MuscleMeat

omdat we niet altijd met de moslims moeten lachen

waarom staat er een helikopter in de garage ???

Vanaf het moment dat ik Tom Cruise bij Oprah zag ben ik niet meer zeker van zijn geestelijke gezondheid.

Goed dat hij zo aandacht van de media krijgt, nu kunen de aliens hem helemaal niet meer vinden!!

volgens het christendom zijn we 6000 jaar geleden geschapen uit zand door een grote kerel in de lucht, volgens scientology stammen we af van ruimtewezens...

Eigenlijk vind ik het 2de een pak realistischer klinken dan het eerste...

Kerken bouwen om een ubergrote man te pleasen :roflol:

@Calyptus: was het niet zo dat we allemaal aliens zijn? Als ik me niet vergis was er nooit water op aarde en is dat water (met bacteriën) vanuit de ruimte via een meteoriet neergestort op aarde. Pas daarna was er leven op aarde mogelijk.

@Calyptus: was het niet zo dat we allemaal aliens zijn? Als ik me niet vergis was er nooit water op aarde en is dat water (met bacteriën) vanuit de ruimte via een meteoriet neergestort op aarde. Pas daarna was er leven op aarde mogelijk.

dat is de theorie waar ik op doel inderdaad, water dat als ijs "meereist" met een komeet en zo mogelijk leven meedraagt... Of er origineel geen water op aarde was weet ik niet.

Gaat nog wel paar duizend jaar constant onderzoek duren om echt te weten hoe het precies zat denk ik.

Terug
Naar boven