david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn hier talloze voorbeelden van mensen die ook op de Hyges prima gaan, snap niet waarom je dit dan niet zou gebruiken. UG AAS kan het ook prima doen, moet je daar dan ook verplicht HG van gebruiken? Ik snap prima dat niks boven de Nordi's gaat ook al heb ik nog nooit GH gebruikt maar om Hyges nou een waste of money te noemen gaat me net te ver.
@ TS, als jullie er het geld voor hebben en de sport serieus nemen, zou ik het doen. Spreek vaker mensen die zeggen dat ze heel graag na hun 2e kuur al GH erbij gepakt hadden.
.Productie van alle peptides is in grote lijnen toch hetzelfde, betreffende recombinant DNA in een cellijn verwerken zodat het eiwit wordt aangemaakt, zodat je het vervolgens kunt isoleren.Wat een vergelijk.... UG AAS vergelijken met UG HGH...
Net of je HGH even snel kunt maken in je badkamertje haha.
Gasten denk eerst eens na hoe HGH gemaakt wordt en vervolgens hoe het vervoerd wordt. Denk je dan echt dat HGH even snel door een Chinees labje gemaakt kan worden en vervolgens helemaal vanuit China vervoerd kan worden zonder kwaliteitsverlies (mocht daar al sprake van zijn).
Wat een vergelijk.... UG AAS vergelijken met UG HGH...
Net of je HGH even snel kunt maken in je badkamertje haha.
Gasten denk eerst eens na hoe HGH gemaakt wordt en vervolgens hoe het vervoerd wordt. Denk je dan echt dat HGH even snel door een Chinees labje gemaakt kan worden en vervolgens helemaal vanuit China vervoerd kan worden zonder kwaliteitsverlies (mocht daar al sprake van zijn).