Fitness Seller

Off gaan na 2 jaar anabolen gebruiken

In de tussentijd is extreem veel fout gegaan in mijn leven. Mijn relatie met mijn partner is helaas stukgelopen, mijn contract is niet verlengt op werk en ik lig echt zwaar in een depressie. Doet me denken aan mijn depressie in het verleden, jezelf afsluiten van de wereld, geen energie, geen levenslust, lethargisch en 24/7 pessimistisch.
Het stoppen met anabolen is mij ook niet gelukt, maar ik zit al een lange tijd op een TRT-dosering zodat ik niet ook nog een gecrashte testosteron level erbij krijg. Ik weet dat hier geen psychologen op zitten, maar het voelt goed om dit van me af te kunnen schrijven. Ik had me vroeger nooit kunnen bedenken dat mijn leven er zo uit zou zien.
Zijn er mensen die ook te kampen hebben gehad met dit soort dingen? En hoe kom je eroverheen? Want ik voel me echt fucking alleen en ik weet niet hoe ik uit deze negatieve bubbel moet kruipen.
Zoek afleiding in de zin van werk en onder de mensen te zijn maak jezelf nuttig etc.

Geen persoonlijke ervaring, maar ik overweeg zelf ook helemaal off te gaan na een aantal jaar. Ik denk dat je het beste begeleiding kunt zoeken bij @AndroidHealthClinic

Zij hebben veel ervaring met het begeleiden bij stoppen met AAS. Ze kunnen middelen voorschrijven die je zaadproductie sneller herstellen, en hebben zelfs een psycholoog in huis voor mentale ondersteuning.
Als je toch off gaat, kun je toch beter dit gewoon in het ziekenhuis met Diederik Smit doen. Dan valt het mogelijk ook nog onder je ziektekostenverzekering. @AndroidHealthClinic is m.n. voor mensen die wel willen blijven kuren, want dat ondersteunt een arts doorgaans niet.

• Topic Starter Topic Starter
Hoort bij het leven. Soms heb je de wind in de rug, soms heb je hem tegen. Misschien dat je een rode draad ziet in deze situaties en kun je er iets van leren voor de toekomst. Je hebt zoiets blijkbaar al eerder meegemaakt, hoe ben je er toen uitgekomen?
Ik heb in de tijden van de lockdown een depressie gehad inderdaad. Die gevoelens waren gelukkig verdwenen toen alles weer een beetje normaal begon te worden. Op deze manier heb ik het eerlijk gezegd nog niet meegemaakt, maar ik ga er alles aan doen om er sterker uit te komen.

Contact opnemen met je POH van de huisarts voor professionele hulp, zorg dat je onder de mensen komt en leuke dingen gaat ondernemen met vrienden. Zelfmedelijden gaat je sowieso niks brengen. De deur uit gaan en het positieve weer gaan inzien in het leven.

Zoek afleiding in de zin van werk en onder de mensen te zijn maak jezelf nuttig etc.
Bedankt voor je tip👊🏼
Dat zou mij inderdaad heel erg helpen, maar ik krijg mezelf gewoon niet meer over dat drempel heen. Ik word echt wakker met een kater iedere dag (zonder gebruik van alcohol) en mijn zelfbeeld is compleet naar de t*fus waardoor ik het ook echt moeilijk vind om onder de mensen te zijn. Ik ga mijn best doen dit toch wel te doen.

Als je toch off gaat, kun je toch beter dit gewoon in het ziekenhuis met Diederik Smit doen. Dan valt het mogelijk ook nog onder je ziektekostenverzekering. @AndroidHealthClinic is m.n. voor mensen die wel willen blijven kuren, want dat ondersteunt een arts doorgaans niet.
Ik ga eventjes kijken voor een consult, want ik wil het kuren oprecht achter me laten en nooit meer hoeven terugkijken.

Bedankt voor je tip👊🏼
Dat zou mij inderdaad heel erg helpen, maar ik krijg mezelf gewoon niet meer over dat drempel heen. Ik word echt wakker met een kater iedere dag (zonder gebruik van alcohol) en mijn zelfbeeld is compleet naar de t*fus waardoor ik het ook echt moeilijk vind om onder de mensen te zijn. Ik ga mijn best doen dit toch wel te doen.

Ik ga eventjes kijken voor een consult, want ik wil het kuren oprecht achter me laten en nooit meer hoeven terugkijken.

Het enige wat hier echt helpt is rauwe actie. In het begin moeilijk, door dat stemmetje in je hoofd. Maar eens je meer onder de mensen bent en je actie onderneemt, hoe meer dat stemmetje verdwijnt en dan kutte gevoel gaat verdwijnen.

Contact opnemen met je POH van de huisarts voor professionele hulp, zorg dat je onder de mensen komt en leuke dingen gaat ondernemen met vrienden. Zelfmedelijden gaat je sowieso niks brengen. De deur uit gaan en het positieve weer gaan inzien in het leven.
Ik overwoog dit te doen, maar de wachtrijen zo extreem lang bij psychologen. De laatste keer dat ik met een depressie daar stond kreeg ik Oxazepammetjes voorgeschreven en kon ik vertrekken. Ik moet mijzelf even over de barrière duwen en inderdaad leuke dingen doen met vrienden.

Het enige wat hier echt helpt is rauwe actie. In het begin moeilijk, door dat stemmetje in je hoofd. Maar eens je meer onder de mensen bent en je actie onderneemt, hoe meer dat stemmetje verdwijnt en dan kutte gevoel gaat verdwijnen.
Thanks voor de reactie, ik ben het met je eens🙌

Ik waardeer jullie enorm heren, bedankt! Het verhaal kunnen delen heeft me echt goed gedaan.

Ik overwoog dit te doen, maar de wachtrijen zo extreem lang bij psychologen. De laatste keer dat ik met een depressie daar stond kreeg ik Oxazepammetjes voorgeschreven en kon ik vertrekken. Ik moet mijzelf even over de barrière duwen en inderdaad leuke dingen doen met vrienden.

Thanks voor de reactie, ik ben het met je eens🙌

Ik waardeer jullie enorm heren, bedankt! Het verhaal kunnen delen heeft me echt goed gedaan.
Ik snap wat je zegt. Vandaar dat ik zei dat je naar de POH'er zou kunnen gaan en vaak kan je daar al eerder terecht. Verschilt per POH'er natuurlijk maar soms kunnen zij al goede ondersteuning bieden voor de huidige situatie waar je inzit.

Ik snap wat je zegt. Vandaar dat ik zei dat je naar de POH'er zou kunnen gaan en vaak kan je daar al eerder terecht. Verschilt per POH'er natuurlijk maar soms kunnen zij al goede ondersteuning bieden voor de huidige situatie waar je inzit.
Ik ga er werk van maken, bedankt voor je tip🙌

Zou iemand van de admins dit account kunnen uitschakelen? De eigenaar is helaas niet meer onder ons.

Gecondoleerd

Gecondoleerd en veel sterkte.

Terug
Naar boven