AndroidHealthClinic

Om te KOTSEN om te JANKEN wéér een jongen dood in horeca

Maarja das toch erg als je voor dat soort mensen niet meer kan gaan buitenkomen :(

Leviathan zei:
Das 1 van de redenen waarom ik het stappen wel lekker aan me voorbij laat gaan. Geen zin in die agressie. Nu heb ik er zelf weinig last van gehad, maar vroeg of laat kom je wel een randdebiel tegen.

Ja, maar het is eigenlijk toch te triest voor woorden dat wij als normaal uitgaanspubliek thuis moeten blijven voor dit soort achterlijke figuren?

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Wat wel rete-cool is aan de Radstake is dat er een paardenfokkerij bijzit. En in de weekenden worden die stallen vooral gebruikt door discogangers om eens stevig te gaan liggen nken. De Radstake reserveert altijd 1 of 2 uitsmijters die er voor moeten zorgen dat alleen stelletjes naar de stallen kunnen, en dat galbakken wegblijven. Ik liep daar een keer met mijn meisje (puur om de paarden te bekijken, niks anders), krijg ik van die uitsmijter een dikke vette knipoog, zo van: zet ‘m op gozer, dat was wel lachen. :D

Off topic: Boeren!

eq_909 zei:
Ja, maar het is eigenlijk toch te triest voor woorden dat wij als normaal uitgaanspubliek thuis moeten blijven voor dit soort achterlijke figuren?

Nu zal de eerste de beste herrieschopper bij mij wel aan het kortste eind trekken. Alleen schijnt het tegenwoordig een trend te zijn om je vriendjes erbij te betrekken wanneer je het niet alleen afkan...if not, een kapot bierglas/mes of whatever.

Nu heeft het ook wel te maken met wat voor soort gelegenheden je opzoekt. Bepaalde cafe's hebben vaak al de reputatie, dat er gespuis komt, en datzelfde geldt voor bepaalde discotheken.

En wanneer ik uitga, mijdt ik 'kindertenten'. 9 van de 10 keren zijn het bezopen k*tpubers die niet tegen drank kunnen en mensen gaan uitdagen.

Wel raar idd: afgelopen weekend was er ook al iemand dood door één klap, met vlakke hand nog wel. Wel veel pech heb je dan, misschien een eier-schedel ofzo? Dat schijnt te bestaan.
Het is natuurlijk een gestoorde actie om iemand zomaar te slaan maar dit verwacht toch niemand?

walgelijk en weerzinwekkend. ik wil echt weten wie die 18 jarige is, pics anything ? Hij moet hier echt keihard voor gestraft worden en niet weer zo'n lauwe k*tstraf - waar we in Nederland zo gewend aan zijn - krijgen

Daarom moet je ook niet naar zo'n boeren disco gaan waar alle randdebielen rondhangen. Ga liever naar een normale club. Je betaald dan mischien wel 3x zoveel, maar je hebt wel fatsoendelijke mensen om je heen.

Apenootje zei:
Waarschijnlijk heeft hij hem met z'n pols recht op z'n slaap geraakt, daarbij is hij out gegaan, en is toen keihard met z'n kop tegen de grond geslagen, dus dan kan je aardig wat letsel oplopen.

Maar het is diep triest inderdaad, mensen beseffen volgens mij ook niet hoeveel schade je iemand aan kan doen met een paar klappen of schoppen.

dit vind ik wel een interesante gedachte, je hebt gelijk!
in films zie je altijd gevechten waarbij iedereen 10tallen klappen/trappen te verduren krijgt, zefls op het hoofd en nog steeds overeind blijft staan.
Dit is natuurlijk erg onrealistisch daar je al na 1 rake klap bewusteloos op de grond ligt......

Dit soort dingen komen ook niet meer op het nieuws ofzo? Viel de vorige keer ook op bij die broodjeszaak en die irish-pub (weet nie meer precies, maar dat was de crimescene) ook niet/vrijwel niet op het nieuws geweest.

de leeuw zei:
Dit soort dingen komen ook niet meer op het nieuws ofzo? .

Jawel...gisteren op Actienieuws SBS6....da's vaak de eerste zender die in een ander zn dood wel n paar kijkcijfers ziet. Daarna hadden ze namelijk een band met nieuwe amateuropnames van de tsunami :cool:

Dat ze met die andere kerel maar hetzelfde doen. Ik ben para geweest en heb verschillende technieken geleerd om mensen te doden maar vechten en zeker vechten met mensen die niet willen vechten vind ik enorm dom en belachelijk en dat zul je mij buiten zelfverdediging ook nooit zien doen. Dat je in een oorlog iemand een kogel door zen kop schiet die met jou dezelfde bedoeling heeft oke, maar dit is schandalig en ik hoop echt dat er ooit een harde wetgeving doorkomt waarin men iemand die zoiets doet (met alle gevolgen vandien) gewoon geëloktrocuteerd word ofzo. Het loopt overal uit de hand omdat alles mag en kan

En het is ook algemeen geweten dat een groot deel portiers beter eens meer met hun daadwerkelijk beroep moet bezig zijn en minder met spieren showen

Bwaaa denk niet dat in dit geval de portiers iets gedaan zouden kunnen hebben.

En zoals sommigen zeggen: niet naar "bepaalde" discotheken gaan zal evenmin helpen. Want dat soort van mensen die graag vechten kom je overal tegen hoor. Dan kan je beter thuis in de zetel gaan zitten. En zelfs dan kan je een vechtpaljas aan je deur krijgen.

Die jongen heeft spijtig genoeg rampzalig veel pech gehad :( :(

Terug
Naar boven