- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nee. je moet de plaatsen vullen. anders kan een pc het niet lezen. als jouw telefoonnummer 000-000 000 1 is, kan je toch ook niet alle nullen weglaten.![]()
Negatieve karma voor jou. Ale het spel der spellen heeft niemand het dan ooit gespeeld?
oh, dat is wat je bedoelt. dat het dit moet zijn:
00001 + 00001 = 00010
oftewel de formule in zijn geheel binair? het je in principe gelijk in, maar de vorige formules ging het er om dat 1 + 1 steeds een andere uitkomst kreeg, terwijl de 1 + 1 wel intact bleef.

Doom 3, crysis 2, en nog meer van die high graphics games.
Ik hou het zelf bij counter strike, soldier of fortune 2, en qua single player vind ik hunt simolator, james bond nightfire, mario, kingpin, postal, redneck rampage,...wel lachuh
, wat is je naam?1)uiteraard! aoe en cs1.6 = de spellen der spellen om met maten te spelen!
2)en steel ook zijn schapen in het begin van het spel natuurlijk.

Mmm, moet eerlijk bekennen dat ik hem al een poosje niet meer op de computer heb staan. Speel laatste tijd vaak kingpin, counterstrike 1.6, en hunter unlimited 2010..Maar we kunnen weleens spelen