Fitness Seller

Oestrogeen?

Ophidian87

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik heb nogal last van puffy nipples en vetopslag onder mijn tepels. Er zit niks hards onder ofzo dus dan is het voglens mij geen gyno. Maar ik heb gelezen dat deze vetopslag op vrouwelijke plekken voorkomt als je een hoog oestrogeen gehalte hebt. Dit is natuurlijk ook nadelig voor mijn spieropbouw neem ik aan.
Nu is mijn vraag zijn er effectieve en veilige manieren om je oestrogeen productie te verlagen en hoe komt het eigenlijk dat ik meer oestrogeen produceer dan normaal is?

grtz..

Heavy Squats 'n Milk.

Het kan ook gewoon zo zijn dat je BF te hoog is.

gebruik je iest?
anders is het denk ik een beedje lastig om een deftige reactie te kunnen geven

Eet je veel soja producten? Voornamelijk bedoel ik dan de niet gefermenteerde producten.

ik heb het ook, gewoon te hoog vet, kickt erin bij 15+% en daaronder nergens last van. Wil je er een testo kuurtje voor nemen ? want veel anders is er helaas niet aan te doen, je kunt wel gewoon alle voedingsmiddelen die een negatieve invloed op je test hebben schrappen. Drop schijnt een killer te zijn

• Topic Starter Topic Starter
Heavy Squats 'n Milk.

Heavy Squats 'n Milk.

Wat bedoel je met heavy squats en milk. ik doe ze beide in overvloed namelijk.:D

Verder, ik heb nog nooit gekuurd. Mijn verpercentage weet ik niet precies maar het zal niet onder de 15 zijn schat ik.

Aan soja producten drink ik ter afwisseling wel eens de melk en ik gebruik soja boter in plaats van de van melk omdat die stukken gezonder is.

Testo zou dus wel kunnen helpen hmmm. Helaas wil ik nog een flinke tijd wachten met kuren en eerst natuurlijk veel verder komen. Weeg nu 84 met minstens 15% vet dus valt nog genoeg te halen.

Wat zijn nog meer voedingsmiddelen dan die negatief voor je testoron zijn. Behalve bier dan:P. helaas kan ik daar moeilijk van afblijven.

Igg bedankt voot de reacties.
Grts

Gewoon onder de 10% vet gaan cutten, dan gaat het weg
succes

Als je er vrij zeker van bent dat je genoeg massa hebt/overhoudt zou ik gewoon cutten tot 10%.

Wat bedoel je met heavy squats en milk. ik doe ze beide in overvloed namelijk.:D

Verder, ik heb nog nooit gekuurd. Mijn verpercentage weet ik niet precies maar het zal niet onder de 15 zijn schat ik.

Aan soja producten drink ik ter afwisseling wel eens de melk en ik gebruik soja boter in plaats van de van melk omdat die stukken gezonder is.

Testo zou dus wel kunnen helpen hmmm. Helaas wil ik nog een flinke tijd wachten met kuren en eerst natuurlijk veel verder komen. Weeg nu 84 met minstens 15% vet dus valt nog genoeg te halen.

Wat zijn nog meer voedingsmiddelen dan die negatief voor je testoron zijn. Behalve bier dan:P. helaas kan ik daar moeilijk van afblijven.

Igg bedankt voot de reacties.
Grts

Daarom heb je dus puffy nipples.. je bent gewoon te vet. Als je cut, zullen ze ook verdwijnen.. als je door wil bulken, moet je er gewoon even mee leren leven.

kzou cutten maar goed, kweet natuurlijk niet hoeveel last je ervan hebt

Terug
Naar boven