MuscleMeat

Omega 3

FLO1

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Waar bestellen jullie Omega 3 softgels? Bij veel sites (b&f, bulkpowders) zit ook water bij. Daarnaast vind ik ze bij De Tuinen wel heel erg duur zonder aanbieding van 2e gratis. ???

Ik heb ze nu bij Myprotein gekocht. een grote pot van 1000 caps.
Deze zijn qua EPA/DHA e.d. wel lager dan die van bijv. Bulkpowders.

Qua eigen merk van bedrijven vertrouw ik eigenlijk alleen XXL, heb mijn laatste Omega 3 stack dan ook daar groot ingeslagen. Ik was eigenlijk op zoek naar Controlled Labs' OxiMega, maar die is nergens te krijgen helaas. NOW is ook gewoon goed en vertrouw ik blind. Maar verder... er wordt zo belachelijk veel gerotzooid met die visolie, ik zou niet snel bij BP of MP halen. XXL heeft ook behoorlijk wat garanties en certificaten wat betreft hun Omega 3, en ik weet zeker dat Rene de laatste is die zijn eigen ruiten in zou gooien op deze manier.

Kan je die van XXL dus van harte aanraden!

Ik ken Rene niet, dus weet niet of die zijn eigen ruiten in zou gooien. Garanties en certificaten zijn net zo veel waard als degene die ze uitgeeft, dat zegt mij dus ook niet zoveel. Ben tevreden met BP Omega3. Andere producten van BP zijn altijd goed uit onafhankelijke tests gekomen, vind het daarom wel te vertrouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Die van XXL is niet op voorraad. Daarnaast zit er bij die van NOW ook water bij... dat hij duurder is betekent niet dat hij beter is ;)

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Ik heb ze nu bij Myprotein gekocht. een grote pot van 1000 caps.
Deze zijn qua EPA/DHA e.d. wel lager dan die van bijv. Bulkpowders.

Myprotein bevat ook water (zie ingrediënten

kruidvat moet je de zalmolie halen.

Ik zou een versie nemen met Lemon erin, dit voorkomt de Gore visboeren lucht

Marinol omega3! Geen vieze nasmaak of visboeren :thumb:

21,80 (incl verzendkosten) is erg duur. Is er geen degelijke prijs met degelijke kwaliteit?

Als je kwalititatief goede visolie wilt hebben (d.w.z. niet vervuild, zo min mogelijk geoxideerd etc.), dan ben je altijd duur uit. Goede goedkope visolie bestaat niet

XXL heeft sinds vandaag een nieuwe Omega-3,lijkt me wel een goede:
[Link niet meer beschikbaar]

Nee, de visolie van de kruidvat is (hoogstwaarschijnlijk) van dezelfde kwaliteit als alle andere 'goedkopere' 180 / 120 visolie supplementen.
Kruidvat moet er dan echter ook de panden en glazen potten mee bekostigen.

Terug
Naar boven