XXL Nutrition

OMFG Dit zijn dus 100% Antillianen...

Zwartbusje van de regering > willekeurig antillianen meenemen > neerschieten en dumpen in een willekeurige sloot bij een weiland.

:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Na het zien van zúlke beelden met 'geluid' is er idd maar één oplossing voor dat soort lui.

die antilliaanse vrouwtjes mogen anders wel blijven hoor!

Ja daar ben jij achter gekomen recently hè! :D

Grunningen zit er aardig vol mee trouwens! :roflol:

Kans dus dat als ze over een jaar gaan filmen in Groningen, een Boogie-koter in beeld komt! :D

Nee maar ik maak geen kans bij ze. Want er staat altijd zo'n groep wolven (n*gers) omheen. Zij kijken mij kwaad in de ogen zo van 'dit is ons eigendom, jullie witte blankmannen hebben ons eeuwenlang onderdrukt, nu gaan jullie niet nog eens onze sletjes afpakken'.

En ik als linkse rat kan voor die opstelling natuurlijk begrip opbrengen, maar zeg op mijn beurt ook dat als er dan iemand uitgezet moet worden het deze jongens moeten zijn!

Strak plan.

Teringleiers.

Ach, als ze het wetsvoorstel nu maar eens doordrukken vind ik dat "we" al een heel eind gekomen zijn. Helaas vind ik ook dat ze dit 15 jaar terug al hadden moeten doen op het moment dat ze al die k* crimineeltjes hierheen zagen gestuurd worden.

Deze mensen willen gewoon niet intregeren in de Nederlandse samenleving, werken hebben ze al helemaal een hekel aan... uitkering is veel makkelijker toch ??? Criminelen zijn het.. uitschot van de maatschappij... opzoute ermee, terug naar de antillen, kennen ze daar klagen:D

Ben geen racist, er zitten ook zeker goede tussen, maar dit soort figuren als in dit filmpje... opzoute ermee.

Laatst bewerkt:
We houden het wel netjes mag ik hopen?

Link die je postte doet het niet meer.

Hmm ik zou nu graag gaan uitwijden over antillianen maar ik ben zelf net zo slecht en lui. :D :D

/edit: Ik zei dat we het netjes gingen houden. :mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry ome J liet me even meeslepen :kiss:

Ik leef met jullie mee.. :D

Er wordt zat werk aangeboden en er is ook zat werk beschikbaar, maar ze zijn vaak te lui om er zelf werk van te maken. Laat je inschrijven bij diverse uitzendbureaus en zeg tegen ze dat je elk aangeboden werk aanneemt, dat is tenminste al een "stap" (en ook niet zoveel moeite toch?). En je hebt altijd nog de optie om in een kas of bij een bollenboer te gaan werken.

(Wel netjes genoeg toch MrJ? :p )

Het is nu eenmaal zo. Ik werk soms met mensen die langdurig met verschillende bevolkingsgroepen hebben gewerkt. En die zeggen hetzelfde: Antillianen zijnn per definitie LUI. Dat zie je ook op de Antillen, alles komt morgen, betalen doen we nooit en we blijven lekker zitten. Marokkanen hebben een duidelijk criminele inslag en Nederlandse werknemers zeiken en zeuren vooral en doen er alles aan om pauzes te rekken of hun tijd te besteden aan eigen zaken in de tijd van de baas.
Zo hebben we allemaal wat :D:D:D

DBC01 zei:
Het is nu eenmaal zo. Ik werk soms met mensen die langdurig met verschillende bevolkingsgroepen hebben gewerkt. En die zeggen hetzelfde: Antillianen zijnn per definitie LUI. Dat zie je ook op de Antillen, alles komt morgen, betalen doen we nooit en we blijven lekker zitten.

Klopt als een bus, maar we zijn hier alleen niet op de antillen toch.

Marokkanen hebben een duidelijk criminele inslag

Een groot gedeelte igg wel..

en Nederlandse werknemers zeiken en zeuren vooral en doen er alles aan om pauzes te rekken of hun tijd te besteden aan eigen zaken in de tijd van de baas.
Zo hebben we allemaal wat :D:D:D

Moet kunnen toch surfen/posten op dbb.com... :D:D

:D

Terug
Naar boven