MuscleMeat

Oktober-kuur

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
2
eind oktober wil ik starten met een stack kuur sustanon-boldenon.
Als anti-e wil ik femara gaan proberen.
zo gaat het er uitzien:
wk 1-10 sustanon 250 mg 2x/EW
wk 1-10 boldenon 500 mg EW
wk 1-10 femara o,5 mg EOD

Indien nodig HCG voor sneller herstel
wk 9-11 HCG 500 IU 2x/EW

nakuur
wk 13-14 40mg nolva ED
wk 14-15 30 mg nolva ED

Is dit kuurtje te doen voor een tweede kuur?

mijn doel is om minimaal 5% in vetpercentage omlaag te gaan en het liefst op gewicht te blijven.

Ik heb onlangs een kuurtje sustanon only 500 mg pw achter de rug.
Helaas bleek de nile-sust fake te zijn en ben ik halverwege de kuur geswitched naar karachi. Hierdoor is de kuur niet helemaal naar wens verlopen.

I

Vrij standaard kuur en lijkt me niks mis mee. Ik geef zelf alleen de voorkeur aan deca boven boldenone.

Alleen om tijdens zo'n kuur in vetpercentage te zakken en tegelijkertijd spiermassa winnen vind ik niks. Liever eerst knallen met je kuur en pas later droger worden.
Tijdens je kuur mag je niks tekort komen aan voedingstoffen dus moet je gewoon goed eten, dan is het lastig om vet kwijt te raken.

Succes ermee.

Een kuur met Sust. om flink te zakken in je bf?

MrJ zei:
Een kuur met Sust. om flink te zakken in je bf?

dat maakt op zich toch niet uit? je kan ook prima droger worden met test prop, alleen de ester is anders dus zou het toch gewoon moeten kunnen?

ik denk alleen dat de bold niet zo veel gaat toevoegen aangezien je hongergevoel er nogal van toe gaat nemen. liever tren dan....

Ik vind Sust. meer geschikt voor bulken dan voor cutten.

Zeker niet met zoals eerder genoemd Bold., vanwege het verhoofde hongergevoel.

Kijk dan richting Test. Prop./Tren/Winny ofzo. :)

Alles staat of valt met dieet en cardio en ik heb prima gecut op sus dus moet geen probleem zijn...

Alleen lijkt die boldenone voor je eetlust me geen goede optie omdat zoals eerder al vermeld je er meer honger van gaat krijgen en dat lijkt me in een cutkuur niet echt makkelijk.

Zou dan voor iets als primo of winnie gaan oid.

2hard2die zei:
mijn doel is om minimaal 5% in vetpercentage omlaag te gaan en het liefst op gewicht te blijven.

dan heb je de verkeerde middelen als je het mij vraagt....
ik vind sus en eq niet de meest ideale middelen voor jou doel, zat zelf ook eerder aan primo/winny/tren te denken

Als ie er maar wel test bij zet is het mij best. ;)

Dat honger gevoel van die bold vind ik zelf wel meevallen. Die HCG zou ik zeker nemen.

Kuur ziet er goed uit kerel.

Misschien enigszins offtopic maar het onderwerp is al aangesneden.
Kan iemand me uitleggen waarom test.prop. beter geschikt is om te cutten dan test.enant. of sustanon?

Big'r zei:
Kuur ziet er goed uit kerel.

Misschien enigszins offtopic maar het onderwerp is al aangesneden.
Kan iemand me uitleggen waarom test.prop. beter geschikt is om te cutten dan test.enant. of sustanon?

Deze zou minder aromtiseren.

• Topic Starter Topic Starter
hee jongens, bedankt voor de vele reacties alvast!

In allereerste instantie was het ook de bedoeling om met deze kuur wat schone massa aan te zetten, maar aangezien ik mede door mijn bulkperiode ietwat hoog in mijn vetpercentage zit, wilde ik kijken ofdat het mogelijk is toch eerst wat te dalen in vet.

Mischien toch maar eerst licht doorbulken, niet teveel boven onderhoud eten en dan in februari pas echt gaan cutten....

Maar niemand die dit kuurtje teveel van het goed vind voor een tweede kuur?
(eigenlijk een derde maar die eerste is ruim 10 jr geleden, dus reken ik maar niet mee)

Voor de echte cut-kuur in febr/mrt zit ik te denken aan tren/winstrol/testprop maar dat is dan weer van latere zorg , dus daar val ik jullie ter zijne tijd wel weer mee lastig!
:)

Je doet het goed of je doet het niet,bro... ;)

Geen frontload of kickstart? Wel aan te raden vind ik bij boldenone...

muscleboy zei:
Geen frontload of kickstart? Wel aan te raden vind ik bij boldenone...

nee, dit wilde ik eigenlijk nog niet gaan doen gezien het feit dat dit pas mijn tweede serieuze kuur is. en ik dit soort trukendozen later wil gebruiken om zolang mogelijk met zo min mogelijk middelen te kunnen blijven kuren.

Terug
Naar boven