Fitness Seller

Nu ik erover nadenk...SOUTH PARK

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Ik zit hier nu naar m'n 10de seizoenbox van south park te gapen, en de aflevering van CHEF's dood is net gedaan. Ik ben dan maar eens aan opzoeken waarom ze chef eraf gekilled hebben......En bij de info staat dat hij beledigd was omdat de makers 'scientology" en z'n bekende aanhangers tom cruise en john travolta op de zeik namen..

Hij vond dat dat getuigde van Intolerantie. Maar als hij er niet tegenkan dat dat de mening is van de makers dan is hij toch zelf maar een intolerante man toch ? Wat een zelfingenomen zeikerd om daardoor chef weg te nemen:mad:

Ik weet dit feitje al langer dan een jaar maar toch ben ik er nu pas pissed om...pff douchebag

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Het was allemaal geen probleem voor Isaac Hayes(Chef) om andere religies voor schut te zetten, maar toen zijn religie voor schut werd gezet begon hij te protesteren.

Hij is gewoon een hypocriete flapdrol.

Vond het ook een k*t aflvering.

Tja....

ImagineNoReligionMedium.jpg

• Topic Starter Topic Starter
bwah, als iedereen een tolerante christen is als ik dan zou er geen ****ing probleem zijn,,,maja die lichtgeraakt andere christenen, scientology klojo's, en mohammed gedoe,,,,allen raken al ticked off door het minste,,,****ing bastards

Ze vergeten allemaal uiteindelijk de echte boodschap en dat is vrede....maar nee, ze moeten zonodig luisteren naar een of andere jack off die een te grote bek

Screw you guys, I'm going home...

vond dit inderdaad erg jammer en hypocriet van isaac hayes.
zo'n beetje elke religie werd wel afgezeken door southpark, maar toen scientology aan de beurt kwam kon het opeens niet en ging isaac in protest. vind het ook erg jammer dat hij dus uit de serie geschreven moest worden, want chef was toch ook wel 1 van de toppertjes uit southpark.

Ik vond die afleveringen waarin hij uit de serie geschreven werd anders wel grappig :D

ja met of zonder hem,,,,south park is geniaal en ubergrappig. Maar toch, chef man, hij gaf toch een positieve draai aan de show. Nu heb je wel van die minder irritante liedjes maar toch was hij een vaste waarde voor de show, en gewoon omdat die cocky negert er niet tegenkon hebben ze hem helaas moeten killen,,,en op wat voor manier :)

Het was allemaal geen probleem voor Isaac Hayes(Chef) om andere religies voor schut te zetten, maar toen zijn religie voor schut werd gezet begon hij te protesteren.

Hij is gewoon een hypocriete flapdrol.

WAS, mother****er's dead...augustus 2008 ofzo aan een beroerte

gottomme wat een douchebag

Begrijp niet wat er zo speciaal aan Chef was, enkel de eerste seizoenen bracht hij iets, daarna meh.

Isaac hayes was (rip) een geweldig artiest, don't hate a brotha :D

Het is niet hypocriet als hij vertrok omdat de laatste diss tegen scientology gewoon de druppel was die de emmer deed overlopen. Het was zijn keuze, who gives a **** ?

Het vertrek van Chef uit SP kwam de serie alleen maar ten goede imo. Weg met dat morele gelul dat Chef meestal kenmerkte.

ALLES moet geridiculiseerd kunnen worden!

Hij is toch in het echt dood gegaan, dus ja ..

RIP dan maar. En nu hopen dat de aliens hem komen ophalen, of hoe zat het ook alweer?

Meende altijd dat chef zijn persoon echt overleden was, dat was mij tenminste verteld...

Terug
Naar boven