald. maar die hyge cn .com of alleen com. werken zeker gelijk wat iedereen hier beweert
Als ik sniezel mag geloven zou de .cn versie dicht bij Pharma grade aanliggen.
Al neem ik dit wel in grote twijfel, Ik hoor wel vaker dat de .cn versie het een stuk beter doet dan de .cn.com versie.