Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

robg ook dood? nou dat was t einde van de muscleinos :(

Welcome in hell everybody, I was starting to feel lonely!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.263
Pfff wat een k*t zooi... De HELE familie is uitgemoord... Furiadero allemaal dood, chiefs, local chiefs... Pfff man ik was gistermiddag nog flink aan´t ranken, nog een paar procentjes en ik was local chief. Kijk ik savonds, is de top 3 van de familie al afgemaakt. Ik ben snel een andere familie gejoined maar had geen zin. Nadat ik een aantal aanslagen overleefd had dacht ik **** it, ik heb de computer uitgezet en me omerta buddy´s vaarwel gezegt. Vanmorgen was ik dood... k*t MESSINA!!! Naja, de meeste uit onze familie hadden al hun geld al weer overgemaakt naar een nieuwe account maar voor mij is dit het einde. Ik stop r mee, het was leuk, maar nu is het weer tijd voor wat anders :)

En ik had nog wel die middag eindelijk kunnen regelen dat Buffster bij de familie kon. Dus ik hoop niet voor hem dat hij daarom meteen is afgemaakt terwijl hij pas een uur lid van de familie was.

Wat een verrassing, Messina die iedereen afmaakt :p
Ik speel nu die fantasy-mmorpg die kurgan ook speelde dacht ik, MarcoLand. Wel leuk als je een beetje van fantasy houdt. En je hoeft er geen uuuuren per dag op te zitten.

Achja, was eigenlijk wel te verwachten. Die gasten van messina hebben het spel 24/7 gespeeld tijdens de kerst en daarna, dus ze wilde er wel wat "voor terug" krijgen. Op deze manier is het spel dus wel al defenitief verdoet, op zich ook een prestatie ;)

Jammer dat het zo gegaan is, ik heb me er prima mee vermaakt. Voor zover ook mijn bijdrage aan de langste dbb treath ooit!

• #2.266
Jah toch jammer man. Komt gewoon omdat 2 etters uit onze familie 'voor de gein' aanslagen hebben zitten plegen op messina. En andere families hebben schrik dus ze doen vrolijk mee met messina. Maarja ik moet eerlijk toe geven dat het spel me de laatste weken minder begon te boeien en het is ook wel goed voor me want dan heb ik teminste weer wat tijd vrij :)

Ik had nog 10k kogels terug geschoten in een backfire maar geen schade!

Ah ****ED UP dat je dood bent rob :( Ik leef nog wel, maar de familie is helemaal verdwenen...

greetz,
Ron

Bij deze is het ook voor mij afgelopen... geen idee door wie ik gedood ben... :(

greetz,
Ron

Lekker dan ... ben ik nog de enige lutser die der zit :(

Hehe ben ik de enige die nog leeft dus :p waren jullie allemaal maar zo verstandig geweest om op de .com versie te blijven is het veel rustiger :) Hadden we nu al een family gehad want eergisteren stond er op obay een familie voor 20M, ikzelf heb 12,5M dus als jullie de rest hadden kunnen bijleggen hadden we de familie gehad...mja boeie ik doe het ook niet veel meer beetje rentenieren en wat gokken :)

Hmmm even schoppen :D

GEWELDIG NIEUWS!

We herstarten de Nederlande Omerta aanstaande zaterdag 5 maart om 12 uur 's middags.

We moeten opnieuw starten omdat er problemen waren in de database niet niet gerepareerd kunnen worden. Dit geeft iedereen weer volop kansen om hun doel te bereiken.

We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om een aantal geweldige nieuwe mogelijkheden te introduceren. Een aantal daarvan vind je hier onder.

Er komen stadsplattegronden waarop de steden zijn verdeeld in gebieden waarin iedereen zijn of haar familie kan beginnen met 24 of minder andere spelers, of met zoveel je wilt (als je daar het geld voor hebt tenminste!)

Andere toevoegingen zijn:

- Gezondsheidsverzekering
- Verbeterde mogelijkheid om gezondheid terug te krijgen door reizen
- Nieuwe auto's
- Route 66 overvallen (je kan nu ook moordervaring opdoen!)
- Je kan meer Eerpunten weggeven
- Een eerbetoon aan iemand geven door automatisch eerpunten te schenken
- +10000 posities worden aangegeven
- Het Omerta huwelijk - trouw met je geliefde!
- Nieuw en verbeterd Ticket Systeem
- Algemeen Thugblad
- Kill algoritme is gelijk getrokken met de .com versie
- Supersnelle server configuratie
- Nog steeds geen Italiaans sprekende robot dinosaurus met nachtzicht

Waar wacht je nog op? IEDEREEN start op 0% zaterdag, misschien ben jij wel de eerste Don in het vernieuwde OmertaNL!

Omerta IS het no.1 gangsterspel op Internet met 150.000 actieve gebruikers. Kom weer terug en sluit je aan bij de besten in de mafiawereld van Omerta op www.barafranca.nl

Ja ik had het mailtje ook al gekregen, ik ga er echter niet meer aan beginnen

Ok, op zich wel gunstig, maar die Messina homo's gaan natuurlijk weer een weekie doortrekken, zodat ze weer ubermachtig kunnen worden.

Het lijkt me beter voor mezelf dat ik hier niet aan mee doe :D

Sorry...ik pas! Gaat mij teveel tijd in zitten....en ben nu aan het afstuderen!

Ik pas ook, de goeie ouwe tijd komt toch niet meer terug ;)

Ook ik pas. Geen tijd meer voor. :)

• #2.277
Hmmz, ik ga misschien wel weer ff spelen. Niet zo intensief als eerst. Er zijn wel wat flexe aanpassingen om laag gerankte leden te beschermen. Als je iemand afmaakt die een lagere rank heeft als jij gaan er punten van je killing skill af. Dus er zullen nu niet meer ontzettend veel thiefs voor niets afgemaakt worden omdat het kostbare killing skill kost.

ik leef nog steeds. :)

Nog actievelingen hier?! heb misschien nog wel een plekkie in mn familie voor jullie :p

Terug
Naar boven