Fitness Seller

Verkocht olympische schijven te koop: 2 x 20 (gietijzer met stootrand en 4 x 15 (m&f rubbercoated)

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
hallo iedereen,

aangezien ik van plan ben bumpers te kopen, wil ik een aantal van mijn schijven verkopen.

Ik heb 2 x 20 gietijzeren schijven die een rubberen stootrand hebben (merk moet ik nog eens checken)

Ook heb ik 4 dunne schijven, rubber coated, van M&f in zeer goede staat. van 15 kilo (zwart). diameter 45 cm net als de gietijzeren (al lijkt de gietijzeren schijf net ietsje groter.

Ik zal morgen foto's posten.

De gevraagde prijs:
het gaat om 100 kilo.
voor de gietijzeren met de rubberen stootrand, 40 kilo in totaal, vraag ik 60 euro.
Voor de (zeer gewilde) dunne rubbercoated, m&f schijven wil ik voor de 4 (dus 60 kilo in totaal) 100 euro.

Ik kan ze eventueel leveren, zonder meerprijs, zolang het realistisch blijft.
(afhalen is te Buggenhout)

groeten

Christian

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

foto's:
2wq4jgh.jpg

1zbz6du.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
What the f**k, niemand die op zoek is naar olympische schijven?

Laagste prijs M&F schijven?

What the f**k, niemand die op zoek is naar olympische schijven?
een beetje geduld Christian,je kunt toch niet verwachten dat het na 1 dag al verkocht is.:p Mensen moeten nog werken ook,je zult na het weekend wel veel reacties krijgen Mooie schijven overigens !:D
merk is overigens cold cup(maar dat maakt verder niets uit natuurlijk)

een beetje geduld Christian,je kunt toch niet verwachten dat het na 1 dag al verkocht is.:p Mensen moeten nog werken ook,je zult na het weekend wel veel reacties krijgen Mooie schijven overigens !:D
merk is overigens cold cup(maar dat maakt verder niets uit natuurlijk)

Ja het zijn echt super schijven; Heel content van geweest maar er is hier een winkel in de buurt die goede bumpers verkoopt voor 2 euro per kilo.

Ja het zijn echt super schijven; Heel content van geweest maar er is hier een winkel in de buurt die goede bumpers verkoopt voor 2 euro per kilo.
2€/kg? wtf dat is geen geld,wij hebben hier enkel supra bazar en decathlon :rolleyes:
welke winkel is dat?mss ga ik ook wel eens gaan neuzen.

Ze hebben er nog maar 8 dus ik zal die info pas delen zodra ik de mijne heb :-) :-) :-)

2€/kg? wtf dat is geen geld,wij hebben hier enkel supra bazar en decathlon :rolleyes:
welke winkel is dat?mss ga ik ook wel eens gaan neuzen.

Het zijn jammer genoeg geen bumper plates. Wat een incompetente idioten daar.
daar: VPS te Merchtem/

Het zijn rubbercoated gietijzeren schijven; Ze zijn wel dubbel een kleine 4 cm dik, hebben perfect dezelfde diameter als de M&F schijven, maar het lijken me toch geen bumpers; Heb ze van heuphoogte laten stuiteren en dan klonk niet als een bumper; Maar voor rubbercoated gietijzeren schijven stuiteren ze wel heel goed; Dus ik heb de indruk dat het misschien schijven zijn waarvan het gietijzeren gedeelde bijv slecht 30 cm diameter heeft en de rest rubber is. Maar ik denk niet dat het bumpers zijn.

Voor mijn doel, deadliften en het lawaai en de "val" naar beneden wat te breken, zijn ze goed genoeg. Ik zou ze niet laten vallen van schouderhoogte denk ik.

Dus toch?
zou me al verwonderd hebben voor 2€/kg
echte bumpers zou van schouder hoogte toch wel een 30-40cm moeten stuiteren denk ik.
dat verschil van dikte scheelt van merk tot merk,mss zit er gewoon wat minder ijzer en meer rubber in dan in m&f plates.
maar voor rubbercoated stuiteren ze idd redelijk goed.(filmpje)
mn bumpers zijn autowielen/banden met schijfjes ingelast,goedkoop

Het zijn jammer genoeg geen bumper plates. Wat een incompetente idioten daar.
daar: VPS te Merchtem/

Het zijn rubbercoated gietijzeren schijven; Ze zijn wel dubbel een kleine 4 cm dik, hebben perfect dezelfde diameter als de M&F schijven, maar het lijken me toch geen bumpers; Heb ze van heuphoogte laten stuiteren en dan klonk niet als een bumper; Maar voor rubbercoated gietijzeren schijven stuiteren ze wel heel goed; Dus ik heb de indruk dat het misschien schijven zijn waarvan het gietijzeren gedeelde bijv slecht 30 cm diameter heeft en de rest rubber is. Maar ik denk niet dat het bumpers zijn.

Voor mijn doel, deadliften en het lawaai en de "val" naar beneden wat te breken, zijn ze goed genoeg. Ik zou ze niet laten vallen van schouderhoogte denk ik.

Vergelijkbaar met de powermark bumpers van helisport?

Vergelijkbaar met de powermark bumpers van helisport?

Neen, die zijn harder. Ik heb die in mijn handen gehad een week geleden en die zijn van een ander soort rubber.
Het soort rubber van de apollo schijf voelt als die van de gym aan, dus zoals echte bumpers, maar hoe kunnen ze dan maar 4 cm dik zijn? Dan moeten ze zo'n metalen kern hebben maar die zie ik niet. Heel vreemde schijf.
Ik zou eigenlijk eens een bumper van 15 kilo uit de gym op dezelfde wijze moeten laten bouncen.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Heb ze al eens laten bouncen en heb het geflmd/ Maar dat maakte zo'n kabaal dat ik niet echt van heel hoog durfde.
Leek me ook niet echt meer te bouncen.
Filmpje volgt.

Die schijven van gold cup heb ik ook. Super schijven.
Old skool shit.
Wel grotere diameter he?
Jammer dat je zo ver weg woont. Had ze meteen genomen (en misbruikt)

Die schijven van gold cup heb ik ook. Super schijven.
Old skool shit.
Wel grotere diameter he?
Jammer dat je zo ver weg woont. Had ze meteen genomen (en misbruikt)
Hoe ver woon je van Buggenhout?

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Ik lees via Google map 1 uur rijden. En als we elkaar nu eens ergens in het midden ontmoeten, dan is het maar half zo ver.

100€ voor 2 goldcup schijven,niet slecht!wat denk je zelf Yasmine?
(je mag zelf kiezen wat je meegeeft voor 100€,doen! :p )

100 euro? Voor welke schijven?

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

100€ voor 2 goldcup schijven,niet slecht!wat denk je zelf Yasmine?
(je mag zelf kiezen wat je meegeeft voor 100€,doen! :p )

Hahahh, ja zijn bod was niet echt duidelijk he;
100 euro voor alles, de 4 M&F en de 2 gold cup schijven, dat kan niet he, want dat zou bijna een belediging zijn. :)

Zijn ook een beetje geroest aan de ring.
Oude schijven is een € de kg toch netjes?

Zijn ook een beetje geroest aan de ring.
Oude schijven is een € de kg toch netjes?

4 x 15 kilo rubbercoated M&F schijven, aan 1 euro per kilo?? In welk universum?

Gold Cup gietijzeren schijven, met rubberen stootrand 1 euro per kilo. Met heel veel goeie wil, eventueel.
Maar roest aan de ring? Dude, het zijn gietijzeren schijven met een metalen ring in het midden. Dat roest, dat haal je er met een natte vod af.

voor alles ga ik niet lager dan 150 euro.

100 voor de M&F schijven,
50 voor de Gold Cup schijven.
It's your call dude;

Dringend moeten ze echt niet weg. Ik heb nog confituur in de koelkast staan.

Terug
Naar boven