malacoesa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Kritiek hebben op Israel is inderdaad geen antisemitisme, maar beweren dat er een joods complot is of dat ''de'' joden het geld en goud beheren etc etc niet dan? Naar mijn idee zijn dat gewoon oude ideeen die nog steeds gedragen worden door een heleboel (imo domme) mensen. Kritiek hebben op Israel mag zeker, maar er zijn nog steeds meer moslims die elkaars bloed kunnen drinken en elkaars bloed hebben verspild dan dat joden dat gedaan hebben.
Bovendien, als je het mij vraagt, wanneer zowel de westerse landen als de landen in het midden oosten (want die stoken het vuurtje evengoed op) zich niet zouden bemoeien met het conflict israel/palestijnen weet ik zeker dat dit opgelost kan worden. Bovendien had dit probleem niet eens geweest als de arabische landen israel niet hadden aangevallen.
Bovendien, als je het mij vraagt, wanneer zowel de westerse landen als de landen in het midden oosten (want die stoken het vuurtje evengoed op) zich niet zouden bemoeien met het conflict israel/palestijnen weet ik zeker dat dit opgelost kan worden. Bovendien had dit probleem niet eens geweest als de arabische landen israel niet hadden aangevallen.

voor hoger onderwijs zijn de Palestijnen aangewezen op scholen buiten de Palestijnse gebieden en laat dat nou door de Joden vrijwel onmogelijk gemaakt worden.