AndroidHealthClinic

Olympic of Jordansports bereikbaarheid

ladiesman217

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Hey DBB forum,

Een kort vraagje, ik heb altijd getraind bij Sportcity Haarlem maar ben het daar nu spuugzat en ben de dumbbells ontgroeid. Zoek dus een nieuwe gym.:(

Ik woon net buiten haarlem en zo wel Jordansports als Olympic zijn goed te bereiken voor mij met de auto.
Nou was mijn vraag, is er een mogelijkheid tot parkeren bij Olympic? Het is namelijk maar 15 minuten met de auto maar 45min met OV... Heb geen zin om elke keer anderhalfuur te reizen als ik wil sporten.

Verder heeft er iemand nog een tip over welke sportschool: Jordansports of Olympic?
Bij jordan gaan de db's tot 40 en per stappen van 2.5kg ipv 2, voor nu nog net genoeg maar ik ben bang dat ik daar over een half jaar weer aan het maxen ben. Ook heeft jordan geen plateloaded apparatuur (zeker jammer bij legpress, krijg alleen goede aanspreking bij 45 graden legpress)

Ik geloof dat olympic alles heeft, maar daar weet ik dus niet de bereikbaarheid van.

Hopelijk kunnen jullie helpen!
Greets:thumbup:

Laatst bewerkt:
Maar wel op je andere vragen..
En, google maps al geprobeerd? of er even een keertje langs rijden als het maar 15 minuten van je vandaan is?

laks hoor

• Topic Starter Topic Starter
Maar wel op je andere vragen..
En, google maps al geprobeerd? of er even een keertje langs rijden als het maar 15 minuten van je vandaan is?

laks hoor

Bro do you even read? Heel die topic gaat over probody, bodyworks en olympic.
Ik heb een vraag over parkeren bij olympic en over jordansports.

Dus of je geeft antwoord op de vraag or gtfo.

Laatst bewerkt:
je zou kunnen overwegen om achter je pc vandaan te gaan, de buitendeur open te doen, daadwerkelijk naar buiten te gaan en een kijkje nemen bij de sportschool.

dit komt misschien een beetje eng over, maar hoe vaker je dit soort dingen onderneemt hoe gemakkelijker het zal gaan.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
je zou kunnen overwegen om achter je pc vandaan te gaan, de buitendeur open te doen, daadwerkelijk naar buiten te gaan en een kijkje nemen bij de sportschool.

dit komt misschien een beetje eng over, maar hoe vaker je dit soort dingen onderneemt hoe gemakkelijker het zal gaan.

Succes!

Of je leert antwoorden op een topic als je iets kan bijdragen en anders gewoon je kop dicht te houden.

Of je leert antwoorden op een topic als je iets kan bijdragen en anders gewoon je kop dicht te houden.

als we zo gaan beginnen dan kan ik net zo goed meteen uitloggen en nooit meer terug komen.....

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 17:53 ----------

ouwe ladiesman :roflol:

matig parkeren bij Olympic( overdag wel te doen maar savonds is het kwestie van geluk hebben of stukkie lopen) zit nl bij een woonwijk maar wel een fijne gym, jordansports groot parkeerterrein en altijd plek. Om de hoek zelfs gratis parkeren.
Miss als je de oefeningen correct uitvoert heb je aan de 40kg db's ook genoeg;) Just kiddin :P

Naar olympic gaan. Qua trainen alle faciliteiten die je nodig hebt en daarbij ook nog een uitstekende sfeer. Bereikbaarheid is prima, zat parkeermogelijkheden in de buurt.

Naar olympic gaan. Qua trainen alle faciliteiten die je nodig hebt en daarbij ook nog een uitstekende sfeer. Bereikbaarheid is prima, zat parkeermogelijkheden in de buurt.

Sfeer, faciliteiten zonder meer erg prettig. Parkeren ligt echt aan het tijdstip;)
Ga bij allebei eens een gratis proefles doen, dan weet je het snel genoeg:D

Terug
Naar boven