- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
jaja mensen...ook ik ga net als velen met vakantie naar Lloret de Mar...morgennacht vliegt mijn vliegtuig om 5:25...dus ik ben 11 dage niet op DBB
me hertje Claudia zie ik ook 11 dagen niet
maargoed...
Ik heb geen behoefte om te gaan vozen met een ander ofzo...wel lekker feessie bouwen en tot rust komen.
Er wordt ook getraind by the way (daar heb ik al voor gezorgd) en de shake beker gaat ook mee...whey moet daar wel ergens te krijgen zijn meen ik
VErders goed op eten letten zodat me vet% niet oploopt dus geen frituur, maar rijst, pastas en gevegelte en vis...dan komt alles picobello in orde.
Tot over 11 dagen DBB broeders

me hertje Claudia zie ik ook 11 dagen niet
maargoed...
Ik heb geen behoefte om te gaan vozen met een ander ofzo...wel lekker feessie bouwen en tot rust komen.Er wordt ook getraind by the way (daar heb ik al voor gezorgd) en de shake beker gaat ook mee...whey moet daar wel ergens te krijgen zijn meen ik
VErders goed op eten letten zodat me vet% niet oploopt dus geen frituur, maar rijst, pastas en gevegelte en vis...dan komt alles picobello in orde.Tot over 11 dagen DBB broeders

maar denk nie dattie omlaag is gegaan...kga wel 's ochtends cardioen met een wheyshake 8er me kiezen...dan goed ontbijt ...en dan flink bikkelen in de gym..sja...meer kan ik ook niet doen
frans spreken ze daar ook wel een beetje..dus dat komt wel goed
in het hotel verkopen ze het ook..maar dan voor 44,77 per kilo!!!