tommieboy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Das 1 van de redenen waarom ik het stappen wel lekker aan me voorbij laat gaan. Geen zin in die agressie. Nu heb ik er zelf weinig last van gehad, maar vroeg of laat kom je wel een randdebiel tegen.
Lauw zei:Wat wel rete-cool is aan de Radstake is dat er een paardenfokkerij bijzit. En in de weekenden worden die stallen vooral gebruikt door discogangers om eens stevig te gaan liggen nken. De Radstake reserveert altijd 1 of 2 uitsmijters die er voor moeten zorgen dat alleen stelletjes naar de stallen kunnen, en dat galbakken wegblijven. Ik liep daar een keer met mijn meisje (puur om de paarden te bekijken, niks anders), krijg ik van die uitsmijter een dikke vette knipoog, zo van: zet ‘m op gozer, dat was wel lachen.![]()
eq_909 zei:Ja, maar het is eigenlijk toch te triest voor woorden dat wij als normaal uitgaanspubliek thuis moeten blijven voor dit soort achterlijke figuren?
Rasputin zei:Was die gast een mong**l in de zin van een chromosoompje te veel, of gewoon een forse kankereikel?

Apenootje zei:Waarschijnlijk heeft hij hem met z'n pols recht op z'n slaap geraakt, daarbij is hij out gegaan, en is toen keihard met z'n kop tegen de grond geslagen, dus dan kan je aardig wat letsel oplopen.
Maar het is diep triest inderdaad, mensen beseffen volgens mij ook niet hoeveel schade je iemand aan kan doen met een paar klappen of schoppen.
de leeuw zei:Dit soort dingen komen ook niet meer op het nieuws ofzo? .