- Waardering
- 7.382
Ja, kunnen we lekker met 3 tegen elkaar pratenMisschien Big T een voorstel doen om een gay DBB nachtcafé toe te voegen?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, kunnen we lekker met 3 tegen elkaar pratenMisschien Big T een voorstel doen om een gay DBB nachtcafé toe te voegen?![]()

Denk dat hij het op z'n vriendenlijst had.. Wil jij trouwens ook mijn vriendje worden?"originele" had er in het nachtcafé anders al 4 geteld....but no, I'm against apartheyd;-)

Waarom willen homo's überhaupt trouwen.
Huwelijk is voortgekomen uit religies en volgens de god uit de bijbel/koran whatever worden homo's nou niet bepaald geaccepteerd.
Ik neem aan dat je het als homo zijnde hier niet mee eens bent en dus niet religieus bent.
Waarom wil je dan wel mee doen aan een religieus iets?![]()
Denk dat hij het op z'n vriendenlijst had.. Wil jij trouwens ook mijn vriendje worden?
Wettelijk huwen heeft zijn voordelen, virusje.
Moeten ze maar geen gay topics makenNog steeds niet bekomen van m'n gif?
Als je in het gay topic komt, kan je derde beens zien, kiddo.

Je weet maar al te goed dat je derde beens zal zien als je in dat topic langskomt.Moeten ze maar geen gay topics maken
Beter ban je zulke losers zoals jou.

Jaja, wees nou maar stilJe weet maar al te goed dat je derde beens zal zien als je in dat topic langskomt.
Dbb leeft van de losers, het zou hier maar stilletjes zijn![]()
Ja, Angelus. Ondertussen al 9 jaar non-stop. Jij?vraagje aan de homo's bryce en mat, wat doen jullie hier? trainen jullie uberhaubt wel?![]()