Fitness Seller

Verkocht olympische schijven te koop: 2 x 20 (gietijzer met stootrand en 4 x 15 (m&f rubbercoated)

Zijn ook een beetje geroest aan de ring. Oude schijven is een € de kg toch netjes?
dit is ongeveer de vkp van schijven.
-30mm 1€/kg
-50mm 1-1,5€/kg
-50mm rubber 1,5-2€/kg
Voor 150€ zou ik niet twijfelen,als je bang bent van wat roest kun je nog nieuwe kopen aan 3€/kg ;)

• Topic Starter Topic Starter
dit is ongeveer de vkp van schijven.
-30mm 1€/kg
-50mm 1-1,5€/kg
-50mm rubber 1,5-2€/kg
Voor 150€ zou ik niet twijfelen,als je bang bent van wat roest kun je nog nieuwe kopen aan 3€/kg ;)

Inderdaad strongman. Dit is zowat de standaard, aanvaarde prijs.
150 voor mijn schijven is echt en eerlijke prijs. Oneerlijke prijzen, daar ben ik te integer voor, al klinkt dat serieus pretentieus.
lager is mezelf als een eikel beschouwen, en daar heb ik net iets teveel zelfrespect voor;
Ik geef ze dan nog liever gratis weg aan een gemotiveerd iemand die geen geld heeft.

ben al voorzien maar zal hem doorzetten !

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

al voorzien

Zijn ze nog niet weg Yasmine

Zijn ze nog niet weg Yasmine

Er zijn mensen geinteresseerd maar ik twijfel soms nog om ze te verkopen.
Ik denk er aan enkel de gold cups te verkopen en ze te vervangen door 2 bumpers.

Maar aangezien ik sindskort zonder job zit, moet ik eerst andere zaken regelen alvorens mijn gym verder uit te breiden.

WAt ik nog zou willen:

power sled;
chains
farmer walks
atlas stone
lat pull down
dip handles
-------------
= ongeveer 700 euro

Maar aangezien het toch nog de bedoeling is te verhuizen en ik niet weet of ik daar de ruimte zal hebben, twijfel ik.

Er zijn mensen geinteresseerd maar ik twijfel soms nog om ze te verkopen. Ik denk er aan enkel de gold cups te verkopen en ze te vervangen door 2 bumpers. Maar aangezien ik sindskort zonder job zit, moet ik eerst andere zaken regelen alvorens mijn gym verder uit te breiden. WAt ik nog zou willen: power sled; chains farmer walks atlas stone lat pull down dip handles ------------- = ongeveer 700 euro Maar aangezien het toch nog de bedoeling is te verhuizen en ik niet weet of ik daar de ruimte zal hebben, twijfel ik.

Je ging toch die bumpers van vps kopen?
Je bent blijkbaar strongman van plan?

Je ging toch die bumpers van vps kopen?
Je bent blijkbaar strongman van plan?

Ik ben nog niet gezond genoeg voor strongman. Ik moet eerst de 25 jaar lange verwaarlozing van de rug, kont en beenspieren verhelpen.
De bumpers van vps zijn geen echte bumpers, ik heb er dus maar 2 gekocht; HEt is een soort tussensoort: geen bumpers maar wel meer rubber dan de meeste rubbercoated schijven.

Ik ben nog niet gezond genoeg voor strongman. Ik moet eerst de 25 jaar lange verwaarlozing van de rug, kont en beenspieren verhelpen. De bumpers van vps zijn geen echte bumpers, ik heb er dus maar 2 gekocht; HEt is een soort tussensoort: geen bumpers maar wel meer rubber dan de meeste rubbercoated schijven.

weet het,heb ook zo een setje gekost(kon het niet laten :p)
strongman,leuk om te doen,maar heeft allezins mijn lichaam geen deugd gedaan.

Dinsdag komt er iemand alle schijven kopen: de 2 gold cups van 20 kilo en de 4 x 15 m&f schijven.
Dan heb ik dus 100 kilo minder aan schijven.
Dan koop ik ofwel 2 x 25, 2 x 20 bumpers en 2 x 15 apoloschijven waarvan ik er reeds 2 heb ( totaalprijs: 285 euro)
of
8 x 15 apoloschijven : 240 euro.

Ik laat mijn gewichten nooit van zeer hoog vallen en het is meer om wat minder lawaai te maken dat ik geen gietijzeren neem.
Iemand advies?

Verkocht!
(was dit vergeten vermelden)

Dinsdag komt er iemand alle schijven kopen: de 2 gold cups van 20 kilo en de 4 x 15 m&f schijven.
Dan heb ik dus 100 kilo minder aan schijven.
Dan koop ik ofwel 2 x 25, 2 x 20 bumpers en 2 x 15 apoloschijven waarvan ik er reeds 2 heb ( totaalprijs: 285 euro)
of
8 x 15 apoloschijven : 240 euro.

Ik laat mijn gewichten nooit van zeer hoog vallen en het is meer om wat minder lawaai te maken dat ik geen gietijzeren neem.
Iemand advies?

Waarom koop je niet gewoon rubberen matten? Maak zelf een platform

hey wat grappig, yasmine ik ben dus de koper van jouw schijven.ik kende je forumnaam wel maar wist toen ik bij jou aan de deur was niet dat jij yasmine was hahaha.

nog geen andere schijven?zorg dat je niet achteruit gaat he

hey wat grappig, yasmine ik ben dus de koper van jouw schijven.ik kende je forumnaam wel maar wist toen ik bij jou aan de deur was niet dat jij yasmine was hahaha.

nog geen andere schijven?zorg dat je niet achteruit gaat he

Grappig.
EN ja, ik heb reeds de andere schijven gekocht, en je tips werpen reeds hun vruchten af.

Thanks!!!

Grappig. EN ja, ik heb reeds de andere schijven gekocht, en je tips werpen reeds hun vruchten af. Thanks!!!
mooi.ik hoop dat je je doelen haalt! kheb zelf n PR gezet op deadlift met volume.dus net als jij bewijst dit dat deadlift mits juist uitgevoerd zeker je rug kan versterken. ik trok 10 x 160 kg met prima vorm.daar haal je weer n berg positieve energie uit. wil je nog n meet gaan doen hier of daar?als t in de buurt is wil ik wellicht eens komen zien. nogmaals suc6 kerel! :)

mooi.ik hoop dat je je doelen haalt! kheb zelf n PR gezet op deadlift met volume.dus net als jij bewijst dit dat deadlift mits juist uitgevoerd zeker je rug kan versterken. ik trok 10 x 160 kg met prima vorm.daar haal je weer n berg positieve energie uit. wil je nog n meet gaan doen hier of daar?als t in de buurt is wil ik wellicht eens komen zien. nogmaals suc6 kerel! :)

Bedankt. Voor een meet zal ik wel nog minstens een jaar blessurevrij moeten trainen.
want met mijn huidige stats zal ik daar weining bereiken.
Als ik net geen 90 weeg, en 150 kilo bench, 160 kilo squat en 200 kilo deadlift, dan heb ik geen idee wat ik daar mee kan bereiken. Volgens mij is dat dan nog steeds te zwak om van enige betekenis te zijn op zo'n meet.

Er zijn mensen geinteresseerd maar ik twijfel soms nog om ze te verkopen. Ik denk er aan enkel de gold cups te verkopen en ze te vervangen door 2 bumpers. Maar aangezien ik sindskort zonder job zit, moet ik eerst andere zaken regelen alvorens mijn gym verder uit te breiden. WAt ik nog zou willen: power sled; chains farmer walks atlas stone lat pull down dip handles ------------- = ongeveer 700 euro Maar aangezien het toch nog de bedoeling is te verhuizen en ik niet weet of ik daar de ruimte zal hebben, twijfel ik.

Komen bands niet goedkoper uit dan chains? Of heb je hiertoe geen optie op je rack?

Komen bands niet goedkoper uit dan chains? Of heb je hiertoe geen optie op je rack?

Ah, die optie kan ik zelf wel maken he. Een paar gaten boren, naar de doe het zelf zaak achter een paar pinnen met schroefdraad;/// ik ga daar echt geen 50 euro voor uitgeven.

Heb je deze nog ??

Terug
Naar boven