Fitness Seller

nu op MTV !!

omg wat een balletjes behalve die ene voor die foto sesie die zag er nog tenmisnte goed uit

maar die gast in die ging strippen in die homo bar damn hoe ignorant kan je zijn

Yep,die homo,wat een loser. Constant kuren,geen zak van kennen en dan verbaast zijn dat hij een terugslag krijgt en depri word.

zielig type

dit is al een paar keer op tv geweest, iemand hier heeft ook de afleveringen gepost.

die homo was niet eens gespierd en had tig kuurtjes gedaan en dan ook nog eens depri en suicidaal zijn kap er dan ook fukin mee :S.

Een paar klasgenootje hadden dat die reportage vorige x al gezien, en kwamen meteen ff met hun mening over ana's.
Het is dit en het is dat. Als je nou kijkt naar die homo, je hoeft alleen maar ff de spuit er in te zetten en je groeit al...

Probeer jij ze maar een uit te leggen dat je met alleen een spuitje totaal niet kan groeien.... de meeste geloven je namelijk toch niet! Want zo werdt het namelijk op MTV verteld! En dat is dan dus ook meteen de waarheid...

Er was al een vooroordeel over het gebruik, nu na die scheve reportage helemaal.
Goed bezig MTV!:(

Ik heb idd gister de herhaling gezien.
Die homo vond ik wel lachen! :rolleyes:

pfff en nu hem ik het nog ni gezien :(

Terug
Naar boven