MuscleMeat

Old school lanparty

Doom 3, crysis 2, en nog meer van die high graphics games.

Ik hou het zelf bij counter strike, soldier of fortune 2, en qua single player vind ik hunt simolator, james bond nightfire, mario, kingpin, postal, redneck rampage,...wel lachuh

Gast, meen je dat? lannen met dit weer ..
wij doen het ook wel eens maar alleen wanneer het k*t weer is.
verder staat het internet vol cheats .. ;)

1 + 1 = 00010 (binair)

yey

ik zeg toch binair. zo werkt da

nee. je moet de plaatsen vullen. anders kan een pc het niet lezen. als jouw telefoonnummer 000-000 000 1 is, kan je toch ook niet alle nullen weglaten. ;)

nee. je moet de plaatsen vullen. anders kan een pc het niet lezen. als jouw telefoonnummer 000-000 000 1 is, kan je toch ook niet alle nullen weglaten. ;)

Nee slaat echt helemaal nergens op. Als iets voorheen een lengte heeft van 1 bit, en je het vervolgens bijelkaar optelt hoef je er niet zomaar een 5 bit string van te maken. Sowieso wordt het dan weer 0 omdat ie overflowed. Als je een bit string definieert in een (relatief) low-level taal zoals vhdl mag je hem later echt niet meer veranderen en dat gaat ie al helemaal niet meer uit zichzelf doen.

Negatieve karma voor jou ;) . Ale het spel der spellen heeft niemand het dan ooit gespeeld?

uiteraard! aoe en cs1.6 = de spellen der spellen om met maten te spelen!
Alleen was ik niet zo goed in AOE dus kan je niet helpen. Ik verloor meestal omdat ik te laat mijn leger begon te bouwen dus begin er op tijd mee en stuur die langs om je vijanden bang te maken, en steel ook zijn schapen in het begin van het spel natuurlijk.

oh, dat is wat je bedoelt. dat het dit moet zijn:

00001 + 00001 = 00010

oftewel de formule in zijn geheel binair? het je in principe gelijk in, maar de vorige formules ging het er om dat 1 + 1 steeds een andere uitkomst kreeg, terwijl de 1 + 1 wel intact bleef.

oh, dat is wat je bedoelt. dat het dit moet zijn:

00001 + 00001 = 00010

oftewel de formule in zijn geheel binair? het je in principe gelijk in, maar de vorige formules ging het er om dat 1 + 1 steeds een andere uitkomst kreeg, terwijl de 1 + 1 wel intact bleef.

Ja dat bedoel ik, je mag namelijk niet de lengte van de bit string veranderen. :)

gewoon soundhack voor cs gebruiken ;)
Je moet wel iets kunnen knallen ofcourse:D

AoE2, enige RTS waar ik mn broertje op beatte :P. Ik bouwde eerst altijd dik kamp, muren en verdediging. Om vervolgens een gigantisch leger te bouwen om de tegenstander te mollen. Meer weet ik er niet meer van ;p.

Defensief spelen en met iedereen deals maken om ze te vriend te houden en dan backstabben als de mother****ers.

Terug
Naar boven