Fitness Seller

Om te KOTSEN om te JANKEN wéér een jongen dood in horeca

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Met Raun Leisink (20 jaar) uit Doetichem kwam het dus niet meer goed. Vandaag overleed Raun aan de gevolgen van een avondje stappen. Hij werd kortgeleden op zijn hoofd geramd op de parkeerplaats van Dancing de Radstake. De dader sloeg een breuk in zijn schedel van voor tot achter.

Een 18-jarige mong**l, Richard Moens genaamd, vond het namelijk wel cool om Raun op een parkeerplaats ongezien neer te meppen.
Dat heeft het slachtoffer vandaag dus met de dood bekocht. Van een vechtpartij was geen sprake.
Wat zijn vrienden ter afsluiting zeggen: "Het laatste wat [Raun] deed toen die auto in stapte was zijn duim opsteken. Zo van jongens, het komt wel goed..." Nou, het kwam dus niet goed. De dader uit Doetichem is aangehouden en wordt morgen voorgeleid.

Lees hier het verslag van zijn vrienden, van de klap via het ziekenhuis tot het overlijden.

Lees hier hoe verontwaardigde, razende bezoekers reageren op de houding van met name de portiers van de dancing.

GeensT.nl

• Topic Starter Topic Starter
Opvallend dat steeds meer jongeren zomaar overlijden door één enkele klap, men weet dus duidelijk niet wat men doet.

Dat is zeker om te kotsen :mad:

Ik kan hier echt boos om worden alleen gebruik ik die agressie liever in de gym om de laatste reps eruit te persen en dat zouden meer mensen moeten doen in plaats van onschuldige mensen dood te slaan :(

Was die gast een mong**l in de zin van een chromosoompje te veel, of gewoon een forse kankereikel?

Iig een flink sTloze actie weer, maar ik denk dat er veel over te zeggen valt verder.

misselijk makend inderdaad.... :sad:

Rasputin zei:
Was die gast een mong**l in de zin van een chromosoompje te veel, of gewoon een forse kankereikel?

Iig een flink sTloze actie weer, maar ik denk dat er veel over te zeggen valt verder.

Dan had er vast wel "geestelijk gehandicapte" gestaan.

in en in triest, moet je tegenwoordig maar met beveiliging de deur uit als je gaat stappen ofzo :mad:

niet normaal :mad:

Ik kwam regelmatig in die tent.
Het publiek is de laatste 4 jaar van gemiddeld 25 naar gemiddeld 18 gegaan. En dat is aan de sfeer te merken. Het BrEeZaH gehalte is dramatisch. :rolleyes:

Hoewel ik de portiers van de Radstake niet altijd even professioneel vind, denk ik niet dat je ze wat kan verwijten. Er was volgens ooggetuigen helemaal geen sprake van een agressieve sfeer, dus dan krijgen uitsmijter geen voortekenen dat het uit de hand gaat lopen.

Klote maatschappij...

• Topic Starter Topic Starter
ALs je dat Radstake forum goed leest Lauw lijkt het erop dat de portiers erbij stonden maar geen actie ondernamen in de zin van zich om een klant bekommeren die ineens als een plumpudding in elkaar zakt. Als er bij mij voor m'n deur zoiets gebeurt, of als ik een jongen zie liggen nadat ik gewaarschuwd ben door iemand die zegt dat er iemand niet goed is geworden, dan ga ik kijken, eerste hulp verlenen en béllen.

Die portiers zijn gewaarschuwd en bleven er bij kijken, hebben ook geen hulpdienst gebeld. Dát maak ik uit op de verhalen die er staan, en als dat waar is is dat zowat mede schuldig zijn, nalaten van hulpverlening, je van je burgerplicht ontdoen en doelloos staan te aapies kijken.

Dan moet je toch echt wel hard slaan om iemand zo toe te takelen?

Of kan het al gebeuren gewoon als je iemand verkeerd raakt.

Er valt alleen niets goed te maken want die gast is dood. Leipe actie weer dit :(

Waarschijnlijk heeft hij hem met z'n pols recht op z'n slaap geraakt, daarbij is hij out gegaan, en is toen keihard met z'n kop tegen de grond geslagen, dus dan kan je aardig wat letsel oplopen.

Maar het is diep triest inderdaad, mensen beseffen volgens mij ook niet hoeveel schade je iemand aan kan doen met een paar klappen of schoppen.

DBC01 zei:
Die portiers zijn gewaarschuwd en bleven er bij kijken, hebben ook geen hulpdienst gebeld. Dát maak ik uit op de verhalen die er staan, en als dat waar is is dat zowat mede schuldig zijn, nalaten van hulpverlening, je van je burgerplicht ontdoen en doelloos staan te aapies kijken.
Mooi, dan zijn ze medeplichtig aan onvrijwillige doodslag en het niet verlenen van hulp voor mensen in nood. Hopelijk draaien ze voor een paar jaartjes de cel in dan...

Je zou verdomme zelf portier worden, al is het maar om zo'n wantoestanden tegen te gaan (ken zo nog wel verhaaltjes hoor, zonder dodelijke afloop maak om)!

@ bur: hij viel ook nog eens hard met zijn hoofd op de grond, dat zal imho de meeste schade hebben veroorzaakt.

@ DBC: misschien ging het allemaal vrij snel, en stond de beste gozer weer met een paar minuten op zijn benen om vervolgens in no-time naar het ziekenhuis te worden gereden.
Maar zoals ik eerder al aangaf vind ik de portiers in de Radstake niet heel erg professioneel. De uitstraling is niet die van een gastheer die als het moet ook flink kan aanpakken. Ze staan vooral heel erg stoer te wezen, en boos kijken kunnen ze ook goed.

Effe een anecdote:
Ik wilde een keer naar binnen met een t-shirt aan waarop een bokser stond afgebeeld. Zegt 1 van die uitsmijters tegen mij: Was dat veur een t-shirt? Aj houwerie krieg dan help ik ow nie (vrij vertaald: als je ruzie krijgt sta je er alleen voor). Waarop ik antwoordde dat ik zijn hulp echt niet nodig heb. Waarop hij zei dat ik niet zo stoer moest doen. Vreemd genoeg mocht ik wel gewoon naar binnen.

Wat wel rete-cool is aan de Radstake is dat er een paardenfokkerij bijzit. En in de weekenden worden die stallen vooral gebruikt door discogangers om eens stevig te gaan liggen nken. De Radstake reserveert altijd 1 of 2 uitsmijters die er voor moeten zorgen dat alleen stelletjes naar de stallen kunnen, en dat galbakken wegblijven. Ik liep daar een keer met mijn meisje (puur om de paarden te bekijken, niks anders), krijg ik van die uitsmijter een dikke vette knipoog, zo van: zet ‘m op gozer, dat was wel lachen. :D

Das 1 van de redenen waarom ik het stappen wel lekker aan me voorbij laat gaan. Geen zin in die agressie. Nu heb ik er zelf weinig last van gehad, maar vroeg of laat kom je wel een randdebiel tegen.

Terug
Naar boven