Fitness Seller

Oestrogeen

Sorry maar die foto komt niet in de buurt van 14,2%

Je vetpercentage is heel duidelijk tussen de 20-25%. Ik weet niet wie je verteld heeft dat dit 14,2% is.

Ik, op mijn profielfoto, ben 14%

Word met tang gemeten in de sportschool . Electrice weegschaal meet 16 vet.

Dan wordt met de tang niet de juiste techniek gebruikt, of iemand is je (on)bewust aan het beliegen.
De elektrische mag je negeren, dat is quasi altijd fout ( bij iedereen ).

Ik wil je zeker niet beledigen hiermee. Het is gewoon realistisch gezien geen 14% vetmassa.
Op basis van mijn ervaring en kennis, schat ik dit tussen de 20-25%.

Dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Men noemt dit bubble gut (Palumboism)
Bubble gut heeft vrij weinig met gh te maken aangezien die 'bubble guts' tegenwoordig weg zijn.

Meer met geen mid sectie controle en bij al die open bbers te veel eten forceren.

Palumboism is weer wat anders.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Men noemt dit bubble gut (Palumboism)
Advies stoppen met hgh?

Bubble gut heeft vrij weinig met gh te maken aangezien die 'bubble guts' tegenwoordig weg zijn.

Meer met geen mid sectie controle en bij al die open bbers te veel eten forceren.

Palumboism is weer wat anders.
Stoppen met hgh??

Aan je chest en armen is duidelijk te zien dat je ruim 20+ % bent zoals @CerebralGains ook al aangeeft
Het grappige is , ik eet bijna geen colhydraten iedere dag zvm eiwitten . Dus veel groente kip vis eieren

Alsof koolhydraten de grote boeman zijn... :windup:
Wat je nodig hebt is een grondige reset in je aanpak, te beginnen met voeding en gear. 1800kcal is veel te weinig en meer dan een gram AAS op dit vet% lijkt me ook niet erg gezond.

Je vet% is zeker veel hoger dan gemeten. Een tang gebruiken is wat anders dan meten met een tang zoals het zou moeten.
Meting op de sportschool door een medewerker?

Je eet te weinig om gezond te sporten en zeker met zoveel AAS.
Balans in voeding is ook van belang. Koolhydraten heb je ook nodig. Teveel eiwitten en onbalans van macros kan ook een opgeblazen buik geven.

Dus mijn mening. Geen AAS... maar een goed gebalanceerd cut dieet en hard trainen met genoeg rust zal je meer resultaat geven.

Je vet% is zeker veel hoger dan gemeten. Een tang gebruiken is wat anders dan meten met een tang zoals het zou moeten.
Meting op de sportschool door een medewerker?

Je eet te weinig om gezond te sporten en zeker met zoveel AAS.
Balans in voeding is ook van belang. Koolhydraten heb je ook nodig. Teveel eiwitten en onbalans van macros kan ook een opgeblazen buik geven.

Dus mijn mening. Geen AAS... maar een goed gebalanceerd cut dieet en hard trainen met genoeg rust zal je meer resultaat geven.
Indd. Gister mee begonnen dank je wel 👍🏼

Terug
Naar boven