Fitness Seller

Nut van deca toevoegen

DonJon

Cool Novice
Waardering
2
Beste bb'ers,

hier in de buurt en op t forum hoor en lees ik regelmatig of het gebruik van deca.
bijvoorbeeld:
10wk test e 500 met deca op 250
en dan een kickstart erbij winstrol of dbol.

nou vraag ik me af wat deca voor toevoeging heeft aangezien ik bij test only met een kickstart vrijwel dezelfde winst zie als diezelfde kuur + deca.
Het enige wat ik hoor is dat je veel vocht er van gaat vasthouden.

Dus wat voor toevoeging (wat is het nut) heeft deca?

deca zorgt niet alleen voor meer vocht, maar het is ook gewoon erg anabool. Je word er ook sterker van en kan lekker zwaar trainen en het werkt zeker tegen blesures. Daarom is het ook zeker populair bij krachtsporters.

Deca heeft ook z'n specifike eigeschappen, zeer eiwitsparend en als je niet te veel overdoseerd valt het vocht reuze mee. Het arromatiseert ie geval stukken minder als testosteron. Ben zelf groot fan van deca. Nu 500 mg test, 300 mg deca p/w en knallen als een malle.

deca staat als massa bouwer perfect voor in de bulk

Deca is leuk maar je krijgt er gewoon geen mooie look van.

Nja ik vind voor te bulken moet hoog test. Heb het pas nog genomen op 1000 test en 400 deca. Het viel mee ik ben ecto.

Maar nu zit ik op 600 tren de look die je daarvan krijgt.

Nja ik vind voor te bulken moet hoog test. Heb het pas nog genomen op 1000 test en 400 deca. Het viel mee ik ben ecto.

Maar nu zit ik op 600 tren de look die je daarvan krijgt.

Is idd echt te erg ja... een brute mannelijke keiharde spiermassa :D.

Deca met lage test en winstrol eerste 4 weken en laatste 4 weken van een 12 weken durende cycle krijg je wat mij betreft (zit in week 5) een prima look van...

Maar Tren ownt alles ja :P...

Daarom heeft tren ook speciaal plekje in me hart, ik ben er zeg maar verlieft op, alleen jammer dat de verliefdheid maar 6 tot 8 weken duurt, daarom niet te vaak verlieft worden ( 1 keerper jar ofzo :D)

Deca is echt een super massa bouwer. Beter dan tren IMO

deca only pak je bijna niks op...
ik ben der ook geen fan van ,
veel vocht veel oestrogeen. dus veel kans op gyno, je word er wel sterk van, maar ik vermoed dat het door het vocht komt

zal ook eerder tren pakken dan deca
en deca werkt niet tegen blessure's het zorgt alleen voor meer vocht waardoor je de blessure minder voelt. maar de kans is groot dat het NA de kuur als het vocht weg trekt nog erger word als eerst

maar ik ben een leek :P maar dit is het beeld wat ik van deca heb gekregen

Laatst bewerkt:
veel vocht veel oestrogeen. dus veel kans op gyno, je word er wel sterk van, maar ik vermoed dat het door het vocht komt

en deca werkt niet tegen blessure's het zorgt alleen voor meer vocht waardoor je de blessure minder voelt. maar de kans is groot dat het NA de kuur als het vocht weg trekt nog erger word als eerst

je beeld klopt niet helemaal, deca heeft wel degelijk herstellende functies, waarom denk je dat het in ziekenhuizen word gebruikt...omdat je een veel beter immuun systeem er van krijgt en wonden en dergelijke herstellen vele malen sneller. Ik heb het zelf nooit gebruikt, lijkt me wel leuk voor een volgende massa kuur maar ik ben bang voor de libido dip na de kuur maja.
mijn volgende massa kuur word
500 test-e
200 deca
40 diana ed

• Topic Starter Topic Starter
Okee thanks voor de reacties!

je beeld klopt niet helemaal, deca heeft wel degelijk herstellende functies, waarom denk je dat het in ziekenhuizen word gebruikt...omdat je een veel beter immuun systeem er van krijgt en wonden en dergelijke herstellen vele malen sneller. Ik heb het zelf nooit gebruikt, lijkt me wel leuk voor een volgende massa kuur maar ik ben bang voor de libido dip na de kuur maja.
mijn volgende massa kuur word
500 test-e
200 deca
40 diana ed

Dat kan wel eens kloppen, bro. Tijdens mijn test only kuur deze zomer ben ik in de kuur en nakuur in totaal 3(!) keer ziek/verkouden/whatever geweest. Nu doe ik sinds oktober test en deca en ben nog geen enkele keer ziek geweest, en dat terwijl het nu herfst en winter is!

Het is niet het vocht dat ervoor zorgt dat je blessure minder voelt. Dan zou je met een gram test e per week ook geen blessures voelen aangezien je daar ook flink wat vocht van vast kan houden.
Het is wel zo dat er meer synoviaal vloeistof in de gewrichten wordt aangemaakt waardoor alles soepeler loopt. Hierdoor komt er minder wrijving op de pijnlijke plekken (blessures) waardoor deze sneller genezen.
Ook merk ik dat ik veel minder snel blessures heb wanneer ik op 100mg deca per week blijf (naast trt), terwijl ik elke week singles en/of triples maak met maximale gewichten.

• Like
Waarderingen: kix
fock deca man, allemaal maar vocht voor mij :

Deca heeft ook z'n specifike eigeschappen, zeer eiwitsparend en als je niet te veel overdoseerd valt het vocht reuze mee. Het arromatiseert ie geval stukken minder als testosteron. Ben zelf groot fan van deca. Nu 500 mg test, 300 mg deca p/w en knallen als een malle.

noem eens een AAS die niet zeer eiwitsparend is ;-) je moet er goed van kunnen herstellen anders links laten liggen!

Terug
Naar boven