MuscleMeat

ok ok jongens....ik zet t ook maar vast neer...ben dr 11 dagen niet

Ano_80

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
jaja mensen...ook ik ga net als velen met vakantie naar Lloret de Mar...morgennacht vliegt mijn vliegtuig om 5:25...dus ik ben 11 dage niet op DBB:( me hertje Claudia zie ik ook 11 dagen niet:( maargoed...:D Ik heb geen behoefte om te gaan vozen met een ander ofzo...wel lekker feessie bouwen en tot rust komen.

Er wordt ook getraind by the way (daar heb ik al voor gezorgd) en de shake beker gaat ook mee...whey moet daar wel ergens te krijgen zijn meen ik:D VErders goed op eten letten zodat me vet% niet oploopt dus geen frituur, maar rijst, pastas en gevegelte en vis...dan komt alles picobello in orde.

Tot over 11 dagen DBB broeders :hello: :wave:

hehe owke dan goser
rustug aan met de chiks :D
nee fa2
haha maar hmm hoe zit het met je bf man
heb je die nog wat omlaag gekregen?
omdat ik las toen je topic over dat het cutten slecht ging

er zit een supplementenwinkel aan de carrer sant josep
best lange straat, de supplementenwinkel zit aan de onderkant van de straat (dus zover mogelijk richting strand). vlakbij een internetcafe

• Topic Starter Topic Starter
op aanraden van iedereen ben ik op onderhoud niveau gaan eten voor een maandje..moet zeggen dak me wel STUKKEN beter voel nu:) maar denk nie dattie omlaag is gegaan...kga wel 's ochtends cardioen met een wheyshake 8er me kiezen...dan goed ontbijt ...en dan flink bikkelen in de gym..sja...meer kan ik ook niet doen:(

dit jaar ga ik maar besteden aan flink droog worden...dit jaar dus geen bulk:( maargoed..kheb nog genoeg massa dus dat komt goed

Enne...ik ben niets van plan met die chicks Bro...dr is al iemand ;)

partysander zei:
er zit een supplementenwinkel aan de carrer sant josep
best lange straat, de supplementenwinkel zit aan de onderkant van de straat (dus zover mogelijk richting strand). vlakbij een internetcafe

dat internet cafe ken ik wel...thnx Bro ;) ..ik zal goed zoeken....iemand die weet hoe je proteine supplementen in het spaans zegt? Supplentos de proteina??? frans spreken ze daar ook wel een beetje..dus dat komt wel goed

Gewoon een double front biceps pose doen en ze weten meteen waar je over spreekt :D

Amuseer je en wie weet loop ik je volgende week wel tegen het lijf

Veel plezier bro! :wave:

Santoz zei:
Gewoon een double front biceps pose doen en ze weten meteen waar je over spreekt :D

lache Santoz...ik loop 9 van de 10 keer met me witte Lonsdale pet op...en een tanktop..dus als je een beetje grote gast ziet met een halfgare dronken maat...dan ben ik dat:D

Keertje ijzer pompen dan maar?:D

Veel plezier bro :hello:

Veel plezier :thumb:

thnx bro..ik zal me braaaaaaaaf gedragen en braaaaaaaf goed blijven trainen en eten:D

Santoz zei:

:D

veel plezier daar bro! Haha jij gaat echt als BB'er op vakantie dude :thumbs:

Veel plezier daar m8 :hello:

nou mensen...kben ff online hiero in Lloret. enne...t bevalt goed..kan alleen die vervloekte shop nergens vinden voor Whey¨:mad: in het hotel verkopen ze het ook..maar dan voor 44,77 per kilo!!!:eek:

Enne, eten is niet wat het normaal is..voel net alsof aan het bulkn ben:(
Me maatje is al flink bezopen geweest en heb de hele kamer ondergekotst..haha..enne..Clau..ik zie je snel weer dikke kus ;)

ik ga nu weer de gym in

kotsen, zuipen, vreten, zo hoort een vakantie te zijn.
Veel plezier nog!

Terug
Naar boven