AndroidHealthClinic

Nieuws Obama considers weighing in on gay marriage case

Waarom willen homo's überhaupt trouwen.
Huwelijk is voortgekomen uit religies en volgens de god uit de bijbel/koran whatever worden homo's nou niet bepaald geaccepteerd.
Ik neem aan dat je het als homo zijnde hier niet mee eens bent en dus niet religieus bent.
Waarom wil je dan wel mee doen aan een religieus iets? ???

• Topic Starter Topic Starter
Waarom willen homo's überhaupt trouwen.
Huwelijk is voortgekomen uit religies en volgens de god uit de bijbel/koran whatever worden homo's nou niet bepaald geaccepteerd.
Ik neem aan dat je het als homo zijnde hier niet mee eens bent en dus niet religieus bent.
Waarom wil je dan wel mee doen aan een religieus iets? ???

Je moet een onderscheid maken tussen het burgerlijk huwelijk en een religieus voltrokken huwelijk.
Het burgerlijk huwelijk brengt een aantal rechten en plichten met zich mee. Homo's willen diezelfde rechten ook kunnen krijgen door te trouwen, en gelukkig is dat mogelijk.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 01:43 ----------

Denk dat hij het op z'n vriendenlijst had.. Wil jij trouwens ook mijn vriendje worden? :o

Wettelijk huwen heeft zijn voordelen, virusje.

Tuurlijk wil ik je vriendje worden....dacht dat ik allang je vriendje was....... ;-)

gays, gays everywhere :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:duh:

vraagje aan de homo's bryce en mat, wat doen jullie hier? trainen jullie uberhaubt wel?:eyes:

vraagje aan de homo's bryce en mat, wat doen jullie hier? trainen jullie uberhaubt wel?:eyes:
Ja, Angelus. Ondertussen al 9 jaar non-stop. Jij?

Niet nodig om te insinueren dat ik enkel daarover kan praten. Het grootste deel van de posts die ik al gemaakt heb, staat in de trainingssectie.

Terug
Naar boven