AndroidHealthClinic

oestrogeen

Babelfish?

t*ring hé wat wil je ons nou duidelijk maken?

hallo duch team . heb een paar keer wat gesnoept . maar heb oestrogeen een jaartje geleden gekregen zonder ik wist wat het was . is er nu een jaar en moet het operatief laten verwijderen ???? heb ondertussen terug iets begonnen en de nodige nolvadex in huis genomen maar het er door de oesrogeen . en de ouwde gaat oook niet weg met nolvadex zeker ??? heb nog een paar namen van oesrogeen afbrekers ken je deze en zouwden ze helpen , progesteron en dht .ben zeer gevoelig voor het te krijgen denk ik . nog een vraag al je de schildklier in je borst laat verwijderen kan het nog terug komen . als iemand er iets goed op weet of al eruit heeft laten halen . kan je iets laten weten dank je

had je maar niet moeten snoepen zonder dat je overal wat van afwist.

progesteron zou ik zeker niet gebruiken tegen gyno's in elk geval :D
tenzij je lekker melk wilt kunnen spuiten :D:p

stel je vraag anders in de anabolen sectie en zoek daar eens wat rond... er is genoeg te vinden. daarnaast heb je nu ervaren wat er kan gebeuren als je zelf maar wat aanrommelt, je vind het nog steeds geen tijd voor een dokter?

Knappe eerste post man! :o

Kzou zeggen gebruik de zoekfunctie, je zal versteld staan van de nuttige informatie die je gaat vinden. Let wel de meeste posts hier zijn in het Nederlands geschreven omdat ik zie dat je nog een soort oud Belgisch gebruikt.

Voor de rest zou ik zeggen succes met de verdere testen op je lichaam. Geen nood als het mis gaat ga je maar vlug naar een arts en de ziekenkast betaald 60% terug ;)

Ongeloofelijk :eek!:

• Topic Starter Topic Starter
wat babelfisch

tojki nooit vraagen

hee vriend

denk je dat arnold niet ergens is begonnen .weeg nu 96 killlo en dat is met een beetje oestrogeen ; zal geen 100 gram wegen he ??? binekort de dokter he zal niets op zitten . greedz

haha

progesteron is alleen voor vrouwen dan . oke ook niet aan te raden

cloontje ?

Schildklier in je borst?

schildklier eruit?

Terug
Naar boven