Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder dat je het weet passen wij ons aan aan hun. Maxime Verhagen die hier iemand ontvangt die zegt dat het gebruik van een atoombom in Gaza gerechtvaardigd is, zegt dat ze burgers van Gaza moet laten verdrinken en dat alle Arabische Palestijnen uitgezet moeten worden. Een schande dat Nederland haar humanisme bij deze in de uitverkoop doet. Het Volk van de Lage Landen kijkt slechts toe.
Ik geloof niet meer in de Joodse façade, zij beheren het goud en geld, blijkbaar worden rechtvaardigheid en de rechten van de mens dan opeens vergeten. En je wordt geacht te werken terwijl ze je maandelijks wat korrels van hun ongelimiteerde kapitaal geven.

Zwarte romantiek, een donkere kant van mezelf waar ik graag eens met iemand over zou willen praten. Mijn opa en oma (beide van voor 1910 maar na 1900) kwamen beide uit een arbeidersgezin. Voelde me als tiener met niemand zo verbonden als met hen, ondanks hun rimpels en oudheid zoals ik ze heb leren kennen.
Ben het overgins wel eens met je onderschift 
Zonder dat je het weet passen wij ons aan aan hun. Maxime Verhagen die hier iemand ontvangt die zegt dat het gebruik van een atoombom in Gaza gerechtvaardigd is, zegt dat ze burgers van Gaza moet laten verdrinken en dat alle Arabische Palestijnen uitgezet moeten worden. Een schande dat Nederland haar humanisme bij deze in de uitverkoop doet. Het Volk van de Lage Landen kijkt slechts toe.
Ik geloof niet meer in de Joodse façade, zij beheren het goud en geld, blijkbaar worden rechtvaardigheid en de rechten van de mens dan opeens vergeten. En je wordt geacht te werken terwijl ze je maandelijks wat korrels van hun ongelimiteerde kapitaal geven.
Palestijnen zijn k*tvolk wat nooit een stap vooruitkomt.
lol, wat een b*shit. Echte oude facistische ideeen dat de joden het kapitaal beheren en het goud. Over hoe israel omgaat met oorlogen enz kan je ook al niet een zo kort door de bocht opmerking maken.
'Israëllobby oorzaak 9/11 en Irakoorlog'
De Israëllobby is verantwoordelijk voor de aanslag op het WTC en de oorlog tegen terrorisme. Tot deze harde conclusie komen Stephen Walt en John Mearsheimer, beide Amerikaanse professoren in buitenlandse zaken en politieke wetenschappen aan de universiteiten van Harvard en Chicago, in hun nieuwe boek 'De Israëllobby en Amerikaanse buitenlandse zaken'.
Walt en Mearsheimer: "Onder druk van de lobby zetten de Amerikaanse leiders de Israëlische belangen in het Midden-Oosten op de eerste plaats. Zelfs als dat ten koste gaat van de Amerikaanse belangen. Niet alleen sturen de Amerikanen geld en wapens richting Israël, maar ze knijpen ook een oogje dicht wanneer het land acties onderneemt tegen omringende staten. Vorig jaar, toen Israël Libanon binnenviel, bleef het erg stil in Washington. Iedereen wist dat het aanvalsplan van Israël faliekant zou mislukken. En toch bleven de VS het plan steunen. Ze stuurden zelfs wapens."
Volgens de auteurs is het gedaande onderzoek van het boek het zoveelste bewijs dat de Israëllobby de Amerikaanse regering in zijn zak heeft: "Je kunt nu zelfs zeggen dat de lobby is doorgedrongen tot het Witte Huis. De meeste neoconservatieve adviseurs van president Bush zijn betrokken bij pro-Israëlische organisaties. En het is bekend dat de neoconservatieven besloten Irak binnen te vallen."
De twee professoren redeneren in hun boek vanuit één oorzaak: alle problemen in het Midden-Oosten zijn te danken aan de lobby. Zonder die druk was Amerika nooit verdronken in dat Iraakse moeras. Zij willen dan ook een brede discussie over de rol van Israël op gang brengen. Walt en Mearsheimer wordt al langer het vuur aan de schenen gelegd door beschuldigingen van antisemitisme wegens eerdere kritische artikelen en uitspraken over de Israëlische invloed.
![]()
Voormalig Vice-president d*ck Cheney bij de invloedrijke Israëllobby AIPAC
Antisemieten aller landen verenigt u! Dat Lieberman omstreden is valt niet te ontkennen maar je kan moeilijk een minister van een democratische staat de wacht aanzeggen. Laat dat soort praktijken maar aan Wilders over mocht hij straks aan de macht komen. Ook zal Wilders natuurlijk nooit een Israeli de wacht aanzeggen maar alleen moslimleiders proberen te weren.
Antisemieten aller landen verenigt u! Dat Lieberman omstreden is valt niet te ontkennen maar je kan moeilijk een minister van een democratische staat de wacht aanzeggen. Laat dat soort praktijken maar aan Wilders over mocht hij straks aan de macht komen. Ook zal Wilders natuurlijk nooit een Israeli de wacht aanzeggen maar alleen moslimleiders proberen te weren.