Fitness Seller

nu al hgh?

Ik heb genoeg soorten geprobeerd, de hyge com versie behoort tot veruit de betere, en Jesse als je niet gruwelijk gaat op 10 iu , gaat er ergens iets mis (niet aanvallend bedoelt)

Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over, ook veel maten van mij

Ik ben het eens met David .. Vind de com.cn ook een van de betere ik heb ook hg gebruikt maar geen verschil gemerkt.verder als ik me niet vergis had Jesse laatst neppe hyges van com.cn las ik in de echt nep sectie,. Dan vind ik het ook niet raar dat je andere betere vind .. Ik gebruik nu een half jaar de com.cn op 6 iu en werkt heel goed , sta op 8 procent zonder dieet. mijn gewicht is niet drastisch gestegen maar ik oog wel 15 kg zwaarder alles is vol en mooi rond .. Wat ik hiermee wil zeggen hyge heeft voor mij zeker wel een meerwaarde en wedstrijden in een stringetje ? Mij niet gezien ik gebruik mijn vrouwtje wel als jury krijg er dan wat lekkers voor terug hihi

Er zijn hier talloze voorbeelden van mensen die ook op de Hyges prima gaan, snap niet waarom je dit dan niet zou gebruiken. UG AAS kan het ook prima doen, moet je daar dan ook verplicht HG van gebruiken? Ik snap prima dat niks boven de Nordi's gaat ook al heb ik nog nooit GH gebruikt maar om Hyges nou een waste of money te noemen gaat me net te ver.

@ TS, als jullie er het geld voor hebben en de sport serieus nemen, zou ik het doen. Spreek vaker mensen die zeggen dat ze heel graag na hun 2e kuur al GH erbij gepakt hadden.

Wat een vergelijk.... UG AAS vergelijken met UG HGH...

Net of je HGH even snel kunt maken in je badkamertje haha:rolleyes:.

Gasten denk eerst eens na hoe HGH gemaakt wordt en vervolgens hoe het vervoerd wordt. Denk je dan echt dat HGH even snel door een Chinees labje gemaakt kan worden en vervolgens helemaal vanuit China vervoerd kan worden zonder kwaliteitsverlies (mocht daar al sprake van zijn).

Gasten denk eerst eens na hoe HGH gemaakt wordt en vervolgens hoe het vervoerd wordt. Denk je dan echt dat HGH even snel door een Chinees labje gemaakt kan worden en vervolgens helemaal vanuit China vervoerd kan worden zonder kwaliteitsverlies (mocht daar al sprake van zijn).
Productie van alle peptides is in grote lijnen toch hetzelfde, betreffende recombinant DNA in een cellijn verwerken zodat het eiwit wordt aangemaakt, zodat je het vervolgens kunt isoleren.

Zonder het ander in twijfel te trekken maar hgh kan maandje ongekoeld dus dat moet lukken.

Terug
Naar boven