AndroidHealthClinic

Om gek van te worden

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Zoveel kuurtjes dat je door de bomen het bos niet meer ziet.Wat is goed en wat is slecht,de meningen zijn erg verdeeld.
Het beste er natuurlijk helemaal niet aan beginnen,maar ja je weet hoe dat gaat.
Ik moest er ook nooit aan denken maar ben nu op het punt ook een kuurtje te gaan nemen.
Week 1/10 500mg test enanthaat
week 6/12 40 mg winstroll
week 12/15 30 mg nolva

Toch niks mis mee dacht ik zelf

Meningen zijn idd verdeeld. Ik vind een testonly niet de beste keuze die je kunt maken.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan:

wk 1-10 250mg test e
wk 1-10 200mg deca
wk 1- 6 30mg dbol

Dat is in mijn opzicht de beste massakuur die ik kan bedenken (voor een beginner).

• Topic Starter Topic Starter
Dat bedoel ik nou Suat,dat als iemand een kuurtje plaatst het altijd kommentaar oplevert en dan gaan ze twijfelen of ze wel de goede keuze hebben gemaakt.Op zon manier kom je er bijna niet meer uit.Met alle respect hoor Suat,dat kuurtje wat jij aanraad is ook zeker niet verkeerd.En wie op dit forum wat zet,ja die kan commentaar verwachten.

Op zich is er niks verkeerds aan. alleen zoals je zelf aangeeft er is niet een kuur de beste. Iedereen heeft ervaring met verschillende middelen en reageerd er anders op. Succes

Hij typte ook:

Suat zei:
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan:
Dus meningen verschillen

Het lijkt heel moeilijk maar voor beginner kuurtjes komen er maar 2 kuren steeds terug en dat zijn de 2 hierboven.(buiten winstrol toevoeging, kickstart om)

dijco zei:
Dat bedoel ik nou Suat,dat als iemand een kuurtje plaatst het altijd kommentaar oplevert en dan gaan ze twijfelen of ze wel de goede keuze hebben gemaakt.Op zon manier kom je er bijna niet meer uit.Met alle respect hoor Suat,dat kuurtje wat jij aanraad is ook zeker niet verkeerd.En wie op dit forum wat zet,ja die kan commentaar verwachten.

Ieder z'n mening.

Als je je daar niet in kan vinden en steeds gaat twijfelen is het maybe handig niet meer een vb. cycle neer te zetten en gewoon doen wat je zelf denkt wat ok is?

IKKE zei:
Hij typte ook:

Dus meningen verschillen

Het lijkt heel moeilijk maar voor beginner kuurtjes komen er maar 2 kuren steeds terug en dat zijn de 2 hierboven.(buiten winstrol toevoeging, kickstart om)

meestal is dat test + deca of test + eq of een oral only

Leuk kuurtje ik ben ook met zoiets bezig atm maar ik zou de winstrol op 7 - 12 houden dan heb je 6 weken :) , Gl

Ik hou mn kuurtje zo als ik het hierboven vermeld heb.Ben er al zolang mee bezig iets gepast te vinden.Nu ben ik er eindelijk uit en weet zeker dat deze kuur me wel wat oplevert.

1.85/92 kilo/17%

Begin over een week of 2 op weg naar de 100 kilo

dijco zei:
Ik hou mn kuurtje zo als ik het hierboven vermeld heb.Ben er al zolang mee bezig iets gepast te vinden.Nu ben ik er eindelijk uit en weet zeker dat deze kuur me wel wat oplevert.

1.85/92 kilo/17%

Begin over een week of 2 op weg naar de 100 kilo

Dan wens ik je alle succes! :)

Bedankt kerel,ik hou wel een log bij

Terug
Naar boven