Wooster
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Anthony Roberts - Big Cat (een Belg weliswaar? Al veel tegengekomen op Engelstalige sites...) - mijn vroegere atlethiek trainer (don't ask
) en zowat iedere veteraan 'in the know' blijkt test (enanthate/propionate ester, verkies eerste wegens gemak, ben nu niet meteen verzot op naalden) HET middel te vinden voor introductie. Ergens begrijp ik dit, maar ergens heb ik ook issues met sides, specifiek vochtopstapeling (bloeddruk!) en lastige PCT. De rest kan ik mee leven. Daarom...
na wat huiswerk te hebben gedaan de laatste maanden kom ik tot de conclusie dat 300mg per week (test only) mijn doeldosis is om eens te zien wat het geeft.
Iedereen die mij over volgende zaken info kan geven, alvast bedankt:
12 weken +/- 250-300mg EW test e, blijven de sides grotendeels uit (specifiek die die ik hierjuist aanhaalde) en heeft iemand al een test-e kuur only met deze hoeveelheid gedaan? (Ja ik weet het hangt v lichaam tot lichaam af maar er moeten standaard ervaringen zijn hier op het forum die als richtlijn kunnen dienen)
Doelstellingen: 4-6kg OVERHOUDEN, wat ik tijdens / in de laatste week van de kuur gain interesseert me geen knijt.
Voeding en training hebben in laatse 5 jaar (waarvan een aantal 'verplichte' sukkeljaren natuurlijk) gemiddeld goede resultaten gezet met veel eiwit, compound oefeningen, creatine en mijn all-time favorite, de deadlift
.
Ben eerder reuze curieus naar mogelijkheden tot wat extra kilo's op lange termijn van AAS dan een ongeduldige newbie die zit te springen om er goed uit te zien op het strand. Liever rustig kuren met weinig sides (dus ook geen grote gains, tja...).
Realistisch of niet, heren? Wat mij VOORAL interesseert is de mogelijkheid om gains VAST te houden met TEST. Is het te doen met juiste pct, en is nolva ALLEEN genoeg om een na zo'n lichte kuur (zie hierboven) te herstellen en grootste deel gains te behouden mits goed eten en juist trainen?
Gebruik dan Winny, primo of anavar als je solide gains wilt in de buurt v 5kg zeggen velen hier dan. No orals, thx. Primo? Man, ik druk geen geld. Anavar? Zie vorige twee. And anywho, test is toch de basis v een goede AAS kuur? Correct me if I'm wrong. Pillen slikken doe ik niet graag, laat zo al genoeg winden, vraag maar aan men vriendin (die trouwens heel goed spuitjes kan zetten
)
Heren, een onervaren toekomstig gebruiker bedankt je voor je aandacht!
*Woos*
) en zowat iedere veteraan 'in the know' blijkt test (enanthate/propionate ester, verkies eerste wegens gemak, ben nu niet meteen verzot op naalden) HET middel te vinden voor introductie. Ergens begrijp ik dit, maar ergens heb ik ook issues met sides, specifiek vochtopstapeling (bloeddruk!) en lastige PCT. De rest kan ik mee leven. Daarom...na wat huiswerk te hebben gedaan de laatste maanden kom ik tot de conclusie dat 300mg per week (test only) mijn doeldosis is om eens te zien wat het geeft.
Iedereen die mij over volgende zaken info kan geven, alvast bedankt:
12 weken +/- 250-300mg EW test e, blijven de sides grotendeels uit (specifiek die die ik hierjuist aanhaalde) en heeft iemand al een test-e kuur only met deze hoeveelheid gedaan? (Ja ik weet het hangt v lichaam tot lichaam af maar er moeten standaard ervaringen zijn hier op het forum die als richtlijn kunnen dienen)
Doelstellingen: 4-6kg OVERHOUDEN, wat ik tijdens / in de laatste week van de kuur gain interesseert me geen knijt.
Voeding en training hebben in laatse 5 jaar (waarvan een aantal 'verplichte' sukkeljaren natuurlijk) gemiddeld goede resultaten gezet met veel eiwit, compound oefeningen, creatine en mijn all-time favorite, de deadlift
.Ben eerder reuze curieus naar mogelijkheden tot wat extra kilo's op lange termijn van AAS dan een ongeduldige newbie die zit te springen om er goed uit te zien op het strand. Liever rustig kuren met weinig sides (dus ook geen grote gains, tja...).
Realistisch of niet, heren? Wat mij VOORAL interesseert is de mogelijkheid om gains VAST te houden met TEST. Is het te doen met juiste pct, en is nolva ALLEEN genoeg om een na zo'n lichte kuur (zie hierboven) te herstellen en grootste deel gains te behouden mits goed eten en juist trainen?
Gebruik dan Winny, primo of anavar als je solide gains wilt in de buurt v 5kg zeggen velen hier dan. No orals, thx. Primo? Man, ik druk geen geld. Anavar? Zie vorige twee. And anywho, test is toch de basis v een goede AAS kuur? Correct me if I'm wrong. Pillen slikken doe ik niet graag, laat zo al genoeg winden, vraag maar aan men vriendin (die trouwens heel goed spuitjes kan zetten
)Heren, een onervaren toekomstig gebruiker bedankt je voor je aandacht!
*Woos*
Laatst bewerkt:

oplettende lezer