XXL Nutrition

Ok gentlemen: Huiswerk gedaan - 300mg EW test e - wat staat in petto?

Wooster

Novice
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Anthony Roberts - Big Cat (een Belg weliswaar? Al veel tegengekomen op Engelstalige sites...) - mijn vroegere atlethiek trainer (don't ask :p ) en zowat iedere veteraan 'in the know' blijkt test (enanthate/propionate ester, verkies eerste wegens gemak, ben nu niet meteen verzot op naalden) HET middel te vinden voor introductie. Ergens begrijp ik dit, maar ergens heb ik ook issues met sides, specifiek vochtopstapeling (bloeddruk!) en lastige PCT. De rest kan ik mee leven. Daarom...

na wat huiswerk te hebben gedaan de laatste maanden kom ik tot de conclusie dat 300mg per week (test only) mijn doeldosis is om eens te zien wat het geeft.

Iedereen die mij over volgende zaken info kan geven, alvast bedankt:

12 weken +/- 250-300mg EW test e, blijven de sides grotendeels uit (specifiek die die ik hierjuist aanhaalde) en heeft iemand al een test-e kuur only met deze hoeveelheid gedaan? (Ja ik weet het hangt v lichaam tot lichaam af maar er moeten standaard ervaringen zijn hier op het forum die als richtlijn kunnen dienen)

Doelstellingen: 4-6kg OVERHOUDEN, wat ik tijdens / in de laatste week van de kuur gain interesseert me geen knijt.
Voeding en training hebben in laatse 5 jaar (waarvan een aantal 'verplichte' sukkeljaren natuurlijk) gemiddeld goede resultaten gezet met veel eiwit, compound oefeningen, creatine en mijn all-time favorite, de deadlift:rolleyes: .

Ben eerder reuze curieus naar mogelijkheden tot wat extra kilo's op lange termijn van AAS dan een ongeduldige newbie die zit te springen om er goed uit te zien op het strand. Liever rustig kuren met weinig sides (dus ook geen grote gains, tja...).

Realistisch of niet, heren? Wat mij VOORAL interesseert is de mogelijkheid om gains VAST te houden met TEST. Is het te doen met juiste pct, en is nolva ALLEEN genoeg om een na zo'n lichte kuur (zie hierboven) te herstellen en grootste deel gains te behouden mits goed eten en juist trainen?

Gebruik dan Winny, primo of anavar als je solide gains wilt in de buurt v 5kg zeggen velen hier dan. No orals, thx. Primo? Man, ik druk geen geld. Anavar? Zie vorige twee. And anywho, test is toch de basis v een goede AAS kuur? Correct me if I'm wrong. Pillen slikken doe ik niet graag, laat zo al genoeg winden, vraag maar aan men vriendin (die trouwens heel goed spuitjes kan zetten :D )

Heren, een onervaren toekomstig gebruiker bedankt je voor je aandacht!

*Woos*

Laatst bewerkt:
hoe veel weken ben je van plan te gaan kuren dan?

Wat zijn je stats?

Ehm... volstaat klinkt goed als antwoord? :)

300 mg test enth per week is voldoende, pak het verder serieus aan en je zult zeker je doelstelling halen, waarbij Nolva volstaat als nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Is gecorrigeerd. Twaalf weken. Enth kick langzamer in vanwege lange ester dus neem aan dat 8-10 weken nogal kort zou zijn?

Is gecorrigeerd. Twaalf weken. Enth kick langzamer in vanwege lange ester dus neem aan dat 8-10 weken nogal kort zou zijn?

ik zou voor 10 gaan. In week 7 heb je zowat alles al gewoon wat je kan winnen. 3 weken om de massa een beetje vast te zetten.

Anders moet je er nog 5 waar je er niks meer van merkt.

Tevens vind ik 250 mg nogal aan de lage kant.

• Topic Starter Topic Starter
ik zou voor 10 gaan. In week 7 heb je zowat alles al gewoon wat je kan winnen. 3 weken om de massa een beetje vast te zetten.

Anders moet je er nog 5 waar je er niks meer van merkt.

Tevens vind ik 250 mg nogal aan de lage kant.

Dit is informatie waar ik iets aan heb, bedankt. Dus 10 weken ipv. 12, gaan anderen akkoord?

Stats zijn: 1.84m 93-95kg (dit schommelt gewoon altijd, zeker met mijn creatine gewoontes) +/- 11%

Tekst blinkt ook niet bepaald uit in structuur.

on topic: ervaringen met test-only op die dosis zul je niet snel tegenkomen. De dosis is IMO ook te laag om goed op te gaan, zeker gezien je lichaamsgewicht, ik zou voor 500 mg test gaan.

ALS alles goed is voordat je begint met kuren, (wat ik toch mag hopen als je met kuren begint) en je daarna voor 200% je inzet denk ik dat je met 250-300mg/w toch nog een eind zal komen. Omdat je toch aardig wat gewicht hebt, zou ik toch iets meer zetten, je zou kunnen denken aan 250mg/e4d/e5d.
Meeste mensen zullen zeggen dat het te laag is, maar waarom meteen super zwaar gaan. Je kan nog lang genoeg kuren. Probeer het eens uit, mocht het niet gaan kun je tijdens je kuur altijd nog naar de 500mg/w gaan.

Mijn 1e kuurtje was 250mg/e5d. (81kg@8% bij 172cm)
Veel op de sportschool verklaarde me voor gek, totdat ze zagen hoe ik erop ging. Heb iets van 8kg & +/- 2% vet gewonnen en 2 maanden na nakuur nog 5-6kg over.
Ben later door ziekte alles, en zelfs meer verloren maar dat is een ander verhaal.

250 is ZAT als eerste kuur.. zal erg goede resultaten opleveren.. en tien weken is ook top.. kickstart of frontload etc zijn onnodig.. geen fratsen

Terug
Naar boven