AndroidHealthClinic

Omeprazol en cutten

ernummer

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Mensen,

Ik slik omeprazol omdat ik niet zonder kan,
dit is een maagzuur stabilisator, maar door die medicijnen verteert mijn voedsel dus minder goed.

Ik heb een vetpercentage van 12 procent, en dat is voornamelijk buikvet (echt totaal geen zwembandjes) dit buikvet is ook voornamelijk naar voren gezeten doordat ik teveel men buikspieren (fout) heb getraind,

wie o wie heeft goede tips om van de buik af te komen.

Mensen,

Ik slik omeprazol omdat ik niet zonder kan,
dit is een maagzuur stabilisator, maar door die medicijnen verteert mijn voedsel dus minder goed.

en wordt dus slechter opgenomen wat in de cut alleen maar een voordeel is.

Ik heb een vetpercentage van 12 procent, en dat is voornamelijk buikvet (echt totaal geen zwembandjes) dit buikvet is ook voornamelijk naar voren gezeten doordat ik teveel men buikspieren (fout) heb getraind,

wie o wie heeft goede tips om van de buik af te komen.

Buikvet maar geen zwembandjes? Bedoel je soms binnenbuiksvet (dus het vet tussen je ingewanden)?

En "naar voren gezeten doordat ik teveel men buikspieren (fout) heb getraind"? Als je de vetlaag op je buikspieren bedoeld, die wordt niet meer door buikspiertraining (ook niet waarvan je denkt dat het fout is).

Als je gewoon een bolle buik bedoeld, dieeten en TVA training doen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik meer bedoel is, dat je 2 blokjes ziet (boven) en daaronder laat maar zeggen alles hangt,

Terug
Naar boven