- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Omerta NL
De timer
De OC-calculator
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Familie lijst
1. SR1985
2. eq_909
3. Kurgan
4. Apenootje
5. Rob G
6. qwert55
7. Jurriaan
8. De Leeuw
9. Zelda
10. AlexvanM
11. Extend
12. BBnoel
13. FreDSKI
14. Absolutely
15. Extend
16. Slabek
Zijn er nog wat gangster shizzles hier op DBB? Check deze online RPG eens, hebben jullie het in je om Don te worden?
Is echt een lachen spel, beetje hetzelfde als de virtuele bodybuilder alleen dan ben je in plaats van bb'er een gangster! Het spel is erg uitgebreid en ik heb het zelf ook nog niet helemaal door. Je moet iig beginnen door wat kleine crimes te doen waarbij je waarschijnlijk de 1e 20 keer opgepakt wordt. Dit betekend 20 seconde de bak in en daarna nog eens proberen. Mijn naam is natuurlijk RobG(angsta)
De timer
De OC-calculator
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Familie lijst
1. SR1985
2. eq_909
3. Kurgan
4. Apenootje
5. Rob G
6. qwert55
7. Jurriaan
8. De Leeuw
9. Zelda
10. AlexvanM
11. Extend
12. BBnoel
13. FreDSKI
14. Absolutely
15. Extend
16. Slabek
Zijn er nog wat gangster shizzles hier op DBB? Check deze online RPG eens, hebben jullie het in je om Don te worden?
Is echt een lachen spel, beetje hetzelfde als de virtuele bodybuilder alleen dan ben je in plaats van bb'er een gangster! Het spel is erg uitgebreid en ik heb het zelf ook nog niet helemaal door. Je moet iig beginnen door wat kleine crimes te doen waarbij je waarschijnlijk de 1e 20 keer opgepakt wordt. Dit betekend 20 seconde de bak in en daarna nog eens proberen. Mijn naam is natuurlijk RobG(angsta)

schiet niet echt op iig nu
ben je de kerstman ofzo, knallen man