Fitness Seller

Obscene Jood bezoekt parlement en volksvertegenwoordigers van het Nederlandse Volk

Kritiek hebben op Israel is inderdaad geen antisemitisme, maar beweren dat er een joods complot is of dat ''de'' joden het geld en goud beheren etc etc niet dan? Naar mijn idee zijn dat gewoon oude ideeen die nog steeds gedragen worden door een heleboel (imo domme) mensen. Kritiek hebben op Israel mag zeker, maar er zijn nog steeds meer moslims die elkaars bloed kunnen drinken en elkaars bloed hebben verspild dan dat joden dat gedaan hebben.

Bovendien, als je het mij vraagt, wanneer zowel de westerse landen als de landen in het midden oosten (want die stoken het vuurtje evengoed op) zich niet zouden bemoeien met het conflict israel/palestijnen weet ik zeker dat dit opgelost kan worden. Bovendien had dit probleem niet eens geweest als de arabische landen israel niet hadden aangevallen.

Israel is geen democratische staat in de zinvan democratische staat zoals wij die kennen. Laten we zeggen dat Israel net zo democratisch is als als Rusland dat is.

En kritiek hebben op Israel is geen antisemitisme...dat is gewoon een uiting van normen en waarden besef.

En waarom is Israel net zo democratisch als Rusland? Volgens mij kennen ze daar vrije verkiezingen en staat niet direct vast wie er verkozen worden.

Kritiek op Israel is geen antisemitisme maar in sommige postings kan je toch wel het antisemitisme herkennen. Als leden stelselmatig een anti Joodse houding tentoonstellen lijkt me de term antisemitisme wel van toepassing.

En waarom is Israel net zo democratisch als Rusland? Volgens mij kennen ze daar vrije verkiezingen en staat niet direct vast wie er verkozen worden.

Kritiek op Israel is geen antisemitisme maar in sommige postings kan je toch wel het antisemitisme herkennen. Als leden stelselmatig een anti Joodse houding tentoonstellen lijkt me de term antisemitisme wel van toepassing.

Israel = niet het Jodendom en er zijn zat Joden die de staat Israel stelselmatig afwijzen en bekritiseren...sterker nog...echte joden wijzen de staat Israel stelselmatig af.

Daarbij zijn Palestijnen ook semiten (behoorende tot de semitische volkeren). Iets wat door veel pro Israeliers wel eens over het hoofd wordt gezien.

En ja...als je stelselmatig en structureel iets fout doet dan wordt je erop gewezen....dat heeft niets te maken met anti-semitisme, maar gewoon met het feit dat je je moet gedragen.

Het wordt pas anti-semitisme als je naast de vernietiging/opheffing van de staat ISrael ook de verbnietiging van het wereld jodendom nastreeft.

mee eens, je merkt gewoon wanneer mensen opmerkingen maken dat het haters zijn

Eerder andersom. Wat de joden doen moet het Westen goed vinden. Er mogen geen acties veroordeeld worden want anders gebruikt de VS zijn veto. Men mag niets van de Joden zeggen wat maar ook een beetje lijkt op kritiek of er wordt naar de geschiedenis gewezen.

Niet zo raar als zelfs onderwijs wordt ontnomen door Israel.

Niet zo raar als je zelf als cultuur 50%van de bevolking educatie ontzegt en liever katushka's in elkaar sleuteld dan scholen te bouwen.

onverbeterlijk k*tvolk pur sang.

Niet zo raar als je zelf als cultuur 50%van de bevolking educatie ontzegt en liever katushka's in elkaar sleuteld dan scholen te bouwen.

waarom zouden ze scholen bouwen als de joden ze weer plat walsen met hun buldozers

:orly: voor hoger onderwijs zijn de Palestijnen aangewezen op scholen buiten de Palestijnse gebieden en laat dat nou door de Joden vrijwel onmogelijk gemaakt worden.

:orly: voor hoger onderwijs zijn de Palestijnen aangewezen op scholen buiten de Palestijnse gebieden en laat dat nou door de Joden vrijwel onmogelijk gemaakt worden.

Al voor dat de joden in israel kwamen wonen hebben de palestijnen bewezen niks voor elkaar te krijgen, een laag geschoolde bevolking van simpele boeren.

Mooi verwoord. De leiders zijn helemaal slechtvan die kudde geiten. Arafat heeft honderden miljoenen aan ontwikkelingshulp in zijn eigen portefeuille gestoken. De erfgenamen van hem zijn puissant rijk.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Al voor dat de joden in israel kwamen wonen hebben de palestijnen bewezen niks voor elkaar te krijgen, een laag geschoolde bevolking van simpele boeren.

Daarom zijn ze ook jaloers en haatdragend. De israelische immigranten hebben keihard gewerkt om van onvruchtbare grond vruchtbare te maken.
Lazy arabs! Niet alleen de palestijnen maar all over dat gebied zit waarschijnlijk in hun genen.

• Topic Starter Topic Starter

Krampachtig posen en schaken met 26 symbolen. Gewoon, omdat het kan.

Israel = niet het Jodendom en er zijn zat Joden die de staat Israel stelselmatig afwijzen en bekritiseren...sterker nog...echte joden wijzen de staat Israel stelselmatig af.

Daarbij zijn Palestijnen ook semiten (behoorende tot de semitische volkeren). Iets wat door veel pro Israeliers wel eens over het hoofd wordt gezien.

En ja...als je stelselmatig en structureel iets fout doet dan wordt je erop gewezen....dat heeft niets te maken met anti-semitisme, maar gewoon met het feit dat je je moet gedragen.

Het wordt pas anti-semitisme als je naast de vernietiging/opheffing van de staat ISrael ook de verbnietiging van het wereld jodendom nastreeft.

Die Palestijnen zijn net zo smerig als die Isrealiers iets te makkelijk om constant 1 zijde te belichten van het conflict.

Die Palestijnen zijn net zo smerig als die Isrealiers iets te makkelijk om constant 1 zijde te belichten van het conflict.

Dat is helemaal waar...maar het is wel hun land...die Israeliers horen daar niet.

Ik zou het ook niet leuk vinden als hier een stelletje illigale marrokanen in de randstad, utrecht, noord holland en een stuk overijssel een eigen onafhankelijke staat zouden uitroepen en dan de Nederlandse bevolking stelselmatig zouden verdrijven en met miljarden aan buitenlandse steun in geld en wapens de nederlanders stelselmatig grondrechten zouden ontzeggen en hun mensenrechten zouden ontnemen.

Ik zou dan ook vinden dat alle middelen geheiligd zijn om ons grondgebied terug te veroveren....sterker nog...ik vind dat dan een brugerplicht

Misschien bevat je het als ik het zo vertel en dit als analogie gebruik waarom ik behoorlijk tegen Israel ben gekant.

Dat afpakken en verdrijven kent ook twee zijdes dat is helemaal niet zo dramatisch gegaan voor de Palestijnen zoals jij het stelt. In het grootste gedeelte op die lappen grond woonde geen hond(of kameel) destijds.

Edit --> ik krijg trouwens het idee dat jij Greta Duisenberg bent TPH;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven