AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Omerta NL

De timer

De OC-calculator

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Familie lijst

1. SR1985
2. eq_909
3. Kurgan
4. Apenootje
5. Rob G
6. qwert55
7. Jurriaan
8. De Leeuw
9. Zelda
10. AlexvanM
11. Extend
12. BBnoel
13. FreDSKI
14. Absolutely
15. Extend
16. Slabek

Zijn er nog wat gangster shizzles hier op DBB? Check deze online RPG eens, hebben jullie het in je om Don te worden?

Is echt een lachen spel, beetje hetzelfde als de virtuele bodybuilder alleen dan ben je in plaats van bb'er een gangster! Het spel is erg uitgebreid en ik heb het zelf ook nog niet helemaal door. Je moet iig beginnen door wat kleine crimes te doen waarbij je waarschijnlijk de 1e 20 keer opgepakt wordt. Dit betekend 20 seconde de bak in en daarna nog eens proberen. Mijn naam is natuurlijk RobG(angsta) :D

• Topic Starter Topic Starter
Whehe, volgens mij had ik beter een andere topic titel kunnen nemen want zo leest niemand dit super topic.

Jongens dit gaat over GANGSTER SHIT, MOORDEN, JATTEN, DRANK HANDELEN, LIQUIDEREN. Damnit!!! :D

interessant..

rob ga es werken ipv intersletten jij h**r ! vanavond een 30 kg db in je aars!

Hey jongens beetje relaxed, anders het het dadelijk een clip in ya brains en sleeping met de fishes!!!

ik snap er niet veel van :(

waar kan ik gangsters in elkaar beuken? en verder?

he leuk, ik ben net doodgegaan bij virtual BB,er dus ik kan wel wat nieuws gebruiken!

he robg zie net dat je je eigen familie kan maken, zullen we een DBB familie opzetten?

moet nog wel dadelijk ff kijken hoe alles werkt hoor :)

Laatst bewerkt:
Je moet beginnen met wat kleine crimes. In het menu links onder crimes kun je bijvoorbeeld proberen auto's te jatten, hotdog stands te overvallen, kinderdagverblijven beroven (heb ik zojuist al 2x met suc6 gedaan :)), enz. Daarmee verdien je wat geld wat je dus kan gaan investeren door bijvoorbeeld drank of drugs te kopen en verkopen. Je kan zo langzaam steeds meer geld verdienen en bijvoorbeeld wapens kopen en anders gangsters om gaan leggen of klussen uitvoeren van grote Dons om jezelf zo omhoog te werken in de gangster wereld.

Het gaat in het begin alleen een beetje sloom. Waarschijnlijk word je de 1e 20 keer dat je een crime probeerd opgepakt en dan zit je ff in de bak. Als ik wat meer centen heb dan kan ik ook wat aan je doneren. Maar ik ben het spel nu zelf ook nog wat aan het verkennen.

Ja ik ken dat spel wel, een maat de zwager van een aangetrouwde nicht van me en die zn groenteboer die had de originele versie gemaakt en die heeft ie toen doorverkocht.

Whehehe, wat is de wereld toch klein he MM.

Maaruh, bij de FAQ wordt het spel uitgelegd, hier een stuk:

Welkom bij Omerta,

Voor een beginner is het het beste om deze pagina volledig en grondig door te lezen, het zal je helpen het spel te leren spelen, stap voor stap. Eén van de eerste stappen is geld verdienen, omdat je in je leven niet zonder kan! Hier, in Omerta, kun je van je geld kogels kopen, iemand op de premielijst zetten, illegaal gestookte drank kopen, om het vervolgens naar een ander land te smokkelen en daar met winst te verkopen, en nog véél meer. Als beginner begin je met $500 Omerta dollars, dit is niet erg veel en je kan er niet zo veel mee, dus begin met misdaden te doen. In het begin zal het wel een beetje saai zijn omdat je vaak in de gevangenis zal zitten en niet veel zal verdienen. Maar geloof me, het zal snel beter gaan! Gewoon blijven spelen!

Na een tijdje zul je zien dat je financiële mogelijkheden toenemen, je kan misdaden doen waar je meer geld voor krijgt. En daarnaast kun je beginnen met het stelen van auto's. AutoŽs zijn nodig voor de georganiseerde misdaad of voor autoraces, maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon verkopen.

Als je wat meer geld hebt, wordt het tijd om wat drank te smokkelen, probeer wat goedkope drank te krijgen op straat en reis ermee naar andere steden. Daar kun je het weer verkopen voor hogere prijzen. In het begin kun je alleen per trein reizen omdat je nog geen vliegtuig hebt. Spaar hiervoor, want hoe duurder je vliegtuig is, des te sneller kun je weer reizen! Wees geduldig en snel zul je je eigen vliegtuig hebben. Zoals je kunt zien, zit er tijd (rust) tussen de misdaden, de tijd voor elke misdaad is anders, maar op de status pagina boven aan het menu kan je zien hoelang je nog op een bepaalde misdaad moet wachten.

De volgende stap is een familie. Normaal gesproken geeft je familie bescherming als je problemen met iemand hebt, zij zullen het proberen op te lossen en als je wordt beschoten zullen zij (hopelijk) terugschieten. Maar pas op: sommige families brengen geen vrede en worden in een paar uur uitgemoord, gewoon omdat ze met de verkeerde familie ruzie hebben gemaakt. Je moet je familie wel een bijdrage geven om er bij te horen. Elke keer als je wat geld verdient wordt een deel automatisch naar de familiebank overgemaakt. De familiebank wordt beheerd door de Don van de familie.

Na deze korte inleiding kun je doorgaan en iets uit het overzicht hieronder kiezen om gedetailleerde informatie over een bepaald deel van Omerta te krijgen.
Veel plezier!

ok ik ben m een beetje aan t spelen, alleen wat gebeurt er als je bv neergeknald word? verlies je dan al je geld en zo?

wel veel mogelijkheden trouwens in dit spel!

Jah als je gewacked wordt ben je gewoon af. Maar in het begin wordt je toch niet gewacked omdat je niemand tot last bent.

Je moet in het begin gewoon veel kleine crimes doen. Dus kinderen beroven van hun lunchgeld. Het percentage achter de crime zal elke keer stijgen (de slagingskans). Op een gegeven moment dan lukt die crime (na 20 keer proberen of zo) en dan verdien je 10 dollar of zo. Dan kun je steeds wat andere crimes proberen. Als je een juwelier overvalt krijg je meestal al 1000 dollar of zo.

Op een gegeven moment gaan die crimes dus voor 75% goed en kun je gaan proberen auto's te jatten. Dat gaat ook vaak mis maar wel steeds beter. In het begin krijg je gare auto's die je beter weer kan verkopen. Maar als je fatsoenlijke auto's hebt kun je races doen en meer cash verdienen. Dan kun je booze gaan kopen en verkopen in een andere staat. Maar reizen kost ook geld. En zo wordt je steeds rijker.

Je kun ook kogelvrije vesten enz. kopen dan wordt je minder snel gewacked. Staat allemaaal in de FAQ. Ik begin nu aardig verslaafd te worden. Spel is echt ideaal voor op werk of stage, gewoon elke 5 minuten wat klikken tussendoor :)

ik ben al wat bezig... 10% kans om een kindergarten te overvallen.. :rolleyes: schiet niet echt op iig nu:)

Neej dat is beetje jammer, omdat het in het begin sloom gaat haken veel mensen al af. Maar je moet in het begin gewoon ff door zetten. Als je opgepakt wordt maakt niet uit moet je gewoon ff een halve minuut wachten of zo. Dit zijn mijn stats nu:

Work experience

Bust outs 0
Crime attempts 118
Car nicking attempts 36
Car races won 0
Kills 0
Sent messages 1

Plane None
Bullets 0
Weapon Kickboxing Skills
Bodyguards 0

Cash $ 14,848
In bank account $ 0

Status bars

Rank progress 22%
Health 100%
Killing skill 0%

Jah moet eerst een gun kopen, kost centen, en kogels zijn ook niet gratis. Nog ff snel een auto jatten :)

'''You stole a car, but because you were too nervous, you crashed against a tree along the road. Luckily you didn't hurt yourself.''

****... :(

Dan maar ff juwelier beroven...

''Success you made $ 808 out of it''

WOHOO! :D

Samoeraaj has entered the building :p Nu is er geen veilige stad meer, DBB-invasion :cool:

You failed but got away

k*t crimes.. :mad:

maar blijf doorzetten :)

Stomme flikken :mad:

Terug
Naar boven