AndroidHealthClinic

Nieuws Obama considers weighing in on gay marriage case

Bryce1974

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m74
Massa
75kg
WASHINGTON (AP) — The Obama administration is quietly considering urging the Supreme Court to overturn California's ban on gay marriage, a step that would mark a political victory for advocates of same-coïtus unions and a deepening commitment by President Barack Obama to rights for gay couples.

""Our journey is not complete until our gay brothers and sisters are treated like anyone else under the law," Obama said during his remarks on the steps of the U.S. Capitol. "For if we are truly created equal, than surely the love we commit to one another must be equal as well."

http://news.yahoo.com/obama-considers-weighing-gay-marriage-case-221057770--politics.html

Blijf je bezig met gay topics aan te maken? Iedereen weet ondertussen wel dat je op mannen valt, nobody cares.

in afrika hebben ze volgens mij vrij weinig last van dat hele homogebeuren.

Blijf je bezig met gay topics aan te maken? Iedereen weet ondertussen wel dat je op mannen valt, nobody cares.

Nou en:)..dan heb je toch geen last van dit topic "if you don't care".
Laat de kerel toch spreken over wat hij kent of wat hem bezighoud;).

Het is niet alsof je perongeluk in deze thread terecht komt met zijn duidelijke titels altijd.

OT: Wil het wel eens zien hoe ze dat gaan klaarspelen.
Als in sommige contreien wiet gedoogd (nog zo'n groot gevaar voor Amerika:D)wordt zal het wel niet lang duren voor dit ook geaccepteerd wordt.

Waar gaat de wereld naartoe, als gays ook rechten krijgen...

Obama is een poltieke nachtmerrie aan het orden. Nu ook nogeens de Oscars (waarschijnlijk om dezelfde reden) in het witte huis....schandalig

Samuel-L-Jackson-GIFS-in-Pulp-fiction-random-32463986-500-200.gif

homo

• Topic Starter Topic Starter
Mijn reactie op z'n 'slotjes' die hij postte in het gay topic op pagina 20 ofzo...

Een gecropte gif van twee venten die elkaar aan het aftrekken waren. Ben braaf gebleven toen ik zag dat ie 16 is :)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 00:54 ----------

Marcel, als je nu ook nog eens plaatjes postte die we zouden kunnen zien....?
Marcel heeft het niet zo op homo's...

Mijn reactie op z'n 'slotjes' die hij postte in het gay topic op pagina 20 ofzo...

Een gecropte gif van twee venten die elkaar aan het aftrekken waren. Ben braaf gebleven toen ik zag dat ie 16 is :)

Jaja, slotjes, maar wel stiekem komen kijken in het gay topic he...... sweet 16.......haha, dan kunnen het nog van die baldadige gastjes zijn, al lijken sommigen dat nooit te boven te komen he?;-)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 00:58 ----------

Zo naar zijn profiel-pic kijkend vermoed ik dat hij net iets teveel aandacht heeft gehad van homomannen.........:D

Nah, toch eerder teveel denk ik...geef toe.... het ventje is good-looking, toch?
Marcel? Not my cup of tea, zijn reacties soms alleen al.

Denk dat we beter een gay praatcafé toevoegen ofzo, het durft weleens een theekransje worden hier :o

Marcel? Not my cup of tea, zijn reacties soms alleen al.

Denk dat we beter een gay praatcafé toevoegen ofzo, het durft weleens een theekransje worden hier :o

Nee, idd, echt lief is Marcel niet.... da's waar.
Misschien Big T een voorstel doen om een gay DBB nachtcafé toe te voegen? :)

Terug
Naar boven