XXL Nutrition

om de dag fietsen

nick bull

Cool Novice
Waardering
0
hallo :)
ben al een tijdje bezig met fitness nu maar doe dat maar 1 keer per week in de gym. ik heb aleen nu 2 dumbbells thuis waar ik nu ook mee oefen
maar ik wil dan die ene dag in de gym (wil als m'n half jaar abbo verlopen is 4 keer gaan) maar ik zat nu te denken om om de dag te gaan fietsen
dat doe ik dan samen met een vriend hij skeelert ik fiets.
we doen dan een stuk van zo'n 30 km in ongv 1 uur en een kwartiertje
zou het dan goed zijn om dan bijv dag 1 fietsen dag 2 krachttrainen dag 3 fietsen enz enz
greetz :D

Ja hoor.. kan geen kwaad

Je kunt ook Krachttraining doen en dan erna gaan fietsen.(Direct na KT kun je ff gaan fietsen.)

• Topic Starter Topic Starter
oké :) gister een aardig groot rondje gefietst ik woon in zoetermeer, en we zijn vlakbij het ado stadium geweest toen naar voorburg en via voorburg naar ikea delft om een siroopje te drinken (en die vriend van mij hij is echt dun had in voorburg 1 domino pizza gehaald en bij de ikea een bord pasta) maar ik zal ff kijken en proberen hier bij te houden wat ik nu allemaal fiets dat rondje was zo'n 60 km :) greetz :D

ach dat valt wel mee toch Zoetermeer ----> addo st.
:D

ja aleen dat wel maar derest was wel ff lkkr stukkie :) maar is mooi weer en een beetje ouwehoeren met die vriend en je bent er zo

gister getrained en na het eten rondje gelderswoude dorp met wel 10 huizen ofzo :) maar wel leuk dwars door de aardappel velden en we hebben nog een pony staan voeren was wel lkr rondje zon 25 km

gister naar rijswijk gefietst was wel mooi rondje aardige spierpijn in m'n benen toen ik thuis kwam

Terug
Naar boven